tirsdag den 2. august 2011

30 day photo challenge: Day 2 - What I wore

Endnu et foto taget med min Iphone, og selvom det er et sjovt stykke legetøj, så kan kvaliteten jo ikke rigtig måle sig med hvad mit Nikon kan præstere. Nu er det her jo en foto udfordring, så fremover skal jeg nok love at oppe mig lidt på kvalitet og skarphed ;o)
Bukserne i det überfede Libertystof er fra skønne Line's hånd, blusen er en lækker tynd bomuldssag fra American Vintage, under den er en hvid body fra Wolford. Det pink ur er fra Casio og den lettere afskallede neglelak er "Tart Deco" fra Essie.

10 kommentarer:

  1. Uh ja de bukser! de er fantastiske :-)

    Jeg tager alle mine billeder på bloggen med iPhone... nu er jeg ikke fotonørd, men synes da de bliver ok. Men man skal huske at slå HDR effekten til i kameraet. Det kan du måske prøve.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Tak, Mette. Det er hermed gjort, og kan tydeligt se forskellen :-)
    Tror dog stadig mit Nikon tager bedre billeder....det håber jeg da. Ellers er det godt nok mange tusinde dask ud ad vinduet på udstyr! :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Total fede bukser!!!

    SvarSlet
  4. uhhh ja! - de bukser ser skønne ud!:-)

    SvarSlet
  5. foxy mamma da for pokker!!

    SvarSlet
  6. Lækkert outfit..:) Skønne bukser!
    Her skal det vist lige præcis være et halvsløret billede i dag, hvor gravid-slappertøjet har været på...;)

    SvarSlet
  7. De er så lækre de bukser, og printet er helt fantastisk!

    SvarSlet
  8. Ja, det er nemlig bare SÅ fede de bukser. Jeg er virkelig også super glad for dem. Jeg skiller mig ret meget ud med dem på hernede i den tyske provins ;o)

    Jeg har netop købt selvsamme stof i en anden farvekombi og i silke, så det skal saksen måske snart sættes i.

    SvarSlet
  9. Fede bukser. Og du kan bære dem, din frækkert! Det kunne jeg ikke...

    SvarSlet
  10. For filan et fedt libertyprint og fede Linebukser,Ulla!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.