mandag den 29. august 2011

30 day photo challenge: Day 28 - Daily routine

For 2 måneder siden skulle jeg have nye hudplejeprodukter (da jeg var løbet tør) og besluttede mig for at prøve produkterne fra Rudolph Care, og jeg må sige at jeg er fuldstændig hooked!! Super lækre, miljøvenlige og økologiske cremer der virker og holder hvad de lover!
Jeg bruger disse fem produkter morgen og aften og til trods for alt for lidt søvn med flere natlige amninger kan jeg uden tvivl både se og mærke en tydelig forskel på min hud. Jeg har forsøgt mig med mange både dyrere og billigere økologiske serier end denne, men nu har jeg fundet den jeg kommer til at holde mig til. For min hud er denne hudplejeserie helt ideel og en lille bonus er at den dufter fantastisk i modsætning til mange øko cremer. Med årene er jeg blevet lidt træt af duften af urter og disse cremer dufter mildt og blidt af blomster og frugt.

5 kommentarer:

  1. Jeg bliver helt fristet nu, for jeg står og skal have nye produketer også.
    Glædelig mandag

    SvarSlet
  2. Jeg kan virkelig anbefale de her produkter!!
    Også god mandag til dig :-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor jeg har overvejet at prøve disse produkter længe.... nu er det vist på tide, med den anbefaling - tak!:)
    Peace, T

    SvarSlet
  4. Mama T, gør det :-)

    Sus, jeg har købt dem i Greenskin på Frb. (Gl. Kongevej 169) og så har jeg også købt noget på deres egen hjemmeside: www.rudolphcare.dk

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.