onsdag den 6. juli 2011

Survival of the fittest - Part 2

Her er alle de junior sengesæt der er undsluppet saksen. Vi har alt for mange, men jeg kan ikke nænne at klippe i nogen af dem. I skrivende stund har jeg da også to drenge, der bruger juniordyne, så heldigvis kan jeg nyde to ad gangen.
Det gule med de orange og lyserøde blomster er fra min egen barndom og er efterhånden godt tyndslidt. Alle de andre er samlet igennem mange år, og jeg husker efterhånden ikke hvor hvert enkelt er fra.
De to her nedenfor er dem vi lige nu har i brug.

Om ikke så længe får vi Rasmus og Bertram's nye køjeseng, og så er det slut med juniordyne til Bertram. Så er det godt at jeg også har samlet en del betræk i voksenstørrelse igennem tiden ;o)
Dem flasher jeg imorgen.

16 kommentarer:

  1. Jeg sidder lige og savler.... Hvis du nogensiden vil skille dig af med den fra Graziela, den med bondegården ville jeg elske den kunne bo hos os....

    SvarSlet
  2. Lækkerier!!! Har aldrig set børnene i bilen i drengefarver - FEDT!.. og fuglene - åh ja, suk!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Suk suk suk.. Jeg bliver så irriterende misundelig når du flasher dine lækkerier...:) De der fugle er simpelthen for kære!! Og kløverne og alle de andre.. Ville elske at kunne putte min trold og den kommende bebs i sådanne skønheder..;)
    Har fuglene et navn eller en oprindelse..?
    Ha' en skøn dag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Fantastisk samling!

    Jeg er allermest vild med det brune med kløverne, det med de grøn/røde æbler og selvfølgelig fuglene. Men alle er jo skønne - og hyggeligt at du et fra din egen barndom :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Hvor har du altså bare MANGE LÆKKERIER!!!!!!!

    SvarSlet
  6. Nøj sikke en samling. Skulle du nogensinde af med fuglene så køber jeg dem gerne til Merle. ;0) thi... Mvh Dorthe

    SvarSlet
  7. Nøjjjjj.... Du kan bare blive ved med det skønne sengetøj!! Jeg er vild med det med bondegårdsdyrene og så det med de små fugle :o)Jeg fandt et lille fint retro pudebetræk i genbrugen idag. Men der var desværre ikke dynebetræk til. Man skal vist være heldig, hvis man finder noget rigtig retro lækkert i disse dage :o)

    SvarSlet
  8. Ejjj hvor er de også flotte, og er glad for at høre du også nyder at se på to af gangen. Her har jeg faktisk 4 sæt kørende af gangen. Et sæt junior til storepigen, et sæt baby i dagplejen, et sæt baby i barnevognen og et sæt baby i lille pigens seng... Så jeg ELSKER sengetøj... Hvilket nok fremgår ret tydeligt :-)

    Men hvem der bare havde så meget fint som dig.

    SvarSlet
  9. Godaften Ulla
    Sov godt drenge.... Sov selv i køjeseng som barn i den nederste køje, da jeg faldt ud fra den "oppeste" køje.
    God Onsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  10. WUAW!! Sikke nogle skønne sæt sengetøj - er fuldstændig vild med dem! Smut endelig forbi min blog og deltag i min nye give away - måske den lige er noget for dig?
    Mvh Kamilla :)

    SvarSlet
  11. Årrrrrrrhhhhhhh - jeg får helt ondt i maven....årrrrrrh, igen - og lidt av av av av, den misundelse gi'r sidesting!!

    Kram

    SvarSlet
  12. synes det samme som groovymama..... Din samling er så fantastisk! *suk* :)

    SvarSlet
  13. Misundelse er en grim ting, men øv, hvor er det bare de fineste sengesæt, du har. I alle størrelserne:-)

    SvarSlet
  14. Sikke en masse lækkerier Ulla:)
    Suk Suk:)

    SvarSlet
  15. drømmescenariet lige i ansigtet. Du er heldig med alle de lækre retro ting. Det er skønt
    ( er grøn af misundelse haha )
    God sommer :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.