onsdag den 29. juni 2011

Prik

På Gammel Kongevej på Frederiksberg kan man finde en af mine all time favorite børnebutikker. Prik hedder den. Den er spækket med sjove og finurlige ting og betjeningen er altid glad, smilende og snakkesagelig.
Nyt fint legetøj er blandet med vintagedukker, hjemmestrikket dukketøj, håndsyet retrotøj, instrumenter fra de varme lande, Fjällräven tasker, kinesiske papirlanterner, 70'er tapeter, små vintage møbler og en masse skønne gamle ting og sager. En helt masse unikke ting man ganske enkelt ikke finder andre steder.
Jeg elsker den butik!!

14 kommentarer:

  1. Sikken butik(!) og juhu vi har nu besluttet os for en tur til hovedstaden i ferien så jeg håber manden er frisk på lidt shopping :)
    Skønne billeder Ulla, og loppemarked i Rørvig, jeg var også gået i selvsving og havde lukket øjnene for priserne (griner) ønsker mig så meget sådan en Merrild dåse du har taget et billede af!!!

    SvarSlet
  2. Ja, det er også en af mine favoritbutikker på Frederiksberg - den er bare super skøn!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  3. Elsker PRIK, mange gaver til venners og mine børn er købt der, man kan altid finde noget helt specielt, den er fantastisk.

    SvarSlet
  4. Wow, what a nice shop and cute stuff!

    SvarSlet
  5. Åh... Prik er også en af mine yndlingsnutikker, jeg har faktisk købt nederdelen med de orange/gule blomster, som du har taget billede af - sjovt ;) Jeg vil da liiige benytte lejl. til at rose dig for din fantastiske blog og kreative person. Maja

    SvarSlet
  6. å merket det begynte brenne litt i lommeboken der ja hehe

    SvarSlet
  7. Skønt og inspirerende ser det ud!

    SvarSlet
  8. what a beautiful pics from Prik!
    :)

    SvarSlet
  9. Hej!
    Det er bare så flot med alle dine fine fotos- må jeg spørge hvordan du lægger dem ind via blogspot- altså når det er så mange fotos der skal stå pænt i indlægget og om hvordan du runder hjørner mv.
    Hav en god dag-
    ps jeg arbejder på Frederiksberg- og får helt lyst til at pjække resten af eftermiddagen og fise ud og se på PRIK :-)

    SvarSlet
  10. Tak for alle jeres beskeder.
    Er netop kommet indedøre igen. Ungerne og jeg var på vej til marked, men fik låst os selv ude inden jeg nåede at få nøgler, pung, mobil, sut eller noget med ud af huset! Nå, vi overlevede de 2 en halv time ude i det gode vejr, og nu er farmand hjemme fra træning og har låst os ind igen ;o)

    Ellen Kathrine, jeg redigerer mine billeder i Picnik og når jeg sætter dem ind centrerer jeg dem. Ikke så meget hokospokus der ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  11. Hej Ulla!
    Tak for det- jeg vil lede efter picnik så :-)

    SvarSlet
  12. For en nydelig butikk! Jeg ble helt nostalgisk nå! :-))

    SvarSlet
  13. Det er også en af mine absolutte favoritbutikker på Frederiksberg!

    Lækre billeder du har taget!

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.