tirsdag den 17. maj 2011

Børnefødselsdagsforberedelser

Søndag aften bagte jeg både små og store cirkuskager til Rasmus' fødselsdagsfest igår.
Egentlig ville jeg have postet dette indlæg i søndags, men da jeg kl. 22 var færdig med at bage var jeg flad! Igår formiddags fortsatte forberedelserne til løjerne som løb af stablen kl. 15, så der havde jeg heller ikke hverken tid eller overskud til blogindlæg.
Selvom computeren nu er spækket med billeder af pyntede cupcakes og andre festlige fødselsdagsbilleder, så synes jeg nu alligevel I skal have de her billeder af mine helt nøgne kager i de fine cirkusforme.

Citronmuffins (mine yndlings) og lyse chokolade minimuffins (Rasmus' yndlings).

Lover en omgang cirkusfødselsdags-billedspam senere !!

5 kommentarer:

  1. Ser frem til at se din cirkus billedspam senere - det er nogle rigtig fine kager

    SvarSlet
  2. mmm de ser gode ud! Jeg glæder mig til mere billedspam med pynt :D

    SvarSlet
  3. Mums de ser gode - glæder mig til at se dem pyntet. Hvordan får du dem så flade i toppen? Mine popper altid op :(

    SvarSlet
  4. Hvor ser de lækre ud Ulla - jeg glæder mig helt vildt til at se flere cirkus-fødselsdags-billeder for jeg var bare blown away over de fede cirkus sager du havde købt - hvorfor kan man ik få sådan noget gejl i lille DK!!! ÆV...

    Knus Malene

    SvarSlet
  5. Så fine de er helt nøgne og med de smukke forme!

    Citronmuffins lyder dejligt frisk - det må prøves. Jeg bager altid vanillecupcakes - gerne med hasselnødder og chokoladestykker.

    Jeg glæder mig til at se, hvordan du pyntede dem. Jeg viste jo for nyligt mine pastelfarvede cupcakes frem - de er fast indslag til snart enhver festlig lejlighed herhjemme :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.