onsdag den 4. maj 2011

Forberedelser og indkøb til cirkus fødselsdagsfest

Rasmus fylder 7 år d. 10 juni, men da vi inden længe drager på sommerferie i Danmark holder vi børnefødselsdag for legekammeraterne om små 2 uger. Temaet har han selv valgt, og det skulle være cirkus.
Jeg har derfor fået shoppet lidt skønne cirkusrelaterede festsager her den sidste tid, og invitationerne har Rasmus og jeg netop lavet her til aften.

Invitationer til cirkus fødselsdagsfest.

Papservice samt servietter i blå harlekintern, paraplyer, balloner, serpentiner, lys, papirsguilander og sidst men ikke mindst tynde balloner samt pumpe til ballondyr. Jo jo, jeg skal da give den som klovn og lave ballondyr til ungerne. Det kan vel ikke være så svært, eller....?
Alt er købt i en stor hobbybutik her i Mainz.

Cirkus goodies fra Etsy.

Stjernesugerør, fine pynte plastballoner og metallic pynt til cupcakes.

Cirkus cupcake kit samt flere fine papirsforme.

Gul/hvid stribede sugerør og godteposer.

Vintage klovnepynt.

Denne her skal nok ikke bruges til fødselsdagsfesten, men jeg havde sådan én som barn, så da jeg så den på etsy kunne jeg ikke stå for den.

Alle sagerne fra Etsy er købt hos hende her.

Der røg også lige lidt mere fint i indkøbskurven, som ikke lige har noget med cirkus at gøre, men som man aldrig lige ved, hvornår man kan få brug for ;o)










17 kommentarer:

  1. fantastiske saker du har kjøpt!!! Dette blir garrantert en super fin cikus-fest!!!

    klem fra Mia

    SvarSlet
  2. Ser ud til at blive en fantastisk fødselsdag ham "lille" Rasmus får sig!!

    SvarSlet
  3. Dett må nå bli flott med alle disse sakene. Du skal bare se det blir et sirkus. :))

    SvarSlet
  4. Wow - sikke en masse fine sager du har købt!!! Jeg er vild med de cirkusagtige cupcakeforme :)

    Håber at det bliver en helt fantastisk cirkusfest. Det kan i hvert fald ikke undgå at blive gennemført. Glæder mig helt til næste gang der skal kreeres kager her, hvilket sker allerede i weekenden, hvor et par håndfulde veninder kommer forbi til teselskab :)

    Glæder mig til at se billeder fra Jeres cirkusfest!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Den fødselsdagsfest bliver jo helt i top...
    Sjove antikke klovne og de der plast-balloner... fine fine :)

    SvarSlet
  6. Oj, det kommer til å bli verdens kuleste sirkusbursdag!! Utrolig mange fine ting

    SvarSlet
  7. Så skal der bages cupcakes!! Min mand mener, at vi må have nok cupcakeforme til resten af vores liv. Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der ville kunne klare mig gennem generalstrejker og andre hamstringstider uden risiko for at løbe tør for cupcakeforme. Men men men må nu nok hellere lige tjekke det der etsylink ud alligevel...Go fest!! Mvh Louise

    SvarSlet
  8. Skønne sager du har shoppet. Det blir da alletiders fødselsdagsfest! Harlekin "servicen" måtte gerne flytte ind herhjemme:)

    SvarSlet
  9. Skønne sager - sikken en fest det bliver!

    SvarSlet
  10. Super lækre sager du har købt.
    Vi skal holde havefest til sommer med masser af farver - jeg kan se at jeg skal forbi Etsy efter tilbehør, tak for fif.

    SvarSlet
  11. Sikke mange lækre sager du har købt. Ballondyr er altid en succes herhjemme, og det er ikke så svært hvis man følger en modeloversigt, som der oftest ligger i pakken.

    SvarSlet
  12. Hej Ulla
    Tak for skøn inspiration - røg straks ind på linket,men kan ikke købe derfra. Hun sender kun til USA - hvordan kom ud uden om det?
    KH og god fest
    Helle

    SvarSlet
  13. Ej hvor sjovt - min Rasmus er også født den 10. juni. Han bliver dog kun 6 år næste gang :-)

    Og jeg kunne forstille mig at han vil have samme tema som din, for han har været i cirkus i weekenden og det var noget af en oplevelse for den lille mand.

    SvarSlet
  14. Fantastiske ting! Og lækkert tema ;)

    Jeg vil bare lige anbefale at du bruger 2 forme til en cupcake, da de forme der desværre ikke holder farverne så godt ved bagning. Rigtig god fest!

    SvarSlet
  15. wow tror det bliver en super fest med alle de dejlige ting du har fundet.

    Håber der kommer lidt billeder derfra.

    Rigtig god fest, og tillykke med ham :)

    SvarSlet
  16. Wow så mye fint! Gleder meg til å se bilder fra selskapet :-)

    SvarSlet
  17. Hej Ulla,
    ja, ved godt at det er ved at være et godt stykke tid siden du lavede dette indlæg, men nu står jeg og skal holde fødselsdagsfest for min datter og har forelsket mig i nogle af de fine ting, som kan købes på Etsy.

    Derfor vil jeg lige hører dig; Kom der told eller lignede oveni priserne da du købte ved hende?
    Har prøvet at surfe mig rundt, men kan simpelthen ikke finde frem til om der kommer en afgift oveni, når varerne nu kommer fra USA :S

    På forhånd mange tak for hjælpen!

    Med venlig hilsen
    Katrine

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.