fredag den 1. juli 2011

Blogtræf i Rørvig

Idag for præcis 4 uger siden havde jeg besøg i sommerhuset af 6 skønne kvinder. Jeg havde glædet mig helt vildt meget til for første gang at møde nogle fra blogland på den anden side af skærmen, og det var i sandhed en super hyggelig dag.
Snakken flød fra det øjeblik de første to trådte ind ad døren og så fortsatte den i 5 timer, som bare fløj afsted. Jeg fik sørme også lært at hækle. Dorte var ualmindelig tålmodig med mig! Jeg synes virkelig det er flot at man kan bevare tålmodigheden, når eleven hele tiden går den forkerte vej med nålen og taber maskerne ;o)
Gaver fik jeg sørme også - og nogle rigtig fine og lækre nogle af slagsen.
1000 tak Mie, Ninna, Anne, Tina, Lisbeth og Dorte for hamrende hyggeligt selskab og fine gaver.

8 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud!!! Det kræver nu ikke kun en tålmodig lærer det der hækling...jeg har opgivet :o(. Men glæder mig til at se dine fremtidige værker :o)

    SvarSlet
  2. Det ser jo bare skide hyggeligt ud. (Ja, undskyld banderiet, men mindre kunne ikke gøre det.) Jeg vil også!!

    SvarSlet
  3. SELV TAK:-) Og ikke mindst tak for ALT den lækre mad, ja jeg bliver helt imponeret igen, nu hvor jeg ser flere billeder:-) Vi glæder os til at se din første hæklede ting:-)
    Anne har i mellemtiden lært mig at hækle, hurra, nu mangler jeg bare at hækle noget "rigtigt" og ikke bare en stor klump med alle slags masker;-)
    Rigtig god weekend:-)

    SvarSlet
  4. Eeeej hvor ser det altså bare hyggeligt ud!!! Er også kæmpe Rørvig fan, har heldigvis ikke helt så langt (bor i Holbæk). Vi skal helt sikkert en tur til Rørvig havn og hygge med krabbefiskeri og STORE is i sommerferien! ELSKER sommer :o)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare utrolig hyggeligt ud Ulla - ærgerligt at man så bor i Randers:-)

    Men ku man måske lokke en "opskrift" fra dig på de der parma-ruller??? Og pesto kartofler??? TAK...!!! For de ser da bare for lækre ud:-)

    Skønne gaver du fik - er blogland da ik bare faaaantastic:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Selv tak, det var virkelig hyggeligt. Har du mon holdt hæklingen ved lige? Håber på en gentagelse en gang i fremtiden :-)

    SvarSlet
  7. gid jeg kunne havde været der, omend kreta var skøn:) mums noget lækker mad- nam nam

    SvarSlet
  8. Selv tak for sidst! Det var desværre en af de dage, der bare går alt for hurtigt. Gentagelse ønskes:)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.