mandag den 25. juli 2011

Bon Jovi ♥


Nu er det ved at være 11 dage siden vi kørte sydpå til Mannheim og hørte dem her trykke den af til et brag af en open air koncert. Hold nu op, hvor var de bare fede! Jeg var helt seriøst ved at tisse i bukserne af begejstring da Jon kom på scenen!! I 20 år har jeg forgudet den mand, så jeg skreg jo som en teenager da jeg for første gang så ham IRL. Han er HOT ud over alle grænser! Og så holder hans stemme stadig hele vejen. Man kan tydeligt høre på vokalkvaliteten, at det er et band fra før autotunes og diverse andre studiefiduser blev opfundet. Dengang hvor en god vokal og instrumentbeherskelse rent faktisk var et kriterie for at kunne slå igennem som musiker. Jeg gik om muligt derfra som endnu større fan.

12 kommentarer:

  1. Åh ha! Min mand og jeg så dem da de spillede i Horsens for noget tid siden og jeg kan kun give dig helt ret! De er fantastiske!!!
    Jeg har selv altid været lidt lun på Jon og mindes da også at jeg havde en plakat af ham, som jeg havde fået i et MIX blad, hængende på mit teenageværelse på et tidspunkt :)

    SvarSlet
  2. Ha ha - gode gamle MIX. Er sikker på jeg også havde sådan én hængende. Eller måske var den fra Bravo ;o)

    SvarSlet
  3. Fedt! Jeg så to koncerter med dem i Stockholm og Göteborg tilbage i 2000. Det var for vildt. På et tidspunkt springer Jon ned fra scenen og rækker hænderne ud for at nå de forreste fans! (Ja, jeg var en af de heldige) - men det mest interessante var at pigerne kort tid efter besvimede, i bedste Beatles stil, én efter én rækken hen. Tror nok Security folkene fik travlt.

    SvarSlet
  4. F... HVOR SER DET FEDT UD!! Ej det ser ud til i har haft en fantastisk kæresteaften:-) Jeg er kun lidt misundelig:-)

    SvarSlet
  5. Kære Ulla
    Fantastisk..
    Så og hørte den lækre, smukke mand i Horsens. Havde også plakater hængende på mit pigeværelse... Suk
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  6. "Åååhhh, we're half way there... Ååååhhh-ÅÅÅÅHH!!! LIVIN' ON A PRAYER!!"

    Var der selv, da han var i Horsens. Han var ikke helt i topform med benskinne osv. men alligevel en super koncert :-)

    SvarSlet
  7. Åh, hvor er jeg misundelig - det ser super fedt ud...
    Jeg ville gerne have været der, men jeg syntes bare der var så langt til Horsens, suk...

    SvarSlet
  8. Jeg er slet slet ikke misundelig;)

    SvarSlet
  9. Åårrrhhhh - hvor er I heldige. Jeg elsker også stadig Bon Jovi. De var ved min side i teenageårene, gennem gymnasiet og på uni. Gennem forelskelser, kærestesorger og urimelige forældre.
    Og de er fra et tidspunkt, hvor man rent faktisk skulle kunne noget musikalsk (lyder jeg lidt gammel der?).
    SUK, lucky you.
    KH Pialouise

    SvarSlet
  10. Åhh hvor er jeg misundelig.

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres skønne beskeder! Jeg kan godt forstå I er misundelige, for det var SÅ godt ;o)
    Vi kan jo håbe på de nupper en Europa tour snart igen!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  12. Åh ja ;) Jeg var også til koncerten i Horsens - og som dig er jeg mangeårig fan, så det var en drøm der blev opfyldt at se ham live <3 Fede billeder i øvrigt.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.