lørdag den 18. juni 2011

Ferieregnskab


28 dages ferie gøres op.....

Energiindtag:
3 gange voldmeget sushi, 2 stjerneskud, 4 stykker lagkage, en pizza, 5 kg. ærter, 10 bakker jordbær, 3 kg. kirsebær, 7 overdådige frokostborde, 10+ cafébrunch'er, 3 fiskefiletter, 7 fiskefrikadeller, 9 kugler is, 10+ kaffe latter, et glas hjemmelavet nutella, i omegnen af 8 kg. dansk slik, baileys cheesecake, islagkage, en fødselsdagsbuffet, en barnedåbsbuffet, 8 parmiddage, 3 Agnes cupcakes, jordbærkage, salt, fedt, sukker, mere salt, mere fedt og mere sukker!

Energiforbrug:
3 løbeture af 20 minutter, 27 dage og 23 timers hvilepuls.

Resultat:
+ 3 kilo.

Fremadrettet tiltag:
Spis mindre, lav mere!!

14 kommentarer:

  1. Herlig ferie I har haft ;-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jamen det er jo det man kalder for ferie ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en ferie lige efter mit hjerte...og en ferie SKAL da sætte lidt spor - ellers har man ikke gjort det ordentligt:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Hørt!! Jeg bliver dælme sulten nu. Lyder som en lækker ferie.

    kram

    SvarSlet
  5. Jamen er det ikke dybest set opskriften på en vellykket ferie, du lige har remset op? Dejligt lyder det i hvert fald, hverdagen og fornuften kan hurtigt nok få overtaget.

    SvarSlet
  6. Velkommen hjem :0)
    Tusind tak for sidst, det var så hyggeligt.

    Det lyder som en skøn skøn ferie.

    SvarSlet
  7. Haha det lyder lige som min slags ferie :) Den kage der, ser da også bare for lækker ud :)

    SvarSlet
  8. he he, jeg håber du har nydt det!!

    SvarSlet
  9. hi hi - jeg kan se jeg ikke er den eneste der holder ferie med plus på kaloriekontoen :-)
    Det har været en skøøøn ferie og uden tvivl alle tre kilo værd!!

    SvarSlet
  10. Dejlig menu og absolut indbegrebet af ren ferie:-) Og imponerende at du har kunne nøjes med +3 kg. Er sikker på, at det havde stået langt værre til her...

    SvarSlet
  11. MUMS!!
    Det har da været de 3 (små) kilo værd..:) Sådan skal det jo gå i en ferie.. Nyd resten..
    Knus Anne

    SvarSlet
  12. Hej,
    mine taender loeber helt i vand, mmm.
    Det lyder som en dejlig ferie! Og med drenge boern i huset ryger kilo'ene hurtigt, er det ikke saadan man sir...

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.