lørdag den 23. april 2011

Ny køjeseng (...og Juno seng til salg - nu solgt!)


Vi har netop købt ny seng til drengenes værelse. Rasmus bliver 7 år til juni og han er så godt som vokset ud af hans Noah Beds "Juno" seng - snøft!
Selvom Bertram stadig godt kunne bruge Juno sengen et års tid endnu er valget af Rasmus' nye seng faldet på denne fine køjeseng, og det bliver dermed et sengeskift for begge drenges vedkommende....og de glæder sig til at skulle sove i køjeseng. De har dog ikke helt kunnet blive enige om hvem der skal sove hvor, så løsningen er blevet en model hvor de skifter på ugebasis.

Jeg håber sengen når at komme inden vi rejser på ferie 20. maj., for det er ved at være et stykke tid siden jeg har haft nogle større indretningsprojekter herhjemme og det kribler i fingrene for at lave deres værelse om.

Vi kommer jo så til at have en Juno seng i overskud, da Alfred kun har brug for den ene af dem, så hvis der er nogen der er interesseret i at købe den ene, så mail mig på ullalentz@gmail.com. Den kan ses her og her. Den kommer dog først til at befinde sig i Danmark (Århus) til august, da mine forældre på det tidspukt kommer på besøg og kan have den med hjem i Volvoen :-)

UPDATE:
Tak for den store interesse for Juno sengen fra Noah Beds. Både herunder og på mail. 
Da det er de samme meget relevante spørgsmål jeg får kan jeg jo ligeså godt tilføje svarene her på indlægget :-)


Standen er super flot uden større skrammer eller ridser, madras medfølger (dog ikke forlængermadrassen), jeg har begge sidegitrene til den og prisen er 2800 kr.


Sælges til den første der slår til på mail (da alle måske ikke lige har en blogger profil og dermed kan kommentere herunder). ullalentz@gmail.com. 


Husk at den først kan afhentes til august i Århus!!


UPDATE II : Sengen er solgt!

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Ulla!
    Hvad skal den koste?
    MVH. Louise

    SvarSlet
  3. Hej,
    Jeg er også meget interesseret i at høre hvad den koster!
    KH Frk. Nobel

    SvarSlet
  4. Ååh den kunne jeg da måske også være interesseret i.... Bor endda i Århus:-) Vil også gerne høre lidt om pris?

    SvarSlet
  5. Gud en fin køjeseng - hvor er den fra?

    SvarSlet
  6. Gud en fin køjeseng - hvor er den fra??

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.