lørdag den 9. juli 2011

Nyt græs

Weee! Igår fik vi lagt nyt græs i haven. Det er så pæænt, og ligner bare et tykt og vamset grønt tæppe, man har lyst til plante sine bare tæer i. Glæder mig til vi må bruge det sådan rigtigt om en uges tid.
Nå, jeg kan jo blive ved med at snakke om mit nye græs, men hvis du er en retrofreak som mig, så kigger du nok kun på den lille havestol. Er den ikke bare for cool? 70'erne rocks!
Er i øvrigt igang med at få min ta-da færdig - med lidt forsinkelse, I know!

8 kommentarer:

  1. Dejligt med så "ren" en græsplæne, der kan jeg godt misunde jer - ligesom stolen ;o) - vores er fyldt med kløver, mælkebøtter og andet ukrudt :o(

    SvarSlet
  2. Ha ha - jeg sad netop og tænkte: Jaja, det er en fin græsplæne - men STOLEN! Den er for skøn!!! Ville næsten ønske at jeg boede i Tyskland nogen gange, med alt det guf du finder dernede. ;-)

    Jeg har jo ikke så langt til grænsen, men hvordan pokker finder man de gode markeder? Har de en hjemmeside a la vores markedspladsen.dk?

    Men tillykke med plænen - der er intet så skønt som rullegræs der bare rulles ud og er klar! :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  3. Næææææh hvor blev det fint! Elsker både stolen og græsset, HUSK nu godt med vand!!! Knus fra en miljøskadet anlægsgartner ;)

    SvarSlet
  4. fiiin stol! Den er så fed og klar i farverne :)

    SvarSlet
  5. Hvem der bare havde en græsplæne... Må også lige høre med din Dymo - er det en speciel en du har eller er det bare noget andet tape du sætter i, for at få den type retro-labels du har?

    SvarSlet
  6. He,he osse lige min tanke, hvem bemærker græsset, med sådan en fin stol, for hulan hvor er den fed!!

    SvarSlet
  7. Feeed stol!! Vi har lige SÅET græs ;) - er rullegræs ikke pokkers dyrt? Vi tager heldigvis på ferie nu (mens græsset får lov at gro lidt) - for med en knap to-årig krudtugle er det svært at sige at han ikke må rende ind i det nysåede græs :(...

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.