lørdag den 18. juni 2011

Barnlil'


I Smallegade på Frederiksberg ligger en dejlig lille børnetøjsbutik fuld af farver og sprødhed. Når man træder indenfor nærmest vælter tingene ned i hovedet på én fra alle kanter - altså på den gode måde, ikk! Her er de gode velkendte danske retromærker blandet med mere ukendte (men bestemt ikke mindre lækre) mærker, som f.eks. mit nye spanske yndlingsmærke Bobo Choses. Udover børnetøj kan man også finde skønt og nøje udvalgt legetøj og spil af god kvalitet, fine dåser, smukt papir, smykker, masking tape og en helt masse andet lækkert.

Jeg besøgte butikken på min første dag i Danmark efter vores ferie i Berlin. Kvart i elleve stod jeg udenfor butikken og et par minutter i, kom indehaveren Tanja kørene på sin Christianiacykel, låste biksen op og bød mig indenfor i hulen. Udover at få shoppet lidt lækkert til ungerne (som jeg viser i et senere indlæg), fik jeg mig en hyggelig sludder med Tanja om alt lige fra blogging, butikslivet, børnetøj, Danmark/Tyskland og livet med 3 unger i huset. Super sød pige og vildt skøn butik!

11 kommentarer:

  1. Har hun ikke en netshop, for det ser da rigtig lækkert ud!

    Vh Stine

    SvarSlet
  2. Det er en piv lækker butik, og er der ofte.
    En stor del af Vitos værelse og tøj kommer derfra :0)

    SvarSlet
  3. Så sukker man dybt og tænker "hvorfor bor jeg i Jylland" *smiler*

    SvarSlet
  4. Eiii, lige en butik efter min smag. Den slags butikker mangler vi virkelig her i nærheden af mig.

    SvarSlet
  5. Jep, det er en dejlig butik, bliver bare altid en smule overvældet og overstimuleret af alle de fine ting, så jeg plejer at ende med bare at købe en eller anden lille dims fordi jeg ikke helt kan overskue det :-) Heldigvis bor jeg ret tæt på og så kan man jo altid lure og udtænke hvad man skal have.

    SvarSlet
  6. suk - en lækker lækker butik!
    Sidst jeg var i storbyen og ville ha' kigget ind var der ikke åbent - så det står klart på sommerens besøgsplan..:)

    SvarSlet
  7. Jeg vil så gerne have sådan noget fint maskingtape!

    SvarSlet
  8. Lækker lækker butik, vi er så heldige at have en lidt i stil med her i Viborg, dog uden tøj og maskingtape desvære.

    SvarSlet
  9. uHA, hvor har det godtnok været for længe siden jeg sidst har været en tur forbi dit farveladeglade univers.
    Skam dig, Trine....

    Nå - men det var fabelagtigt lige at få sig et skud kulør og tosserier fra dig. Det trængte jeg til.
    God weekend

    KH Trine

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.