mandag den 28. marts 2011

Køkkenlir


Jeg elsker køkkengrej og kan slet ikke få nok af underlige tingester der lægger op til leg med maden. Forleden faldt jeg over denne stjerneudstikker, så den måtte naturligvis med hjem. 
Tror I drengene spærrede øjnene op, da de fik serveret en skål med stjernemeloner?

Med i kurven røg også en hjerteudstikker og en hjerteform til speglæg. Hvad kan jeg sige - jeg savner min mand, som nu er væk på 8. dagen, og jeg drømmer om at lave kærestemorgenmad til ham 

10 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Vil du ud med hvor du fandt vidunderet?

    /Lea Binta K.

    SvarSlet
  2. :) De har en vidst en skøn mor de drenge. Hvor ser det sødt ud, og hvor er det utroligt dejligt at man kan glæde sine børn så meget med hverdagsting, der bare er gjort det lille ekstra ud af :)
    Kh Louise

    SvarSlet
  3. Lea Binta, ja det er bestemt ingen hemmelighed, men nok heller ikke noget du kan bruge til så meget. Jeg fandt den nemlig i et stort supermarked her i Tyskland, hvor jeg bor.

    Men prøv at tjekke www.emmers.dk
    Måske har de ikke lige denne sag, men de har en helt masse andet lækkert køkkenlir :-)

    Louise, ja der skal i virkeligheden ikke meget til at glæde sådan nogle små størrelser :-)

    SvarSlet
  4. Ej, hvor pudsigt. I går fik Thore leverpostejsmadder udstukket med kageforme - mandens idé. Overvejede også at vise det på bloggen, for de leverpostejsmadder, som han pure nægtede at spise, gled lige pludselig ned ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Nej, hvor fedt! :)

    Sørens osse, at de er købt i Tyskland!! Øv!

    SvarSlet
  6. De er super fine !
    Har lige holdt lillepigens 2 års børnefødselsdag - 100% uden tilsat sukker (da vi bekæmper en svamp af de onde). Alt var i hjertetema - alt var udstukket med alm. hjerte småkageforme - vandmelon, cookies, pandekager, raw brownie. elvfølgelig understøttet af hjerteballoner mv. - Stort hit - der blev spist SÅ meget !
    Længe leve småkageforme Ü

    SvarSlet
  7. NØJ, hvor har jeg ledt efter din blog.

    Jeg stødte på den en eftermiddag i februar og glemte, hvad den hed.
    Så tænkte jeg, nå jamen, den der blog, skal jeg også snart have lavet til mine billeder, og endeligt fik jeg tager mig sammen.

    Efter lidt rod med teknikken, fandt jeg ud af man kunne søge på google under blogs og WUPTI: jeg søgte på "retro" og der var du!

    Super dejlig blog - dybt inspirerende og virkelig hyggelig...

    FEDT FEDT FEDT!

    SvarSlet
  8. Hvor fint! Her er der også lavet mad-figurer idag. Lucca havde besøg ag vuggestuen, og de fik sevfølgeig rugbrødsmadder stukket ud som hjerter, stjerner, bamser osv. På nogle var det hele maden, der var stukket ud, på andre var det pålægget eller agurken ;-) Og de elskede det!

    SvarSlet
  9. Vilken kul liten grej det där! :)

    SvarSlet
  10. Prøv også at kigge hos http://specialkoebmanden.dk/

    :) Man kan godt købe sig ret fattig dér...

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.