mandag den 23. maj 2011

Berlin i billeder I

22 kommentarer:

  1. Sikke nogle mega, pisse, vildt utrolig, overdrevet, fantastisk skønne billeder! Sommerstemning så det basker!!
    Berlin er det fedeste!!

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at have været nogle helt fantastiske feriedage!
    Jeg drømmer virkelig også om en familieferie i Berlin..

    SvarSlet
  3. Uhhmmmm, Berlin - min yndlingsby over dem alle!!! Sikke nogle skønne billeder!! Ved du hvad? Dine dejlige drenge bliver (også) glade for jer, når de blir ældre - med alle de skønne snapshots i husker at få taget!!

    SvarSlet
  4. Det ender da med, jeg også må få prøvet ham der Berlin af - det ser godt nok dejligt ud

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare dejligt ud! Det ser ud til at du nyder din velfortjente ferie i fulde drag :) Er vild med billedet, hvor du kysser Alfred på hovedet!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Åh.... Jeg vil også til Berlin igen!!
    Sikke nogle dejlige billeder:) Håber I har nyde den velfortjente ferie...
    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Ejjj nogle skønne skønne billeder. Savner berlin sååååå meget. Selvom jeg kun har været der 2 gange. Vil SÅ gerne derned igen. Den cafe der er billede af, husker jeg vildt tydeligt :)
    Vil tilbage dertil - NU!!!

    SvarSlet
  8. Det så sådan en lækker familie.. jeg bliver så opslugt når jeg ser dine drenge.. de er så lækre på den rigtige frække emil-agtige måde!

    SvarSlet
  9. Fantastiske bilder! Vi har leilighet i Berlin og jeg savner byen sånn! Som høygravid kan jeg ikke reise i sommer, men til høsten gleder vi oss til en ny tur. Herlig med bilder fra deg i mellomtiden!:) - Heidi

    SvarSlet
  10. Skønne billeder fra en fantastisk by, det ser ud til at I nød den til fulde:)

    SvarSlet
  11. Så fine bilder av en fin familie :-)

    SvarSlet
  12. Må til Berlin! STRAKS :o) Elsker den by! Hvor ser det bare hyggeligt ud! Har I prøvet Rittersporthuset, hvor man kan lave sin egen chokolade? Dét skal vi helt sikkert afprøve næste gang :o) Hvor bliver han stor, den lille Alfred <3
    Knus og god ferie!

    SvarSlet
  13. Hej Ulla
    Tak for en vidunderlig sightseeing tur.
    Må straks til Berlin igen, var der for cirka 23 år siden og det var en kæmpe oplevelse...
    God Mandag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  14. Jeg får Berliner-abstinenser.
    Skønne billeder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  15. Er ret ny i den her blokverden, men jeg er helt vildt med din blog. Fantastiske billeder, dejlig familie og en fed farverig verden du lever i. Er lidt misundelig...

    SvarSlet
  16. Hej Ulla
    Har fulgt din skønne blog i lang tid, og må bare komme med et tip om den FEDESTE legeplads i Berlin. Vi har lige været i Berlin (også med 3 børn som jer) og boede ved Winterfeldt Platz - der ligger virkelig en fed legeplads som er et besøg værd.
    Kh og god ferie fra
    Helle

    SvarSlet
  17. Vilka bilder!!!! Ser ut som ni haft en superhärlig weekend:)

    SvarSlet
  18. Super skønne billeder :)

    Hilsen

    Palle
    http://københavnrestauranter.dk/

    SvarSlet
  19. Åh hvor er det skønne billeder Ulla...jeg er sikker på at I nyder og hygger BIG TIME:-)
    Fortsat rigtig god ferie...
    Knus Malene

    SvarSlet
  20. Liebe berlin! Skønne billeder :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.