søndag den 29. maj 2011

Første Liberty projekt (og opsamling på blogtræf)

Idag har jeg været til barnedåb i Århus hos min søde veninde, hvis skønne lille pige har fået det smukke navn Sally.
Da gaven skulle kreeres bevægede jeg mig ud af min comfortzone og tog hul på min lille stak af Liberty stoffer, som jeg erhvervede mig for snart længe siden. Det blev til et fint lille tæppe med forskellige libertystoffer og en lille bitte smule 70'er stof. Tæppet er i øvrigt pyntet med en fin granny square som Rakel har hæklet, og som jeg engang har fået i en byttehandel med hende. Den var jo som skrædderhæklet til dette tæppe :-)
Jeg var ret godt tilfreds med resultatet og heldigvis faldt det også i god smag hos modtagerens forældre.
Sammen med tæppet fik Sally en lille 50'er inspireret rangle fra Tolo, en body fra mit nye yndlingsmærke Bobo Choses og en hæklet uro/guirlande fra LuckyBoySunday.
Det var en super hyggelig dag og så utroligt dejligt at se en veninde jeg desværre ser alt alt for sjældent!

Jeg har netop samlet op på blogtræffet nu på fredag. En fællesmail er blevet sendt ud til Dorte, Anne, Mie, Ninna, Trine, Jane og Lisbeth.
Hvis jeg har glemt nogen eller overset en mail imellem alt mit junk og nyhedsbreve, så råb endelig op!!!
Der er også stadig en håndfuld måske'er og til jer vil jeg bare sige: Kom for søren da! ;o)
Jeg er kun online og dermed til at fange her eller på mail til imorgen ved 8.30-tiden. Derefter kan jeg fanges på mobilos 40197228.

Jeg glæder mig helt vildt meget til at møde jer!!! (og håber på noget lidt bedre dansk sommervejr :-))

19 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint!!
    Elsker dine kreationer - også med liberty;)
    I må ha' et dejligt blogtræf - og fortsat dejlig ferie...
    KH Anne

    SvarSlet
  2. Nøøøøj hvor fine ting og sager!
    Er helt misundelig... :)

    SvarSlet
  3. Så smukke sager til den lille Sally:-)
    Og det kan da kun blive et fantastisk blogtræf med jer skønne unge kvinder !

    SvarSlet
  4. Hvem der bare kunne komme med til Blogtræf... I må ha en herlig dag.

    SvarSlet
  5. Ork, det lyder godt nok også hyggeligt med det blogtræf!
    Det kan være frygtindgydende at tage hul på LIbert, men resultatet er da rigtig godt!

    SvarSlet
  6. Åh, jeg ville gerne med til blogtræf, men jeg skal til Berlin med min datter (det er jo også godt). Og efter dit indlæg tror jeg vi skal på Tapas restaurant :-)

    SvarSlet
  7. Sikke et smukt tæppe!

    God fornøjelse fredag :-)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine ting:-) Jeg er ny i denne blogverden og du er velkomme til at kigge forbi:-)

    SvarSlet
  9. Lækkert babytæppe, du der har sat sammen. Og fine gaver iøvrigt.
    Og gid man da var i nærheden af Rørvig på fredag...- Jeg er sikker på, at det bliver vildt hyggeligt.

    SvarSlet
  10. Hej smukke søde dejlige Ulla. Alle derude må ønske sig at du kom til netop deres barnedåb med så dejlige gaver og så hyggeligt et selskab. Jeg er så taknemmelig for at det var mig det skete for i virkeligheden. TAK FOR ALT!! Vi ringes lige ved i næste uge ang besøg her i ferien. Knus Nanna.

    SvarSlet
  11. Hej Ulla,
    Det var hyggeligt at se dig i Århus i dag - sjovt at møde dig, når jeg nu dagligt følger din blog og livet i Tyskland. Jeg linker til min hjemmeside, da du er mere end velkommen til at kigge forbi. Jeg har en give away, som du da meget gerne må deltage i, selvom du selv laver de skønneste babytæpper :) Det er i rigtige retrofarver, så det passer rigtig godt ind i "krutter-stilen" ;)
    Fortsat rigtig god ferie i Danmark - gid jeg kunne komme til blogtræf på fredag. Håber I får det super hyggeligt!
    Mange hilsner fra Kamilla

    SvarSlet
  12. Sikke da en over laber samling af gaver..og især tæppet - jamen altså...selv udenfor din comfort zone er du fuldstændig fantastisk dygtig!
    Knus Malene

    SvarSlet
  13. Jeg var jo en måske'er. Vi stikker til Oslo i dag, så desværre kan jeg ikke komme alligevel på fredag. Jeg håber, at I får en rigtig hyggelig dag ;)

    SvarSlet
  14. Sikke nogle dejlige sager!!
    Håber i får et godt træf på fredag :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  15. Super søde ting :)


    Hilsen

    Carl
    http://restauranter-københavn.dk/

    SvarSlet
  16. Vil bare sige at jeg ville ønske jeg havde været med i Rørvig - håber I hyggede jer fantastisk meget i dag!! :)

    SvarSlet
  17. Du er bare så dygtig!! Jeg er virkelig blevet inspireret af dig :) og nyder at følge din blog

    SvarSlet
  18. Hvor er det fint.. SJovt at se sådan en lille hæklet sag, blive sådan lidt større og finere hos dig.. ;)
    Hvad er det med det blogtræf på fredag? Det er ikke i jylland vel? :)

    SvarSlet
  19. Hvor er det fint.. SJovt at se sådan en lille hæklet sag, blive sådan lidt større og finere hos dig.. ;)
    Hvad er det med det blogtræf på fredag? Det er ikke i jylland vel? :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.