lørdag den 20. august 2011

1000 faste læsere!! Så er der GIVE AWAY!

Arhmen, det er jo helt vildt! 1000 faste læsere! Tak tak tak tak tak og peace and love  
Jeg kan slet ikke fortælle hvor glad og stolt jeg er. Istedet vil jeg give bloglands kvinder (og mænd?) lidt igen.

Der raser atter en feber over blogland. Sidst jeg havde en give away var det Grazielafeberen der var løs. Nu er det elefant-, fugle- og børneprint feberen der har smittet hele blogland. Derfor har jeg samlet en lille bunke af de skønneste børnestoffer, som en af jer kan vinde! Der er både elefanter, fugle og andet guf iblandt :-)


Det eneste du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar under indlægget her. Så trækker jeg den heldige vinder mandag d. 29. august (hvor jeg også kommer med endnu en lille surprise...).

Du må meget gerne låne mine billeder til at linke til give away'en på din egen blog. Det giver dog ingen ekstra lodder.


UPDATE: Upsi - var kommet til at skrive 29. september, men så lang tid skal I altså ikke vente. Jeg mente 29. AUGUST! Så er det rettet :-)
Husk lige at skifte billedet ud, hvis du har brugt det på din egen blog.

549 kommentarer:

  1. Det er da den vildeste giveaway! Jeg er med.

    SvarSlet
  2. Fed fed fed give-away! Vil rigtigt gerne være med :) Og mange gange tillykke med de mange læsere, det er da helt vildt! Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tillykke - jeg er også selv totalt vild med din blog :-)

    Charlotte

    SvarSlet
  4. nej nej nej,,,, den krydser jeg fingre for bliver min.
    //Lids

    SvarSlet
  5. Uh ha, jeg er også med :-)

    SvarSlet
  6. Det var dog vildt ! Både med 1000 faste læsere og den stofbunke!

    Jeg krydser alt hvad jeg kan - ville elske at vinde !!

    Mange smil din vej, Mia

    SvarSlet
  7. Sikke en bunke lækkerheder. Jeg er med.

    SvarSlet
  8. Er du sunshine noget dejligt stof! I'm in :)

    SvarSlet
  9. Fantastisk, det vil jeg også gerne vinde!!!
    Smil m.. (maria_ranch@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle smukke stoffer. Fantastisk giwe away.

    SvarSlet
  11. Til lykke! 1000 faste læsere er en anseelig bunke!

    Sikke en fantastisk bunke stoffer, lige til at blive glad af :-) den vil jeg gerne vinde.

    K.h. KirstenLN,

    SvarSlet
  12. Jeg opdagede lige at jeg ikke var fast læser, men jeg har altså fulgt med længe! Jeg kunne godt forestille mig et fint tæppe af dette stof :)

    Kh Gitte

    SvarSlet
  13. WOW, fantastisk give away, jeg er klart med. Og tillykke med de 1000 læsere, det er flot og velfortjent :o) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  14. tillykke med de 1000 faste læsere, og jeg er helt sikkert med på din give away.

    SvarSlet
  15. 1000 faste lesere!? Det er jo helt fantastisk! Og vel fortjent:) Jeg vil veldig gjerne være med på din giveaway! SUPER premie:)

    Klem Sissel

    SvarSlet
  16. Fed fed give away:-) Den skal blive til det fedste barnevognstæppe til prinsessen, hvis det bliver mig, der bliver den heldige vinder. Vil krydse alt hvad der krydses kan frem til d. 29. september!!!

    SvarSlet
  17. Hurrah for 1000 :-) Mette

    SvarSlet
  18. Sikke en flot præmie! Dem vil jeg gerne vinde :-)
    Og tillykke med de 1000 læsere!
    /Tania

    SvarSlet
  19. JA!!! De dejlige stoffer vil jeg gerne vinde!
    Tak for dig Ulla...Elsker at følge din blog.

    SvarSlet
  20. Jeg er helt sikker med. Hvor er det bare noget af en børne stof samling du har også at du vil dele den med os. Håber at jeg bliver den heldige vinder, men det håber alle jo.
    God weekend
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  21. stort tillykke med de 1000 læsere det er da helt vildt fantastisk. Og hvor er det bare en fin fin give away, den vil jeg meget gerne deltage i

    SvarSlet
  22. Tillykke med de 1000+ læsere!...og wauw, jeg krydser hvad krydses kan ;o)

    SvarSlet
  23. Årh! Sikke meget fint, fint stof. Jeg vil gerne deltage - og stort tillykke med de mange læsere :)

    SvarSlet
  24. Jeg forstår godt antallet af læsere, jeg har ingen blog men følger alligevel med her på din blog og nyder at læse dine indlæg fra Tyskland. :) :)
    Jeg deltager også gerne i din give-away.
    Tak for godt skriveri. :)

    Kristina
    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Uh, endnu en lækker give away! Krydser, håber og drømmer...

    Sensommer hilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  26. Uhh Tillykke!! Stort med SÅ mange læsere! :)

    Jeg skal selvfølgelig være med... :)

    Og så vil jeg godt gætte på du er gravid, uden at jeg ved noget som helst om dét eller dig... :P ;)

    Jeg tænkte på dig tidligere i dag nemlig, hvor dét for forbi mig.... :)

    Smil

    SvarSlet
  27. Tillykke med de 1000 læsere:) Det er flot og velfortjent! Jeg vil meget gerne være med i kampen om de fantastiske stoffer!

    SvarSlet
  28. uhhh det ser lækkert ud - jeg er også med :-)

    Mange hilsner fra
    Dorte

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  29. Ohh - det kunne da liiige være noget for mig, sådan lige på falderebet et par uger før lillepigen, efter planen, skulle komme til verden ;0)

    SvarSlet
  30. WOW! 1000 læsere! Det er godt nok flot, og ikke mindst velfortjent! :D Lækre lækre stoffer! ;o)

    SvarSlet
  31. WOW! Gratulerer så mye!! Fortsett med den fine bloggingen din :)

    SvarSlet
  32. Tillykke med de abnormt mange læsere, tænkt engang!! Jeg deltager så absolut og SKAL altså vibde denne ... Det er simpelthen for godt til at være sandt :-)

    SvarSlet
  33. Sikke mange fine stoffer ;0)
    Tillykke med de 1000, jeg er bestemt med ;0)

    SvarSlet
  34. Det er da den lækreste give away!!
    Stort tillykke med de mange fortjente læsere...
    Håber og krydser fingre for mit held - alle de smukke stoffer måtte gerne blive til projekter til to tøser herhjemme;)
    KH

    SvarSlet
  35. Det er da den vildeste GA jeg har set!!
    Husker slet ikke hvornår jeg sidst har set noget jeg så inderligt gerne ville eje, hold op hvor er det bare en sindsygt lækker bunke stof, jeg vil knuge den til mig som var det "my precious", hvis jeg vinder.

    God weekend og tillykke med de 1000 faste læsere!!

    SvarSlet
  36. er du vimmer en fed give away jeg er klart med og tillykke med de 1000 læser :)


    *•.¸¸.•*Flere-Giveaway-Her*•.¸¸.•*

    SvarSlet
  37. Tillykke tilllykke. Det er fuldt fortjent. Du har klart en af mine aller-yndlingsblogge ;)

    SvarSlet
  38. Åhhhh, de er perfekte til det babytæppe, som jeg drømmer om at sy til lillesøster/lillebror. Jeg er med!
    /Nina

    Ps. Tillykke med de 1000 fast og tak for dejlige billeder :)

    SvarSlet
  39. Hvor er det en fin give-away. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive den heldige. Ane Mette amfriisnielsen@gmail.com

    SvarSlet
  40. Nøj mand - sikke en fed giveaway! Jeg er med.

    SvarSlet
  41. Hold da op sikke en give away, ville virkelig virkelig gerne vinde :) Tillykke med de mange faste læsere :) Det er også en super flot blog du har, elsker at følge med :)

    SvarSlet
  42. ich bin so frei und schreib dir einfach auf deutsch;-)
    ich mag deinen blog sehr gern und verfolg ihn bereits etwas länger...ich gratulier herzlichst zu dieser beeindruckenden zahl. dein give-away ist unglaublich...soviele schätze auf einem haufen vereint...eine absolute wucht!
    liebe grüße
    alex

    SvarSlet
  43. Ulla, Ulla, Ulla...jeg har drømt om at vinde hver gang du har haft en give-away i gang..ligesom alle andre..men du har altså den über-lækreste samling af stoffer...
    Jeg linker selvfølgelig og håber bare at jeg denne gang bliver den heldige vinder.
    KH Mia

    SvarSlet
  44. Tillykke med de 1000 ;O)

    WOW en fed give away :O)

    I'm in!!

    SvarSlet
  45. ÅÅÅÅRRRRR da, det var sørme flot, 1000 faste læsere. Men det også en rigtig fin blog du har, det må man sige:-)

    Og ikke mindst denne lækre give away, det vil jeg meget gerne deltage i:-) Og deler sørme også link på bloggen min:-)

    KH Louise

    SvarSlet
  46. så velfortjent med 1000 læsere- din blog er vidunderlig Ulla-bulla.
    men nøj du kommer til at skrive mange lodder- håber godt nok du beder Bo eller drengene om at sige et tal, for ellers er der dømt dårligt håndled i flere uger:)
    stofferne er nums for øjet-alt for fedt. Jeg deltager med kyshånd,
    kh kirsten

    SvarSlet
  47. Stort tillykke med de mange læsere og tak for al den skønne inspiration og billeder vi får fra dig.
    Krydser hvad jeg kan, og håber den skønne stofbunke skal en tur til Fyn:-)
    Kh Anita

    SvarSlet
  48. Nej nej nej hvor vil jeg gerne vinde denne fine give away! Det er det vildeste jeg har set længe =) og jeg vinder aldrig noget..
    Knus Sandra
    Meho1000@jubii.dk

    SvarSlet
  49. Uha jeg er med og krydser ALT hvad jeg kan! Stort tillykke med det flotte antal læsere ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  50. Stort tillykke med de utroligt mange læsere, så flot. Vil meget gerne være med i din lækre give away her!! Sååå.... count me in.. :o))

    Fortsat god aften :o)

    SvarSlet
  51. Kæmpe tillykke med det høje antal læsere. Det er fuldt ud fortjent :D
    Jeg vil RIGTIG gerne være med.
    Jeg krydser alt, der krydses kan :D

    SvarSlet
  52. Tilykke med de 1000 læsere. Det er vildt. Lækker lækker give away - jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  53. Jeg er SÅ meget med, tillykke med de mange læsere :)

    SvarSlet
  54. Hurra for en fin stoffbunke! :D

    Gratulerer med over 1000 lesere.
    Jeg blir gjerne med i give awayen din, tusen takk! Hilsen Siw

    SvarSlet
  55. Her vil jeg altså smadder gerne vinde:)

    SvarSlet
  56. Wow, hvor er det fint!!
    VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  57. NØJ en fin give away! Jeg er helt klart med!

    SvarSlet
  58. Tillykke med de 1000 faste læsere! Det er velfortjent, du har en fantastisk blog. Jeg krydser fingre for at jeg bliver udtrukket til din give-away :)

    SvarSlet
  59. Skøn giveaway, håber jeg bliver lucky number 1000 ;o)

    SvarSlet
  60. Jubiii, elsker din blog. Jeg er med :)

    Hilsen Ane (maaneskud@hotmail.com)

    SvarSlet
  61. TILLYKKE!!!

    For fed give-away, er da helt klart med;)

    /Mia

    SvarSlet
  62. Årh nogle lækre stykker stoffer - heldige asen der vinder den flotte stak! Og tillykke med 1.000 faste - det er jo vildt! :)

    SvarSlet
  63. tillykke med de mange læsere, det er altså også en af mine ynglingsblog:) rigtig flot give away. Hilsen Malene

    SvarSlet
  64. Nøjj hvor en fin stak stof krydse krydse fingre ;)

    SvarSlet
  65. Vil rigtig gerne deltage i din fine lodtrækning :)

    Anne F.

    krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlet
  66. GRATULERER!!
    Kjære vene FOR en PREMIE!!!
    *håper jeg vinner* ;)

    SvarSlet
  67. Tillykke! Jeg var heller ikke på som fast læser selvom jeg har fulgt med længe - men det er jeg nu! Og jeg vil vildt gerne vinde de skønne stoffer:-)
    Lone_Ibsen@Yahoo.dk

    SvarSlet
  68. Wauw 1000 læser hvor vildt, tillykke med det. Super fed give away jeg er med. Inspirende at du har 1000 læser, du må virkelig ramme bredt:-)

    Louise

    SvarSlet
  69. Wow for en giveaway og tillykke med de 1000 læsere ;)

    kh (couscousdk@hotmail.com)

    SvarSlet
  70. Hvor er det sejt med så mange faste læsere. Som min søde kæreste udtrykte sig " det må være en blog med kvalitet" og det kunne jeg jo kun være enig med ham i. Stort tillykke herfra...

    SvarSlet
  71. Årh, det vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  72. Sikke en dejlig bunke. Her må jeg prøve lykken

    SvarSlet
  73. Jeg må da bare deltage.....læser gerne med, mest af alt elsker jeg "ugens tysker".....flere af dem!

    SvarSlet
  74. Tillykke med de nu over 1000 læser, din blog er altså også bare så fin og hyggelig og dejlig inspirerende. Jeg vil gerne deltage og håber jeg bliver den heldige :)

    SvarSlet
  75. Eij, hvor er det da bare en skøn give-away!! Hjertebanken..
    Jeg vil rigtig gerne være med:-)

    SvarSlet
  76. Jeg vil også være med! Tillykke med de 1000!!!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  77. 1000! Det er jo helt utroligt. Og sikke meget fint børnestof, lige hvad jeg kunne bruge til syprojektet, til den lille der er på vej.

    SvarSlet
  78. Det ser bare godt ud :) jeg er helt klart med.. Kig forbi min blog s3qu3nce.blogspot.com jeg har gang i en lille give away :)

    SvarSlet
  79. NEJ hvor er der meget fint stof! Og et stort tillykke med alle de læsere - det må være HELT overvældende :-) Jeg krydser mine fingre og deltager meget gerne. KH Line Cecilie - line_cecilie105@forum.dk

    SvarSlet
  80. Jeg læser din blog hver dag og bliver ganske skuffet hvis der går for længe inden nye indlæg :-)

    Jeg ejer intet stof men drømmer om det så jeg vil mægtig gerne være med!

    STORT tillkke med alle de faste læsere

    Vh. KAtrine (katrinemarie@hotmail.com)

    SvarSlet
  81. Tillykke med de 1000 - det er sgu sejt!
    Jeg vil også meget gerne deltage i din fantastiske Give Away :o)

    SvarSlet
  82. Super lækker give away.. jeg er med på tre lodder og du er velkommen til at smutte forbi min blog - er ny i blogland,
    Vh Rikke

    SvarSlet
  83. STORT tillykke med de 1000 læsere :) Uhh det kunne være lækkert hvis den bunke endte hos mig og min nye symaskine :)

    Elsker at følge med her - flotte billeder, gode opskrifter og seje drenge :)

    SvarSlet
  84. KRYDSER ben, arme, fingre, tæer, fletter hår og ruller tunge for at jeg vinder den fantastiske stofbunke!
    Den ville gøre mig SÅ glad!

    Er meget spændt på hvad din surprise er! :)

    SvarSlet
  85. Super flot - både stof og antal læsere. Hilsen Anja tunehus_1@hotmail.com

    SvarSlet
  86. har ingen blog, men følger din med stor interesse, og er sikker på, at mine tre børn på 4 år, 2 år og 2mdr. vil elske en af deres mors kreationer med dine skønne stoffer i, hvis jeg er heldig ;-)
    MVH Laila (laila_jan@mail.dk)

    SvarSlet
  87. Hei! For en super premie! Håper jeg kan delta fra Norge og tar isåfall gjerne et lodd :-)

    Klem fra Mollie

    SvarSlet
  88. Alle de fine stoffer - ikk dårligt hvis man vandt dem.

    Vh. Maria

    SvarSlet
  89. Okay!! Det er så bloglands lækreste give away.. Haps haps haps et lod til mig :)
    Og tillykke med de 1000 læsere, hvor er det sejt!

    SvarSlet
  90. Tillykke! Og sikke en flot giveaway! Jeg deltager vældig gerne:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
  91. Tillykke med de 1000 læsere. Skøn blog du har. Jamen jeg er helt klar frisk på at deltage i din fine give away.

    SvarSlet
  92. uhh den er jeg med på :) bare jeg vinder :)

    SvarSlet
  93. Åhh det vore fantastiskt att vinna så fina tyger! Jag håller tummarna. Kram

    SvarSlet
  94. Fedt... jeg vil gerne være med i din giveaway... jeg er nybegynder inden på syning så finder meget inspiration herigennem din brog og andres brogs..

    SvarSlet
  95. Åh, det vil jeg da rigtig gerne vinde! Endnu et stort tillykke med de mange læsere.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  96. Wauw, det var mange læsere! Tillykke. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen...

    SvarSlet
  97. Tillykke med de mange læsere. Jeg er glad for at være en af dem :)

    SvarSlet
  98. HOLD DA KARRY! Er godt nok den vildeste give-away jeg har været vidne til. Jeg er helt klart på! :o)

    SvarSlet
  99. Wow for en samling, ville nærmest gøre alt for at vinde den.. Du har også den mest fantastiske blog, elsker at læse med her hos dig.. :)KH Janni

    SvarSlet
  100. TILLYKKE !!
    Vi trænger til smukke stoffer ;-)

    KH

    SvarSlet
  101. Tillykke med de mange læsere. 1000 styks er godt nok mange:)Krydser fingre for at stoffet lander herhjemme:)

    SvarSlet
  102. Ejjjjj, hvor er det en skøn samling stoffer :-) Jeg vil helt klart elske at være den heldige modtager.
    Tillykke med de 1000!

    SvarSlet
  103. Nej nej nej, det var da det vildeste. Både de 1000 læsere (1000!!!) men i særdeleshed også den fineste giveaway, jeg har set til dato. Vil bede til Gud hver dag indtil d.29. i håb om at vinde.

    SvarSlet
  104. Det vil jeg neget gerne vinde... så fint :-)
    richard.katja@mail.dk

    Kh Katja

    SvarSlet
  105. Her MÅ jeg også være med!
    Og til lykke med 1000 faste læsere :o)

    SvarSlet
  106. FANTASTISK give away!! Kan godt forstå at så mange læsere har fundet frem til din glade og fantastisk inspirerende blog! Jeg er også sikker på at mange, mange flere vil melde sig til :-)

    SvarSlet
  107. Fantastisk Give Away :o) Det må da kunne sætte skub i at kaste sig ud i patchwork trenden :o)
    Og dejlig blog du har, men viser dit Faste Læser tal jo bragende flot :o)

    SvarSlet
  108. ååå.. det hadde vært en DRØM å vinne alle disse fiiiiiine stoffene!!!

    SvarSlet
  109. Her bliver jeg altså nødt til at smide et lod i pulje (selvom jeg kan fornemme det bliver en MEGET stor pulje :-)
    Lækkert stof, og super lækker blog - meget inspirerende.
    Kh Eva

    SvarSlet
  110. Åh Ulla, det er jo halvdelen af min ønskeseddel, du udlodder her. Jeg er helt klart med!

    SvarSlet
  111. oh my good allerede alle de kommentar..
    Men håbe..det har man altid lov til...
    Kh Michelle

    SvarSlet
  112. Superlækkert stof. Man får jo lyst til at starte symaskinen op allerede på forhånd :) Stort tillykke...

    SvarSlet
  113. Super Give AwAY... Jeg er klart med :-)

    SvarSlet
  114. JAmmen selvsagt er jeg med!! Og gratulerer så allstyrendes masse med maaaaaange faste lesere!! Men det er jo heller ikke rart at du har mange faste, du har jo en super blogg!! Klem Tone

    SvarSlet
  115. Kære Ulla
    Fyn ønsker tillykke og håber på en forsinket fødselsdagsgave...
    God lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  116. Stort tillykke med de mange læsere.

    Fed, fed give-away som jeg gerne vil deltage i :)

    SvarSlet
  117. Du er simpelthen for sej Ulla! Det må give et ordentlig skulderklap med såååå mange læsere!
    LÆKKER Give Away!!
    Kram herfra mig

    SvarSlet
  118. Ej ej ej ej hvor er der bare mange super fede stykker stof. Det ville jeg ELSKE at eje. Jeg håber så meget at jeg vinder denne lækre give away. Tillykke med de mange faste læsere. Det er fuldt ud forståeligt :-)

    SvarSlet
  119. MIG. MIG. MIG. MIG!!!
    Fik jeg sagt at du skulle vælge mig? ;o)

    SvarSlet
  120. Tillykke med de 1000 faste læsere + alle de andre der læser med fra sidelinien - hvoraf jeg er en af dem :o)

    Jeg vil gerne være med.

    Mange hilsner fra Line

    poulsenline@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Kæmpe tillykke med dine 1000 faste læsere, det er godt nok vildt men også forståeligt!! Ville elske at vinde alle de smukke stykker stof ;)
    Julie

    SvarSlet
  122. Stort tillykke med 1000 faste læsere, imponerende, men din blog er også noget så hyggelig. Jeg deltager gerne i din Give away, det bringer så mange barndomsminder frem, at se alle de stofprint. Hvem der dog var barn igen ;o)

    SvarSlet
  123. Tillykke med de 1000 læsere:-) En virkelig lækker give away:-)

    SvarSlet
  124. Stort tillykke med de 1000 faste læser, det er bare for vildt.
    Super Give Away, de stoffer vil jeg gerne have fingerne i :-)

    SvarSlet
  125. Vil rigtig gerne være med.
    Tilykke med din skønne blog.
    KH Kirsten
    klykke@tdcadsl.dk

    SvarSlet
  126. Fantastisk for dig og mange gange tillykke. Deltager med stor fornøjelse i denne überlækre give away. Mvh Louise

    SvarSlet
  127. VILD GIVE-AWAY! Men det er da også ret vildt med 1000 læsere hva? Men du har jo en skøøøn blog!

    SvarSlet
  128. Jeg er ny i "Blogland". Synes det er en fantastisk blog du har og hvilken giveaway:)
    Mette

    SvarSlet
  129. Wow, sikke en præmie :) Og 1000 faste læsere hvor er det bare stort og fuldt fortjent! Et kæmpe tillykke :)

    SvarSlet
  130. Tillykke med de mange læsere! Fantastisk fin blog du har! Og sikken skøn bunke stof, den må jeg absolut være med på :-)

    SvarSlet
  131. Det er da også noget at fejre :-) Tillykke! Jeg vil rigtig gerne være med!
    Kh Karen

    SvarSlet
  132. Tillykke med de 1000 faste læsere, kan godt forstå at du er stolt!!! Jeg vil rigtig gerne være med i din give away, sikke en masse smuksakker!!!

    SvarSlet
  133. jeg er helt klar med. og vildt med 1000 der læser din blog fast. men forstår det bestemt godt da jeg selv er en af dem der helst dagligt skal ind og se om der er noget nyt :-)

    SvarSlet
  134. jeg er med... for søren da!!!

    SvarSlet
  135. hold nu OP for en skøn giveaway.... jeg krydser så meget fingrene! Og rigtig stort tillykke med de mange faste læsere - det er den skønneste blog du har :)

    SvarSlet
  136. Jeg var jo heldig med Graziela-pakken, så jeg går all in og håber at tage hele stikket hjem.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  137. Ej hvor vil jeg ønske at jeg er heldig i denne Give Away, for det er da bare for skønne stykker stof.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  138. Ih, det bliver jeg da nødt til at kommentere på. Hvor kunne jeg trylle mange, mange fine ting ud af den stof-bunke.

    SvarSlet
  139. Du er da bare alt for sejt :0). Men du har også bare en super skøn blog :0).

    Kh Maria

    SvarSlet
  140. Fantastiske stoffer, som svært gjerne kan få flytte inn hos meg;)
    Og gratulerer så masse med 1000 faste lesere!!!
    Klem fra Borghild:)

    SvarSlet
  141. Uha, sikke en giveaway.. Der kommer nok 1000 deltagere ;)
    Jeg er i hvert fald med, og linker da også til din giveaway..
    Tillykke med de 1000 faste læsere...

    SvarSlet
  142. Uhh, lækre stoffer! Stort tillykke :)

    SvarSlet
  143. Woooooooowww!!!!
    Skøn giveaway :D jeg vil gerne deltage, og krydser alt hvad der krydses kan.
    Kh. Line

    SvarSlet
  144. Stort TILLYKKE med de 1000 læsere, med sådan en lækker blog er det fuldt fortjent !! :) Vil rigtig gerne være med i din give away - Lundsgaard2@msn.com Lørdags hilsner fra Mia:)

    SvarSlet
  145. mig, som tysker i København, vil så gerne få finger i de fine sager;) super fed give away
    Kh Steffi stephanie.wulf@gmail.com

    SvarSlet
  146. Hold nu op, det er da den skønneste give-away!
    Ihh, hvor vil jeg gerne vinde!
    Og stort tilykke med dine læsere, du har jo osse bare den fedeste blog!
    Michella

    SvarSlet
  147. die stoffe sind so wunderschön!

    SvarSlet
  148. uhadada sikke mange der er med, men har en lille chance for at vinde disse vidunderlige stoffer, og et stort tillykke med de 100 læsere:)

    SvarSlet
  149. Tillykke med det fine tilhænger tal :) Din blog er helt sikkert værdig.
    Og jeg vil selvfølgelig elske at vinde din skønne give away - mon jeg kan være så heldig?
    Kh Sarah

    SvarSlet
  150. Wauw en fin giveaway!
    Stort tillykke med de 1000 faste læsere! Det er flot og meget fortjent!

    Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen.

    KH Tine

    SvarSlet
  151. 1000 faste læsere, wow! Flot gået og sikke en vild måde at fejre det på!

    SvarSlet
  152. Super skøn og inspirerende blog du har......nyder at følge den.

    Tillykke med de mange læsere....
    Ville elske at vinde din giveaway:)
    fambyskov@mail.dk
    Kh Rikke

    SvarSlet
  153. Wow, for en premie! Jeg elsker din blogg og vil selvfølgelig gjerne vinne premien:)

    SvarSlet
  154. Skønne stoffer. Jeg er med

    SvarSlet
  155. Tyskerne kan noget med børnetekstiler! Jeg er med- og tillykke med de 1000!

    SvarSlet
  156. Stort tillykke Ulla. Jeg vil så gerne deltage - det er jo cremen af det bedste man kan vinde - håber det bliver mig, der løber af med den flotte give away :) Kh Dorte

    SvarSlet
  157. ohlala!!!! Hvilken herlig giveaway!!!! Jeg vil gjerne være med på trekningen. Tusen takk!

    SvarSlet
  158. WAUW... Det er da den fedeste giveaway hvem der ikke gerne ville veinde den. Jeg krydser alt for at det bliver mig. Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  159. Super fed give-away. Vil så gerne have fingerne i det stof.
    Tak for en super blog:-)

    Mette

    SvarSlet
  160. å hjelpe meg!!
    jeg er helt klart med!!

    SvarSlet
  161. Hvor er det dog en fantastisk give away!! Vil så meget ønske at det kunne blive mig der løb af med den ;o)

    Thilde

    SvarSlet
  162. Nøj en lækker give away. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  163. Er du tosset Ulla?? -altså JEG er, men ved ikke med dig ;0) Men, er du tosset en lækker give away! Jeg deltager hjertens gerne og synes de 1000 (gisp!) læsere er fuldt ud fortjent.

    SvarSlet
  164. My computer's too slow to translate your site ... but count me in, please!

    I'd love to win some of your spectacular fabric!!

    SvarSlet
  165. wow, de stoffer bliver der vist hård hård kamp om. Godt, at det foregår under reglementerede forhold i blogland! Jeg deltager - og tjek i øvrigt også min give away på mangebaekke.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  166. Stort tillykke. Det er så velfortjent, du har sådan en skøn blog :-D

    SvarSlet
  167. Hej Ulla. Sejt! Godt gået :-). Og sikke en lækker give-away pakke du disker op med. God weekend. Kh. Tine

    SvarSlet
  168. Uha uha en fin give away jeg er da klart med og tillykke med de 1000 velfortjente læsere :-)

    Kram

    SvarSlet
  169. For en fantastisk premie! Jeg krysser fingrene for at jeg blir den heldige vinner!

    SvarSlet
  170. Wow, hvor er det flot, kæmpe tillykke!!

    SvarSlet
  171. Såååå velfortjent med de 1000 faste læsere:) Tillykke med det! Du har jo også bare den skønneste blog:) Er stor fan og følger dig dagligt. Det er de hyggeligste og smukkeste indlæg, perfekt for en som mig på barsel:) Og så vil det bestemt ik gøre noget at vinde det vidunderlige 70'er stof:) KH KM
    Kmskagen@hotmail.com

    SvarSlet
  172. hier kommt ein gruß in deutsch.
    ♥glückwunsch!
    ich mag deinen blog sehr und bin immer ganz verzaubert von deinen schönen schätzen.
    liebe grüße
    andi

    SvarSlet
  173. Skal da bare være med her ;-)) Jeg vil glæde mig til at følge med...

    SvarSlet
  174. Stort tillykke, kan godt forstå så mange læser med, du har en skøn blog;O jeg er absolut med i denne skønne giveaway og krydser alt hvad jeg har!!

    SvarSlet
  175. Jeg er med - helt sikkert:-)
    Og tillykke med alle læserne.....
    Tina

    SvarSlet
  176. Fantastiske stoffer og jeg liker bloggen din veldig godt. Håper det er mulig å være med selv om jeg ikke har egen blogg.

    Beste hilsener fra
    Elisabeth

    eby@ous-hf.no

    SvarSlet
  177. Tillykke med de 1000 faste læsere på din farvestrålende og inspirerende blog, jeg vil også gerne deltage i din fantastiske give-away;)
    kh Katrine
    (englene@mail.dk)

    SvarSlet
  178. Hold da op! det var da noget af en give away. - og tillykke med de 1000 faste læsere :)

    Malene
    malene@teamgammeltoft.dk

    SvarSlet
  179. Fantastisk præmie. Nøj, hvor vil jeg gerne vinde! Tillykke med de mange læsere - din blog er også rigtig skøn!

    SvarSlet
  180. Jeg spiller gerne med!! Men den bliver svær at vinde med dine 1000 faste læsere!!! Tillykke :) Det er så velfortjent.

    SvarSlet
  181. Hold da op! Der kunne laves nogle fede ting både til niecer og mig selv af de fede stoffer!

    Krydser fingre!

    SvarSlet
  182. For noen fine stoffer - topp giveaway! Jeg er med og krysser fingre og tær for at jeg vinner ;-)

    SvarSlet
  183. wow 1000 læsere, stort tillykke :)

    Åhh jeg ville ganske enkelt græde af lykke hvis elefanterne kunne blive mine.

    SvarSlet
  184. rigtig flot stof... den er jeg gerne med på

    SvarSlet
  185. Tillykke Ulla med de 1000 faste læsere. Jeg er en nål i en dejlig høstak, men det skal skam ikke afholde mig i at deltage.

    SvarSlet
  186. Tillykke med de 1000 læsere, hip hip hurra. Jeg følger også med i bloggen stortset hver dag, jeg er helt vild med alt det du laver, og din fantastiske lækre mad <3 Følger også hos andre dejlige blog-piger, sikke et dejligt fælleskab I har <3

    Jeg er også med, hvis jeg må :)
    - Milla (Pjerrot00@Yahoo.dk) må snart have min egen Blog :)

    SvarSlet
  187. Du har også en meget flot blog med altid lækre billeder..Ville elske at vinde stof med de mønstre og farver..
    Der er jo både til tæpper, vimpler eller detaljer på børnetøjet.

    Elsker den vimpel jeg købte af dig for 2 år siden og min nøgle ring med dit navn, som jeg hver dag har i brug.

    God søndag

    SvarSlet
  188. Mig, mig, mig. Hvor vil jeg gerne hygge mig med dette paradis.
    Kh V

    SvarSlet
  189. kære ulla

    Skøn blog du har.
    Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen.
    carinanmadsen@gmail.com

    SvarSlet
  190. Wow 1000 læsere er godt nok mange. Tillykke med dem alle.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  191. Tillykke med de 1000 faste læsere og tak for en fantastisk blog:o)
    Fantastisk give-away. Den bunke vil jeg meget gerne vinde!
    Kh Judith

    SvarSlet
  192. Stort tillykke med de mange læsere og hvilken FANTASTISK FLOT give-away. Jeg vil rigtig gerne deltage!
    kh Noergaard

    SvarSlet
  193. Først tillykke med de 1000 læsere! ihh sikke da en fantastisk chance for skønne stoffer - den er jeg med på!

    kh Camilla

    SvarSlet
  194. Wauw Ulla... Tillykke med de 1000.. fantastisk misundelsesværdig samling.. Jeg prøver et lykkelod.. :)
    Kram..

    SvarSlet
  195. Har til mon store skræk også lige opdaget at jeg ikke er fast læser.. Har fulgt din blog hver dag de sidste 10 måneder, da jeg faldt over noget jeg bare måtte eje i din shop.. Giver det mon alligevel mulighed for at deltage? :0) har ingen blog selv og er ikke så meget inde i det.. -men din er da for skøn!!

    Helle :0)

    helle_Laursen@hotmail.com

    SvarSlet
  196. wow!! Det var jammen en fantastisk premie!! Jeg må være med, og satser på at lodd nummer 200 er lykketallet:) Har to små som skulle fått mye fint av dette stoffet....sukk!

    SvarSlet
  197. WOW... JEG FØLER MIG HELDIG... den må jeg bare vinde :0) God søndag.. hilsen Nanna

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.