torsdag den 21. juli 2011

Zara

Nu går der sgu modeblog i den. Ej, mit kamera er uden batteri og opladeren er væk, så imens jeg venter på at den nye ankommer, må jeg jo stjæle billeder fra nettet, hvis jeg vil blogge....og det vil jeg!
Jeg elsker Zara og de her sager fra den nye efterårs kollektion må gerne ende hjemme i min garderobe.

Er især vild med den mørkeblå bluse med stjernerne, leo skjorten og metallic shopperen. De høje sko bliver ved drømmene. Jeg kommer aldrig i så høje hæle igen. De dage er forbi ;o)
Det hele kan fåes på Zara's webshop, hvor billederne også er lånt fra. De har altså også meget fint til de små, som jeg måske lige laver en lille collage med imorgen....

4 kommentarer:

  1. De er også fantastiske de høje sko, men her bli'r det også ved drømmene. De er ikke så praktisk når man skal kunne sætte efter drengene ret hurtigt indimellem og så vokser jeg vist også manden over hovedet hvis jeg tager den på.

    SvarSlet
  2. Ja de ting der ville jeg bestemt heller ikke have noget imod at have hængene i mit klædeskab!

    Forresten læser jeg rimelig mange kreative blogge! og din er klart en af de tre bedste! De to andre ville du sikkert også godt kunne lide ;) Ja hvis ikke at du allerede kender dem i forvejen!

    LINK LINK!

    http://lebenvaerk.blogspot.com/
    http://blog.ungtblod.com/

    Tjek dem ud de er helt klart et kig hver!

    SvarSlet
  3. Ja det høje sko er godt nok lækre, men ikke så anvendelige når man bor på et fjeld ;o)
    Jeg er da også helt vild med den der stjernebluse, den må hjem i mit skab.

    SvarSlet
  4. Hej Ulla
    Jeg ville egentlig bare lige sige at jeg er blevet så inspireret af dig og alle dine gode ideer. Og alt dit lækre stof :) Jeg syer også lidt til min datter og veninders børn. Men jeg læser din blog meget og synes du er rigtig sej :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.