onsdag den 15. juni 2011

Ferie


Lige et lille livstegn herfra mig. I skrivende stund ligger jeg i en blød seng på Tivoli Hotel i København. Vi har forladt rolige Rørvig i et par dage for at leve det vilde liv i metropolen :-)
Dagen igår stod først på brunch med venner på Halmtorvet og dernæst tiltrængt frisørbesøg til mig i K imens Bo tog Rasmus og Alfred med en tur på Rosenborg og i Kongens Have.
Den sene eftermiddag samt aftenen blev brugt hos dejlige venner, hvor sushi, Asti og Baileys Cheesecake blev indtaget i stor stil! Tror mindst jeg havde taget et kilo på, da vi tog derfra, men det var sgu det hele værd!
Bertram er på miniferie hos sin Farmor, hvor han har sovet i nat.
Om lidt pudser jeg klipklapperne og drager sammen med Alfred til indre by og spiser morgenmad med en skøn veninde. Senere mødes hele familien i Tivoli, hvor morgenmaden skal rystes rundt og vendes lidt på hovedet.
På fredag slutter Danmarkferien og vi vender snuden hjemad mod Mainz. Dog kun for et par dage, for på søndag flyver vi til Portugal med mine forældre, hvor det sidste af vores ferie skal nydes.
Jeg har masser af billeder og indlæg der ligger og venter her på computeren og i mit hovede, så jeg tør godt at love at jeg i juli nok skal få indhentet det forsømte fra juni ;o)

12 kommentarer:

  1. det lyder som om i har en rigtig dejlig ferie og der er endda mere til gode :D Jeg glæder mig til at se masser af billeder i juli!

    SvarSlet
  2. Hel Ulla
    Tak for sidst - det var bare en super hyggelig (og en alt for kort!) dag:) Jeg håber du nyder, at gå rundt inde i Kbh. i dag.
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Det lyder da også som oms I virkelig nyder..:) Lækkert! Så blir man da lidt misundelig og feriehungrende..;) Ha' en rigtig dejlig dag i det københavnske..
    Knus Anne

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig skønt. I må have en aldeles skøn ferie. Så også så hyggeligt ud i Rørvig, så ked af jeg ikke kunne komme.

    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Der lyder som om I nyder jeres ferie fuldt ud.. Og hvor jeg dog glæder mig til vi starter ferie lige om lidt her hjemme..

    Dit billede er så skønt - det er virkelig indbegrebet af dansk sommer. Jeg glæder mig til at se alle dine andre sommerbilleder..

    Fortsat god ferie - nyd den!!

    Kh. Maria

    SvarSlet
  6. Årh, det lyder fantastisk!

    Fortsat rigtig god ferie!

    Kh Louise

    SvarSlet
  7. Dejligt med et lille "livstegn" Ulla, og sikke et fint billede:-)
    Jeg glæder mig til at se flere dejlige feriebilleder.. Nyd jeres storbydage og turen til Portugal:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet
  8. Dejligt med livstegn... Det lyder virkelig til at du og din familie nyder livet i stor stil! Hvor er det dejligt for jer at i får lidt af den danske sommer mens i er her!!!

    Fortsat god ferie!

    Kh Maria

    SvarSlet
  9. Hvis du har brug for lidt mere sushi, så kan restauranten på toppen af Tivoli Hotel anbefales. Og hvis det er godt vejr, så er restaurantens tagterasse et must.

    SvarSlet
  10. Dejligt med en lille opdatering! Du har været savnet:-) Glæder mig til at læse alle indlæggene og se billederne til juli. God tur til Portugal!

    SvarSlet
  11. Må da lige efterlade en hilsen til dig. Jeg havde eftersøgt retro børnestof på fb og fik af min svigerinde et lige til din blogbutik (som jo er på ferie) og da jeg ringede og sagde tak, det er jo Ulla, den kender jeg godt, så kunne hun så fortælle at du er hendes kusine - lidt sjovt at Danmark er så lille. Mvh Stinne, søster til Kasper (Stines kæreste)

    SvarSlet
  12. Tak for jeres søde kommetarer og ønske om en god ferie i Portugal. Selvom jeg har sparsomt med tid og egentlig burde pakke lige nu, kan jeg ikke lade være med at blogge lidt :-)

    Anne, selv tak for sidst! Det var jo simpelthen bare så hyggeligt og ja, alt for kort en dag! :-)

    Stinne, nej hvor sjovt! Jamen, så må du hilse min kusine mange gange :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.