søndag den 3. juli 2011

I en lejlighed på Christianshavn....

....bor min mands rigtige gode kammerat Nikolaj sammen med sin søde kæreste Sara. Nikolaj og Sara er nogle meget farverige og festlige personer, hvilket i den grad afspejler sig i deres unikke og personlige indretning af den hyggelige gamle lejlighed.
Nikolaj og Sara samler begge to på noget. Nikolaj samler på gamle blikfigurer og Sara samler på robotter.
To ting der klæder hinanden utrolig godt og som ligefrem kan være én og samme ting.
Da vi besøgte dem i vores ferie, fik jeg lov til at tage et par billeder af deres fine samlinger og vise dem frem her på bloggen.


Ahrmen, det er da nogle fine figurer. Jeg kan godt forstå at Nikolaj og Sara er vilde med blik og robotter!

12 kommentarer:

  1. Ja, det forstår jeg også godt! Dejlige billeder - du er en virkelig god fotograf.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Skøn billedspam :)
    Blik blir´ vist aldrig lige mig, men det er fedt når nogen gør noget 100%

    SvarSlet
  3. Jeg får også helt lyst til at samle på robotter nu. :-) Dejlige billeder, meget inspirerende

    SvarSlet
  4. Skønne skønne billeder - jeg kan også godt forstå de samler... Og hvor giver det bare hjemmet masser af personlighed. Det er fedt :)

    SvarSlet
  5. Det forstår jeg også godt. Skønne robotter :-)

    SvarSlet
  6. De kan altså et eller andet de der robotter. MÅske de blir den nye ugle.

    Håber du har modtaget sushien? Pudebetrækket er flittigt ibrug.

    kh Laura

    SvarSlet
  7. Robotter og blik er sejt :) Og det klær hinanden godt :)

    SvarSlet
  8. GRATULERER med navnedagen din i dag Ulla! :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine... Du bliver altså nødt til at sende dem til Odder ;0). Jeg kender et skønt loppested som har nogle fine gamle blikfigurer - hun har haft dem stående noget tid (hun venter på en samler). Send mig en mail så skal jeg sende en adr. til dig... mariakaas@gmail.com :0).

    Kh Maria

    SvarSlet
  10. Hold da op en fed samling! Jeg er helt vild med ænderne :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Iiih, hvor fint Ulla :-) Kom endelig igen I skønne dejlige mennesker... Kys kys fra Sara.

    SvarSlet
  12. Super fedt indlæg, jeg er blevet trofast læser på din blog :-D

    Hvis du mangler en lækker leje lejlighed i København, så tjek op for http://www.lejlighed-i-kbh.dk

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.