tirsdag den 17. maj 2011

UDSALG på webshoppen!!

Da jeg holder ferielukket på webshoppen fra. 19. maj til 1. juli, har jeg valgt at lave et lille før-udsalg!!!
Derfor er alle varer fra Moonkids og Danefæ nu nedsat me30% !!!!
Udsalget varer idag og imorgen - 17. + 18. maj - så skynd dig ind på shoppen og gør en super god handel!


Bemærk! Sidste frist for bestilling er 18. maj kl. 24.00, og for at jeg kan ekspedere ordrerne inden  jeg rejser på ferie, kan der KUN betales med betalingskort eller Paypal under udsalget.



Jeg forsøger at opdatere shoppen så hurtigt som muligt, men tager forbehold for udsolgte størrelser.



8 kommentarer:

  1. Hej Ulla
    Så er der lige shoppet lidt af dine lækre vare.
    Håber det er fremme inden lørdag, da det skal være en gave...
    God tirsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Hej Rikke.
    Det er allerede pakket og bliver sendt afsted idag, så det skulle meget gerne være fremme inden lørdag :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Hej igen Ulla
    Det kalder jeg service.
    Så håber jeg tvillingerne bliver glade for det. De elsker dyr, så nu får de lidt på tryk..
    RikkeBo

    SvarSlet
  4. Ej, hvor dejligt!!! Er lidt forelsket i de der Moonkids Playpants. Må hellere besøge din shop nu! :O)

    SvarSlet
  5. Pia, de er også super skønne! Har dem selv til min lille Alfred :-)
    Du bliver uden tvivl glade for dem. Pakker din ordre med det samme og sender den idag.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  6. Det var jo det billede med ham, der gjorde at jeg forelskede mig i dem ;o).

    SvarSlet
  7. Hej Ulla
    Posten afleverede en dejlig pakke i dag.
    Tak for den gode service..
    God Torsdag / RikkeBo

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.