torsdag den 14. april 2011

Onsdagsoverraskelse

Igår modtog jeg en spændende overraskelse med posten. En fin rød pakke med hama pynt, kort og en lille teaser klistret udenpå. Hvad kunne det mon være?.....og hvem var den mon fra?


Da jeg åbnede pakken måtte jeg trække på smilebåndet, for nu kunne jeg godt forstå hvorfor denne gamle børnebog kunne lede tankerne hen på mig..... Arhmen, den titel er jo så tæt på som den kan komme. Det er da ret sjovt ;o)


Afsenderen var en anden krea blogger. Nemlig Maja bag bloggen Superskurk. Tusind tak Maja!! Jeg er virkelig glad og rørt over at du sådan havde lyst til at sende mig denne bog. Den er jeg meget glad for!

3 kommentarer:

  1. hvilken fantastisk onsdags overraskelse, og hvilken pusseløjerlig sammentræf med navnet Ü
    Jeg elsker når man støder på den slags. For noget tid siden læste jeg tit "Lotte første dag i børnehaven" for Alma og i den møder lotte Nille og 2 af mine nære veninder hedder Nille og Lotte Ü

    SvarSlet
  2. Hvor sødt. Kan godt forstå du blev glad og rørt.
    Dejligt at nogen tænker på en når man nu bor langt væk.
    Hav en dejlig torsdag

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.