torsdag den 21. april 2011

Undskyld stilheden - jeg holder ferie ♥

Der er stille her på bloggen i øjeblikket.
Jeg er helt nede i gear. Vi har netop haft besøg fra Danmark, hvilket var super hyggeligt og fyldt med skønne begivenheder, som jeg nok skal blogge mere om senere :-)
Påskeferien er indtruffet og vi hygger os herhjemme. Vejret er skønt og vi tilbringer det meste af tiden i haven og på terrassen.
Idag går turen til byggemarkedet, hvor årets badebassin skal erhverves. Ja, vi er altså sådan nogle dovne mennesker, der aldrig får pakket badebassinet pænt sammen når efteråret kommer, så før vi får set os om ligger der en omgang slapt og ret klamt plastik i et hjørne af haven. Derfor holder et badebassin kun én sæson herhjemme, og erhvervelsen af årets badebassin er efterhånden blevet en symbolsk event, hvor sommerens begyndelse stadsfæstes.

Nå, men lidt indendørs aktiveteter bliver det også til. Jeg har netop været igennem hele mit stoflager og har fyldt 6 blå Ikea sække med skønt retrostof som jeg snart sætter til salg.
Denne gang bliver det solgt over blogshoppen, så det er der du skal holde øje.
Jeg kan ikke sige præcis hvornår det kommer på, men det bliver indenfor de næste to uger.

7 kommentarer:

  1. Åh gisp jeg må virkelig holde godt øje med shoppen:-)
    God påske!

    SvarSlet
  2. Hjertesuk! Jeg er ellers ved at være lidt retrostof-mæt, men det lysegrønne med hjerter er jo ganske vidunderligt. Er der mon nok til at sy et juniorbetræk? Haps, i så fald ;)

    God påske!

    SvarSlet
  3. Uha - det kribler i fingrene, håber jeg er hurtig denne gang :-)
    Rigtig god påske!
    Kh Stine.

    SvarSlet
  4. Åh... Jeg savler allerede over alt det skønne stof...
    Jeg holder øje med din blogshop!!

    Rigtig god påske til dig og dine...

    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Ærgeligt når man har tilmeldt sig blogudfordringern - brug hvad du har og derfor ikke må købe nye hobbymaterialer...suuuuk!
    tænk hvis man faldt lidt i, altså hvis man når at opdage når det kommer på.
    God påske
    KH Mia

    SvarSlet
  6. Nyd din ferie. Vi holder oeje hihi.

    SvarSlet
  7. Uh, det ser spændende ud - holder i den grad øje...
    God ferie :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.