søndag den 24. april 2011

Urtehaven




6 kommentarer:

  1. Jeg kan kjenne lukten av urter helt hit til Norge. ♥

    SvarSlet
  2. total hyggelig urtehave ;O) Sådan en skal jeg også selv ha plantet mig :) Sys bare ikke det lykkes mig, at holde dem i live så længe. Må hellere læse mig lidt til hvordan man holder dem ;O)
    Er vild med din krukke med de legende børn på.
    Kh. Susan

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine potter med lækkert urtekram. Krydderurter hører altså bare til den danske sommer.

    SvarSlet
  4. Åh, ja der er intet der dufter så skønt som friske krydderurter!

    Susan, det er en gammel børnespand jeg fandt på mit seneste loppemarked. Den er nemlig bare super fin :-)

    Kreativista, ja og til den tyske :-)

    SvarSlet
  5. Her trengs det nok et par uker til... Ser herlig ut. For en grønn-farge!

    SvarSlet
  6. Hejsa Ulla... Jeg har sendt en mail til dig :0).

    Rigtig god aften!

    Kh Maria

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.