onsdag den 11. maj 2011

Sneak peek


Her et lille sneak peek af nogle af de Lullaby kreationer, der finder vej til shoppen i løbet af de næste par dage.
Kollektionen er ikke blevet nær så stor som jeg havde håbet, men tiden med tre børn i huset har simpelthen ikke været til at kunne få alle de sager færdige som jeg har designet, udtænkt og klippet op.
Der kommer babytæpper, bøllehatte, lidt drengeskjorter plus det løse på hylderne i denne omgang.

Vi starter vores årlige sommerferie om 9 dage, så shoppen vil lukke ned for en kort periode. Derfor vil jeg afholde et lille før-udsalg på alle varer fra Moonkids og Danefæ, som vil strække sig fra 17. til 19. maj.

1. juli slutter vores ferie, og jeg vil derefter arbejde videre på alle de kreationer der halvt færdige ligger og venter i min systue.

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting :)
    Det er ikke til at stå for.

    SvarSlet
  2. Puha hvor jeg håber jeg er hurtig nok, er helt forelsket i tæppet med bondegården, og sommerhatten, er det noget man kan bestille nu, eller vil du ha dem på?

    SvarSlet
  3. Det hele kan først bestilles når jeg lægger det på :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare lækkert ud det hele Ulla...glæder mig til at se det hele i shoppen:-)
    Og hav nu en rigtig dejlig velfortjent sommerferie:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  5. Skal lige høre ang. stofsalget du annoncerede på et tidspunkt. Blir det også nu her eller først efter jeres ferie?

    SvarSlet
  6. Hej Ulla
    Hvilke str. Har du syet bøllehatte i, Isaks er for lille og skal derfor have købt ham en ny. Han er 5 år?
    Kh Mia

    SvarSlet
  7. Nøj, hvor ser det bare indbydende ud, Ulla :-)

    SvarSlet
  8. Det ser vel nok lækkert og indbydende ud det hele:-)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det lækkert ud - glæder mig til det kommer i shoppen.
    Mvh Susanne

    SvarSlet
  10. Lækre ting du går og laver;) kigger gerne med på shoppen når disse ting blot sat til salg;)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.