lørdag den 16. juli 2011

Frotté med nyt liv

70'er håndklæderne er blevet forvandlet til en lille stak café pusleunderlag.
Det er efterhånden ved at være et par år siden jeg sidst har lavet de små dametaskevenlige pusleunderlag, og nu er de altså blevet fornyet i en frotté udgave.  Istedet for det hvide gummifrotté, som jeg tidligere har lavet dem med, har jeg brugt coatet tekstildug i fine farver. Nogle fra Kragh Rosenberg og andre fra Ikea. De måler ca. 70 x 40 cm. udsleåt og 20 x 8 cm. rullet sammen.


Det gule her er til os selv, så det skal Alfred's lille popo ligge på, når vi drøner rundt på diverse Tyske caféer. De resterende 6 stk. kommer til salg lige om lidt her på bloggen.

8 kommentarer:

  1. Eiiijj, hvor er de blevet fine! Super god idé at bruge de fine håndklæder til det :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine!! Ærgeligt jeg ikke har en lille baby....

    SvarSlet
  3. Ja se, det havde jeg ikke kunnet gætte, men rigtig god ide, og sikke flotte de er :o)

    SvarSlet
  4. Wow kan man købe dem her eller kommer de på din shop?

    SvarSlet
  5. Sikke en fantastisk idé.. De er virkeligt fine..:)
    Er indersiden det coatede tekstildug eller..? Jeg skal lige gennemskue den;)
    Skøn idé.. Skulle da næsten ha' dig til at forvandle noget af mit frotté til et til baby i maven;)
    Nyd dagen - og ikke mindst aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde beskeder :-)

    Natanja, de er nu til salg her på bloggen :-)

    Anne, ja indvendigt hvor baby skal ligge er der tekstildug :-)

    SvarSlet
  7. Ej, hvor er de skønne! Du er virkelig en bloggergudinde <3

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er de bare fine... Næste gang jeg har en lille baby, skal jeg helt sikkert eje sådan et :o)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.