lørdag den 20. august 2011

30 day photo challenge: Day 15 - My shoes.

Ja, skolestart og besøg fra Danmark har altså sat mig lidt tilbage i foto udfordringen, men nu giver jeg den gas!

Disse 4 par sko er dem jeg bruger mest for tiden. Mine to par Toms i hhv. stonewashed grå denim og koral kanvas, mine dejlige jesussandaler købt på vores ferie i Danmark i juni og sidst men ikke mindst mine evigt trofaste Havaianas. Det er det tredje par sorte jeg ejer - har simpelthen slidt to par helt ned! Det er helt ærligt også dem (eller de andre farver jeg har dem i) jeg går med 90% af tiden fra april til og med september.

8 kommentarer:

  1. De er rigtig fine de der Toms. Hvor køber man sådan nogle henne?

    SvarSlet
  2. Ja, jeg slker dem også, og jeg kan godt sige dig de er gode at gå i!
    Jeg har købt dem på en tysk webshop og så kan man få dem i en butik her i Mainz. Prøv at tjekke deres UK webshop ud. Der er der en forhandlerliste for Europa :-)

    SvarSlet
  3. ...ok, der skulle stå elsker - ikke slker ;o)

    SvarSlet
  4. De ser også virkeligt behagelige ud! Tak for tip:)

    SvarSlet
  5. Synes virkelig også de der Toms er fine!
    Fedt at få øjnene op for noget nyt indimellem;)

    SvarSlet
  6. Hej ulla jeg er stadig lige forelsket i dine jesus sandaler så vil forfærdelig gerne høre hvad mærke det er :-)

    SvarSlet
  7. Mariekirstine, guud ja - det kan jeg da godt huske du spurgte om, da jeg først flashede dem. Fik aldrig svaret dig - tsk tsk tsk, altså!
    Det er et italiensk mærke der hedder Silvano Sassetti.
    Håber du har held med at finde dem :-)

    SvarSlet
  8. ÅH tusind tak, så vil jeg straks gå i gang med jagten ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.