torsdag den 14. juli 2011

Portugal i billeder - anden del.






16 kommentarer:

  1. Lovely pictures again…
    and the food looks
    realy delicious!

    SvarSlet
  2. Thanks. The food there was fantastic!

    SvarSlet
  3. Skønne drenge du har dig!!!! Sidder her og drømmer mig væk fra den danske sommerregn!!!! Hvor ser det skønt ud!!!!!

    SvarSlet
  4. jamen altså det ser bare så lækkert ud :D

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare skønt ud - bliver da nødt til at komme til Portugal på et eler andet tidspunkt!:-)
    Kh Anita

    SvarSlet
  6. ååååh, jeg elsker, elsker ELSKER dine altid smukke fotos... Mmmmmmm....Savner solen..

    SvarSlet
  7. Skønne billeder af dine søde drenge og sikken en stemning de udstråler... Du er virkelig dygtig til at fotografere, jeg håber der kommer en del III, jeg vil i hvert nyde at se hvert et billede... ;-)

    God weekend!!

    Kh. Maria

    SvarSlet
  8. Herlige billeder! :)
    Skønt at kunne få lidt sommer-sol-stemning her af dine flotte fotos, når man har lidt regnvejs-blues over det nordiske sommervejr. Tak!

    SvarSlet
  9. Nøjj, hvor ser det skønt ud... er da slet ikke spor misundelig.. her sidder man og kigger på den danske regn, som bare vælter ned fra en mørkegrå himmel...
    Nyd jeres skønne, skønne ferie.. dejlige billeder:)
    KH

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder i det her regnvejr der løber over dk i disse dage!
    Og når man bare sidder og venter på at veerne skal tage ordentlig fat, kan man jo ligeså godt fordrive tiden med lidt godt at se på:-)

    SvarSlet
  11. Åh det ser skønt ud...er især vild med billedet - eller en anelse misundelig for at være ærlig- af dine solbrune tæer med sand på. Elsker når solen brænder og tørre ens havvåde fødder med sand på. kunne jeg godt bruge lige nu, hvor Juli er blevet det, der ligner Oktober. Øv.

    SvarSlet
  12. Det så smukke nogle børn du har dig.. Elsker at se ferie billeder.. :D

    SvarSlet
  13. For et nydelig sted med deilige strender. Hvor i Portugal er dette???

    SvarSlet
  14. Hold fast en gang lækker-basser! I er en super hot familie:o)
    Det var rigtig dejligt at møde dig og lille-manden. Har tænkt meget på jer siden. Tror vi har rigtig meget til fælles, så jeg håber vi kan ses igen en gang, men som mig er du vist en travl dame, men mon ikke vi alligevel finder ud af det! Det gjorde mig rigtig glad at Bertram blev glad for dukken. Jeg fik aldrig taget billeder, så hvis du en dag tager et, må du endelig sende det... Nå, men jeg sender dig og din lille familie en masse kærlige tanker og tak for en dejlig dag i sommerhuset!
    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.