mandag den 27. juni 2011

Ferieregnskab II


8 dages ferie i Portugal gøres op....

Energindtag:
Grillet dorado, grillet havbars, grillet sardin, grillet laks, grillet sværdfisk, grillet kylling, rejer, muslinger, krabbe, tomatsalat en masse, melon med parmaskinke, nektariner, ferskner, vandmelon, appelsiner, grapefrugter, kiwifrugter, bananer, havregrød, müsli, knækbrød, salat nicoise, grøntsager, et hjemmekokkereret (og fedtreduceret) tapasbord, én enkelt is, trekvart plade mørk chokolade, en (lille) kande sangria, et glas hvidvin og 3 fuldvoksne glas portvin.

Energiforbrug:
Daglig gåtur til stranden, renden i røven på baby der nu kan kravle, rejse sig op ad ting og bestige bjerge (eller trapper), svede meget!

Resultat:
- 2,5 Kg.

Fremadrettet tiltag:
Spis mere slik og kage. Så hurtigt behøver de danske feriekilo jo heller ikke at ryge ;o)

5 kommentarer:

  1. hahahahhaha velkommen hjem igen. tænkte nok, at det danske regnskab hurtigt ville ændre sig med en tur til portugal:)

    SvarSlet
  2. hvordan er det muligt, hos mig ville den stå på + 2,5 kg øv øv, men godt for dig

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig helt vildt til Alvin begynder at kravle, så jeg kan få smidt et par kilo ekstra ;-)

    SvarSlet
  4. Kirsten, ja de har jo slet inge god slik dernede, så det var nemt nok ;o)
    Ej, hvis en mad elskende tøs som mig ikke havde lidt periodisk rygrad, så ville det jo gå helt galt :-)

    Camilla, jeg var dælme også sulten de første dage, hvor jeg ikke fik mine daglige 3000 kalorier ;o)

    Louise, du kan roligt forberede dig på at det snart er slut med at slappe af. For pokker hvor har man ikke et øjebliks ro, når sådan en lille loppe har fundet ud af hvordan man rigtig kommer rundt og udforsker verden :-)

    SvarSlet
  5. Øj det lyder ellers lækkert :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.