søndag den 31. juli 2011

Snapshots fra mit hjem

Gammel mostkasse med viskestykker og køkkenhåndklæder.

Nyt og vintage emalje i legekøkkenet.

Alfred's gynge.

Sko i entreen.

 Min nålepude.

 Drengene har bygget togbane i legeværelset.

Tasker i entreen og Daisy æske i spisestuen.

Yogapude med blå Graziela hjerter.

Køkkenskab med kopper og kander.

Farvede legetørklæder og risposer.

Lappetæpper der mangler bagsider.

Halskæder i soveværelset og tuscher i kontoret.

Liebe krukke i systuen.

James Rizzi kaleidoskop.

Vintage bånd.

Porcelænskrukke med sutter.

Lille samling af tyske vintage viewmasters.

Lækker te.

Alfred's kravlegård.

Puder i hyggekrogen på drengenes værelse.

Retro i køkkenet.

Et lille kig i køleskabet.

Kurv med alle mine tørklæder.

Laptop sleeve med røde Graziela hjerter.

27 kommentarer:

  1. Koselige fotos. Likte spesielt godt hjertemappen til din hvite Mac. :-)

    SvarSlet
  2. Tak for en tur i dit dejlige univers af smukke ting og sager :-)

    SvarSlet
  3. En masse skønne farver og et dejligt indtryk.

    SvarSlet
  4. Jeg kan tydeligt huske de fjernsyn, dem købte jeg på loppemarkeder som barn! Ihh hvorfor har jeg dog ikke gemt dem? Man kunne se billeder i dem, ikke?

    SvarSlet
  5. Hvornår må jeg flytte ind? Skønne farver über alles det er lige mig ;)

    SvarSlet
  6. Enig med Malene, hvornår må jeg flytte ind? Elsker dine billeder :) Dit sleeve og din yoga pude ser super fede ud :) Drømme drømme drømme :)

    SvarSlet
  7. Farver og mønstre over alt...og det bedste er at man tydeligt kan se at her bor MENNESKER:-) Dejligt og hyggeligt...man fornemmer næsten hyggen gennem skærmen:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  8. Farveglæde og kreativitet oser ud af de skønne billeder :)

    SvarSlet
  9. så fik jeg endelig meldt mig til som fast læser på din lækre blog :)

    KH christina

    SvarSlet
  10. Elisabeth, ja den er jeg også glad for :-)

    Miri, selv tak da ;o)

    Tina, tak :-)

    Tak søde, Camilla. Du må snart komme og se det i virkeligheden! ;o)

    Ida, ja det er nemlig lige præcis hvad man kan. De er på alle loppemarkeder hernede, så har efterhånden fået samlet en del i den tid vi har boet her. Det her er kun et udsnit af samlingen. Jeg har mere end dobbelt så mange ;o)

    Malene, hihi - ja, det er også lige mig!

    Line, tak tak. Jeg er også super glad for begge ting :-)

    Malene, uha kan godt forstå du glæder dig! Syge børn kan jeg godt klare at passe, men syge mænd..... Det magter jeg ikke ;o)

    Mollymy, tak ;o)

    Christina, velkommen til. Har også netop meldt mig på din ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  11. Malene, hov - det var lige respons på din kommentar under mit forrige indlæg ;o)

    SvarSlet
  12. Lækre billeder:-) Og det er vigtigt altid at have bobler på køl:-)

    SvarSlet
  13. Endnu engang: Så gennemført:-) -elsker din sans for detaljerne!

    SvarSlet
  14. Jeg vil også gerne flytte ind! Hvor er det bare lækkert. Jeg bliver helt glad af alle de skønne farver.

    SvarSlet
  15. Sikke mange indbydende farver og flotte sager, tusind tak for kigget :o)

    SvarSlet
  16. Dejlige billeder. Det er skønt at se og lade sig inspirere - det elsker jeg ved Blog-land, at få et lille glimt af alle i andres farver og idéer :-)

    SvarSlet
  17. Sikke skønt og farverigt du bor søde Ulla. Man bliver altid så inspireret af dig :)

    SvarSlet
  18. wow sikken en fin organisering og orden du har i sagerne...og fin blog du har dig ;-) Hej fra Kira

    SvarSlet
  19. Billedspam på den fede måde :)

    SvarSlet
  20. Top fint! Skønt med alle farverne! :)

    SvarSlet
  21. Så mange fine bilder! Slike bilder blir man glad av :-)

    SvarSlet
  22. Skønne billeder! Jeg er vild med Jeres farverige univers :)

    Hvor er mon rævepuden fra drengenes hyggekrog fra?


    Kh.
    Rikke

    SvarSlet
  23. Der er vist ingen tvivl om, at I bor dejligt Ulla - fyldt med fantastiske detaljer!

    SvarSlet
  24. Jeg er VILD med din mostkasse og hyggekrogen på drengenes værelse :)

    Hav en god dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  25. Hej,
    nu har jeg tilbragt en del dage med at læse din blog igennem. Du laver simpelthen så fine ting, og der er sådan en god stemning.
    Jeg faldt dog her over billedet af krukken med sutterne... hvor kan man få fat i sådan en der ligner en konservesdåse? Sådan en kunne nemlig godt bo godt hjemme hos mig =)

    Hilsen Joyce

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.