mandag den 14. marts 2011

Vinderne af Graziela bøgerne....

Så blev det tid til at finde de heldige vindere, der skal hygge sig med lidt tysk læsning. Jeg har brugt Random.org til at trække vinderne blandt de 139 kommentarer.



Vinderen af den største bog er kommentar nummer 68, som tilhører METTE.


Mette skrev: "Ihhhhhhh, nogle fine bøger :-) Dem vil jeg BARE gerne vinde! Og pyt med sproget - man er vel sønderjyde" ;-)









Vinderen af den mindste bog blev kommentar nummer 102, som tilhører MALENE med den skønne blog Kreakriller.
Malene skrev: "Jeg vil gerne deltage".





Tillykke til jer begge! 
Mette, din mailadresse har jeg, så jeg har allerede sendt en mail. 
Malene, du kan skrive din adresse til mig på ullalentz@gmail.com.

Så er der snart fine bøger på vej til jer :-)

6 kommentarer:

  1. Fedt...og heldigt jeg også er sønderjyde, hehe...sender dig en mail lidt senere i dag.

    SvarSlet
  2. Heldige heldige vinnere - gratulerer!

    Marit

    SvarSlet
  3. Hej Ulla!

    Jeg har skrevet til dig på mail. Har fundet et sæt sengetøj (baby) med orange elefanter......ved jo du efterlyser det :-)
    Vi mailes ved.
    Hilsen gitchen@mail.tele.dk

    SvarSlet
  4. Ej hvor er i heldige begge to. Stort tillykke med de fine præmier. Og stor ros for denne super fine give away :)

    SvarSlet
  5. Årh blev lige så glad da der stof METTE... Men det var bare en anden Mette. For jeg er Nordjyde ;)

    Stort tillykke til de heldige ;)

    MVH
    Mette

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.