onsdag den 27. juli 2011

Shoppeguide til Leo Converse

Siden jeg postede indlægget med mine nye Converse leo sko, så er der en del der har henvendt sig til mig angående hvor de kan købes i Tyskland, fordi ingen tilsyneladende kan finde dem i DK. Kan godt forså I er forelskede i dem!! Jeg har allerede luftet mine et par gange og det er altså mine nye yndlingssko.

Jeg har netop siddet og søgt tysk Ebay tyndt for dem, og her er hvad jeg fandt på diverse tyske webshops. Jeg har altså ikke tjekket om hver enkelt sender til udlandet, så det må I lige selv tjekke. Jeg tror det dog, da de fleste tyske webshops har den service. Shop amok, tøser ;o)


HER har de ét par tilbage i str. 36 og endda til tilbudspris.
HER har de ét par tilbage i str. 37 også på udsalg.
HER har de str. 39,5 til 41,5 på udsalg.
HER har de dem i str. 42.


UPDATE: Hos Drop-In (der hvor de har dem i str. 39,5 - 41,5) sender de kun til Tyskland, men jeg vil gerne købe dem og sende dem til Danmark. Der er allerede én der har bestilt et par i str. 40, men inden jeg bestiller vil jeg da lige høre om der er andre der skal have et par med? 


Jeg bestiller kl. 15.00.

17 kommentarer:

  1. Hvor er du sød :0). Jeg har lige været ved at bestille et par i str. 9 (40) på DROP IN. Det ser ud til at de kun sender ud i Tyskland... ØV ØV ØV. Kan jeg få dig til at bestille et par for mig. Jeg skal selvfølgelig nok betale udgifterne!!!

    På forhånd 1000 tak!!!

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria.

    Ja, det kan jeg godt ;o)
    Updater lige om der er nogen der skal have noget med. Så kan jeg ligeså godt bestille samlet.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Ihh altså - jeg er simpelthen også nødt til at eje et par i størrelse 9 (40), så jeg er med på Marias deal.. :) Hvor er de bare fede!

    SvarSlet
  4. Ejjj hvor skønt at du lavede dette indlæg ;o) Jeg vil også meget gerne bestille et par. Tror at det skal være en str. 8,5, da det er hvad jeg bruger i Nike´s Blazer modeller.
    Hvordan synes du at de er i str.?
    KH
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  5. Pernille, de er helt normale i strørrelsen. Jeg er normalt en 38-39 og jeg bruger 38,5 i disse :-)

    Tine, skal nok bestille til dig også :-)
    Vil du lige skrive din mail?

    SvarSlet
  6. Super - så må du meget gerne bestille et par til mig i str. 8,5.
    Tusind tak - kan slet ikke vente med at posten kommer forbi ;o)
    Pernille

    SvarSlet
  7. Du er da så sød Ulla..:)
    Aner desværre ikke om jeg skal ha' 41,5 så må hellere springe over selvom jeg er vældig verliebt.. (viste dem til manden som i den grad ikke var til Leo print! Mænd!!;)
    Derimod er jeg faldet for et sæt sengetøj på e-Bay men sælger sender kun til tyske adresser.. Ved du om det ofte er sådan..?
    Ha' en dejlig dag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Nårhh ja :) tine@meilhede.dk

    SvarSlet
  9. Anne, det ved jeg desværre ikke noget om, beklager.
    Ja, det er ikke altid mændene lige forstår sig på den slags ;o)

    SvarSlet
  10. I like your blog. You are really a great photographer by the way. Your pictures are making me happy! I will follow you!

    SvarSlet
  11. Thank you so much for your kind words! It means a lot.

    SvarSlet
  12. Helt okay..:) Tænkte bare du måske også var en e-Bay shoppehaj..;) Ha' dejlig dag.. Kh Anne

    SvarSlet
  13. Jo jo, det er jeg selvfølgelig, Anne ;o)
    Ved bare ikke noget om hvorvidt det er normalt at de ikke sender til Danmark :-)

    SvarSlet
  14. Så er der bestilt sko til jer, tøser ;o)

    Fragten fra webshoppen og hjem til min var gratis, så der kommer kun porto på fra mig og hjem til jer.

    Jeg smider jer lige en mail hver især :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  15. Så er der bestilt sko til jer, tøser ;o)

    Fragten fra webshoppen og hjem til min var gratis, så der kommer kun porto på fra mig og hjem til jer.

    Jeg smider jer lige en mail hver især :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  16. Hvor er du bare sød... 1000 mange tak!!!

    Jeg svare på din mail i morgen. Håber det er ok. Har en sulten dreng :0).

    Kh Maria

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.