fredag den 29. april 2011

Min første patchworkbold


Jo jo, så fik man da lige lavet en lille bold til baby. Den blev da ret fin og tog ikke længere tid at lave end en enkelt aften i sofaen.
.....men tror I baby gad at lege med den?? Drengen der ellers skal undersøge ALT og basker med arme og ben så snart man vifter med noget nyt foran ansigtet på ham. Nej nej, mors bold er åbenbart ikke fin nok. Den har da eller resulteret i psyko(!) øm tommeltot, men fik bare et flygtigt blik og blev så vraget til fordel for en gammel rangle. Mor er ikke vred - mor er skuffet.

17 kommentarer:

  1. haha - den er super fin ... måske skulle du have puttet en klokke i! Måske han er skuffet over den ikke larmer?? - sådan er det ofte med mænd!

    klem
    M

    SvarSlet
  2. Neeeeeeeeeeej!! Fy baby fy!! Den er alt for fin til bare at kassere... du må prøve igen i morgen og dagen efter osv osv. Og hvis det bliver nødvendigt, så må du indføre en straf af en art! ;)
    Ellers sender du den bare til Århus- jeg vil nemlig RIGTIG gerne have den. Det er en super fed kombi af stof :)

    SvarSlet
  3. Jamen, der ER en klokke i !!
    Jeg baskede og raslede med den det bedste jeg har lært lige foran næsen på ham, men har var totalt ligeglad!

    SUK! :-)

    SvarSlet
  4. Tak tak - ja, du kan tror jeg prøver igen imorgen. Accepterer simpelthen ikke den afvisning :-)

    SvarSlet
  5. Den lille bandit. Den er ellers super fin. Jeg har puttet klokker i mine, det har været lidt af et hit. Sjovt at du ikke har kastet dig over dem noget før. Hahaha, så lige at du har klokker i. Det er en kræsen lille unge. Er sikker på at han hopper på den på et tidspunkt.
    Kh V

    SvarSlet
  6. Vibeke, jeg har haft femkanterne liggende i et halvt år nu, men fik først taget mig sammen til at få dem syet sammen igår :-)
    Jamen, problemet er at han jo ellers slet ikke er kræsen med underholdning. Det er derfor den gør rigtig nas!
    Idag var jeg på café med ham og han sad seriøst og grinede til en hvid væg! Arhmen, helt ærligt :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin :-)
    Er sikker på, at den vil gøre underværker hos Magne, hvis Alfred ikke lærer at elske den ;-)

    SvarSlet
  8. Hej Ulla. Måske skulle der have været et par små nuldremærker på?
    Den er ihvertfald superfin.
    God weekend.
    Kh Mia

    SvarSlet
  9. Mia, det har jeg også puttet på. Ja, et enkelt ét i hvert fald, men han ville jo ikke engang række ud efter den, så han kunne finde ud af hvor sjov den var :-)

    SvarSlet
  10. HA HA... Kender det godt - dog ikke det med den ømme tommelfinger :0). Vi købte en pokkers dyr Bobles krokodille til William i julegave... Han fik mange gaver og elskede hver og en, men krokodillen var han fuldstændig ligeglad med og har været det siden... :0).

    Jeg synes at det er en super fin bold og er sikker på at han nok skal blive vild med den :0).

    Rigtig god weekend! Mon du har talt med dine forældre?

    Kh Maria

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare superfin!

    Er vild med alle motiverne og farvekombiantionen :)

    Hvis ikke Alfred vil lege med den nu, må den bare ligge til pynt indtil han forhåbentlig fatter interesse for den på et tidspunkt.

    God weekend!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  12. Superfin ble den, selv om den kanskje ikke var like populær hos mottakeren :) ;) Giveaway inne hos meg, om du vil ta en titt :) Klem Beppe

    SvarSlet
  13. Så søt den ble!

    Jeg elsker det orange skjørtet ditt i innlegget under. Hvor har du kjøpt det?

    Jeg hadde et lignende for 4 år siden. Kastet det da en av sømmene røk. Angrer den dag i dag.... :(

    SvarSlet
  14. Maria, ja de ved jo ikke hvad der er godt de unger ;o)
    Vi har i øvrigt også Bobles krokodillen, og den er et kæmpe hit hos mine to ældste drenge, så bare rolig. Den skal nok blive interessant på et tidspunkt.

    Herhjemme bliver den brugt til både jorden er giftig og til sejrsskammel, når de har spillet fodbold (sammen med guld, sølv og bronze medaljer lavet af Hama perler).

    Har ikke lige fået snakket med mine forældre, men ringer idag.
    Uh, glæder mig sådan til det chatol. Ved allerede hvor det skal stå :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  15. Mirjam, ja heldigvis pynter den jo fint, og på et eller andet tispunkt må den da bliver interessant. Hvilken underlig dreng kan ikke lide bolde?? ;o)

    Tak, Beppe. Vil straks kigge ind hos dig :-)

    Hellohello Baby, er det min lange nederdel du mener? Den er lækker rustfarvet og er fra Zara. Lige købt for 1 måned siden, så den må være til at få fat i stadigvæk :-)

    Miri, ja det var nemlig lige præcis hvad han var! :-)

    God weekend til jer alle!

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.