onsdag den 25. maj 2011

Over and out

Lige et hurtigt indlæg inden vi drøner i sommerhus om lidt.
Vi skal slappe af og hygge og være offline!! Derfor kan jeg ikke besvare nogle mails de næste mange dage....og har sådan set heller ikke tjekket mails siden i torsdags, så jeg undskylder hvis der er nogen der har nogle mails ude at flyve hos mig.
Jeg vil altså også lige sige 1000 tak for alle de dejlige kommentarer til mine Berlin indlæg. Jeg er super glad for hver og én. Det skal I vide, selvom jeg desværre ikke har tid til at kommentere dem alle lige pt.

Søndag/mandag er jeg i Århus for en kort bemærkning, så der er jeg online igen. Skal nok give et lille livstegn samt samle op på blogtræf i næste uge.
Jeg har ikke lige det kronede overblik, men sidst jeg prøvede at danne mig det, så det ud til at der er flest der kan fredag d. 3. juni. Så der bliver det.
Det vil være super fedt, hvis I der helt sikkert er på, lige gider at smide mig en bekræftende mail.
Så skal jeg nok vende tilbage til jer søndag aften.

Intet indlæg uden billeder, så hermed et lille billede af mine nye sandaler købt i Zornig på Gl. Kongevej.
De bliver mine yndlings - det kan jeg allerede mærke!



Hej hej så længe!

6 kommentarer:

  1. Totalt fede sandaler, du er simpelthen nødt til at sige hvilket mærke det er - har prøvet at vende og dreje computeren for at læse mærket men det er ikke lykkedes...;-)- er nemlig sikker på at de også vil klæde mine fødder helt fantastisk. Og så må du og dine yummie sandaler have en dejlig tur i sommerhus. Og så lige til sidst - tusind mange tak for det skønne tæppe jeg var så heldig at få fingre i (byen med søen, og hvide æbler og orange hjerter på bagsiden) - det er endnu ikke nået ind på min datters værelse, synes det klær sofaen så godt. kh marie:-)

    SvarSlet
  2. Hejsa Ulla!

    Jeg har aldrig fået svaret tilbage på din mail... Nyder stadig vores familieforøgelse :0).

    Jeg håber at du/ i bliver rigtig glade for chatollet! Jeg er spændt på at se hvad du finder på. (Hvis det altså kommer på bloggen :0)). Jeg fik desværre ikke hilst på din mor da jeg sad og ammede Otto!!!

    Fortsat god ferie... Som da helt sikkert skal nydes offline ;0).

    Hvis du er i Århus tirsdag aften så send mig lige en mail... Har et lille fif!!!

    Kh Maria

    SvarSlet
  3. Fine finesandaler... Lige min stil;o) Jeg tror faktisk måske, at jeg kommer på fredag. Jannik skal lige finde ud af om han kan blive hjemme sammen med ungerne. Han har frygtelig meget at lave pt. så han har ikke mange fridage, men jeg har så meget lyst;o)

    SvarSlet
  4. Marie, jeg er lige nu i Århus uden sandalerne, og kan ikke huske mærket. Jeg ved bare at det er italiensk og super kvalitet. Jeg skal nok lige skrive det herinde næste gang jeg er online og har sandalerne i nærheden. De er SÅ dejlige at have på, kan jeg godt afsløre :-)
    Dejligt at du er glad for tæppet og at det pynter fint i sofaen :-)

    Maria, åh - kan godt forstå du bare nyder jeres lille babyboble. Det er jo også bare sådan en utrolig tid lige når man har fået en lille ny, så det skal da bare suges ind i fulde drag! Før man ved af det har man en kæmpe bulderbasse på 8 måneder :-)
    Chatollet er bare SÅ flot!! Er simpelthen så glad for det, og det skal nok komme på bloggen hvad end jeg vælger at beholde det som det er eller om jeg finder på at gøre noget ved det.
    Øv, jeg tager tilbage til Sjælland imorgen. Er da ellers ved at dø af nysgerrighed over det fif????

    Lisbeth, det lyder jo fantastisk!! Har altså også rigtig meget lyst til at møde dig, så håber det kan lade sig gøre. Har sendt en mail din vej :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Det var en skam... Jeg skal til Smallstuff lagersalg i morgen aften og det er ALTID et kæmpe hit. Men også et lagersalg hvor ikke særlig mange er inviteret - tænkte at det måske kunne have været noget for dig - men måske en anden gang :0).

    Hvor er det bare fedt at du er glad for chatollet :0). Det er også bare så fint... Jeg kommer sikkert også til at fortryde salget en dag... Hi hi!!!

    SvarSlet
  6. Godt nok fine - bare de tilhørte mig!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.