fredag den 15. april 2011

Æblemost

I skrivende stund sidder jeg og venter på at det skal ringe på døren.
Bo's søster med mand og søde børn er netop landet i Frankfurt lufthavn og er på vej hertil Mainz for at påskehygge de næste 5 dage.
Ih, hvor jeg glæder mig. Min svigerinde har netop overstået sin første eksamen på sygeplejestudiet, så jeg tror vist lige der skal poppes en Astiprop eller to. Ellers skal der bare hygges med solskin, glade børn, snak, grin og god mad.

Apropos god mad, så har drengene og jeg idag forberedt lidt lækkert til lørdags morgenbordet. Nemlig hjemmepresset æblemost af saftige økologiske æbler. Uhmmmm!

5 kommentarer:

  1. Uh, det smager bare så lækkert! Vi er så privigerede, at mine forældre har vinmark og dermed også en saftpresse, hvilket resulterer i RIGTIG meget most hvert eneste år. Sidste år sundede vi de 70 liter, så fryseren blev fyldt op :-)

    SvarSlet
  2. Er ny læser af din blog, men hold da op hvor bliver man bare i godt humør af at læse den og se på alle 70'er udtrykkene - Jeg kommer helt sikkert til at kigge forbi og hente inspiration. God påske :-)
    De bedste hilsner
    Anette

    SvarSlet
  3. Mums det ser guf ud. Har sendt dig en mail i søndags, har du fået den?

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.