lørdag den 9. juli 2011

Nye stoffer

I sidste uge og i denne uge er der dumpet lidt nyt stof ind i min postkasse. Faktisk er det en sjældenhed, at jeg erhverver mig sådan helt spritnyt stof. Plejer jo at sværge til de gamle klude :-)
Dog har jeg en lille mission om at få syet lidt tøj til mig selv her hvor jeg holder pause fra webshoppen. Jeg har drømt om at sy noget til mig selv i årevis, men har aldrig haft tid til det, så nu må jeg altså ofre et par aftener på at få fornyet min garderobe lidt med nogle luftige kreationer.
Bukser og maxikjole er planen og der skal vælges blandt disse stoffer, som er fundet hos Stof2000, Shaukat.com og Ebay.

9 kommentarer:

  1. Det skal du nok få nogle fine sager ud af!! Glæder mig til at se resultaterne.

    SvarSlet
  2. Det er i hvert fald nogle lækre valgmuligheder.
    For et par uger siden syede jeg en jakke til mig selv i det sorte stof med stjerner.

    SvarSlet
  3. Uhh er vild med dem på det øverste billede. Det kunne blive nogle fine luftige busker :)

    SvarSlet
  4. Dejligt med lidt selv-forkælelse :-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre stoffer! Jeg er vild med de tre nederste på det første billede, og alle de blomstrede på det nederste. Man får aldrig syet til sig selv, men jeg går også selv i de tanker lige for tiden....Pludser bukser er min plan :)
    Glæder mig til at se noget til dig selv :)

    SvarSlet
  6. Man skal virkelig gøre sig umage for ikke at være vild med stoffet - og det er SÅ godt at huske sig selv ind i mellem. God arbejdslyst. Glæder mig til at se blomstrede maxikjoler...ynglings!

    SvarSlet
  7. det lover da rigtig godt!! Jeg har selv købt stoffet med de blå stjerner hos stof2000 - her blev det til sengetøj til lillebror :D

    SvarSlet
  8. Hej Ulla
    Jeg har også lige fået taget mig sammen til at sy til mig selv..det er der blevet 4 par bukser ud af...jeg har villet det siden sidste sommer...men der er altid noget andet man liige skal sy først..men nu da jeg er kommet i gang kan jeg næsten ikke stoppe igen..sidste par mangler lige sidste finish..
    God søndag
    KH Mia

    SvarSlet
  9. Glæder mig til at se billeder af kollektionen...

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.