mandag den 7. marts 2011

Graziela giveaway

Se lige disse skønne Graziela baby bøger, der netop har ramt hylderne i de tyske boghandlere og legetøjsbutikker. Jeg så dem i en legetøjsbutik inde i byen i sidste uge, og tænkte at sådan et par stykker da skulle udloves her i det Graziela glade blogland. Bøgerne er godt nok på tysk, men babyer kan jo ikke læse anyways 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
En lille hilsen fra Tyskland til Danmark - fra mig til jer.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Reglerne er så simple som de bliver. Alt du skal gøre for at deltage, er at skrive en kommentar til dette indlæg. Du må hjertens gerne låne billeder og linke alt hvad du lyster, men det giver ingen ekstra lodder :-) Alle uanset geografi kan deltage!

Konkurrencen løber til og med søndag d. 13. marts, hvorefter jeg trækker de heldige vindere.
Første lod jeg trækker vinder den store bog og andet lod den lille.



I have a little Graziela giveaway where you have a chance to win these lovely baby books. Everyone can enter - regardless of where in the world you should be. Just leave a comment below. The contest runs until sunday the 13th of March.

140 kommentarer:

  1. Åj jeg vil være med!! Håper du kan sende til norge hvis jeg vinner! Hvis ikke, så har jeg norske venner som bor i danmark som evt kan ta den med når de kommer hit .. :-) !

    SvarSlet
  2. Ej de er SKØNNE!!! Jeg er i den grad med, og ville ønske at vinde!

    Forårssmil fra Mia

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne være med:-)

    SvarSlet
  4. Very nice!
    Like the style of the drawings.

    SvarSlet
  5. Ih hvor er de lækre. Det var da en knald go ide ;0) Jeg er selvfølgelig med.
    Kh B

    SvarSlet
  6. Was für ein zauberhafter Gewinn. Ich muß einfach mein Glück versuchen!

    LG Sandra

    SvarSlet
  7. Uhh hvor er de fine.. kender en lille der vil elske de fine farver og billeder!

    SvarSlet
  8. Aj, hvor er de fede - er helt sikkert med :-)

    SvarSlet
  9. Super fine bøger! Sådan én vil jeg gerne vinde til min kommende baby ;)
    Forårshilsner Sarah

    SvarSlet
  10. Jaaaa! :) Hvor skønt - og hvorfor ikke give de små god smag sammen med 'modermælken'?

    Jeg vil smadder gerne være med.
    Og så får du lige et gratis link fra min blog...

    - Sara

    SvarSlet
  11. Ja jeg vil da helt sikkert gerne være med..Har du set mine mails ang. vores byt?
    Kh Mia

    SvarSlet
  12. Hvor er de altså skønne :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  13. Det er lige noget for os herhjemme, så jeg krydser fingrene og håber på gevinst.

    SvarSlet
  14. Jeg er med...... ;-)
    Krammer fra Pia

    SvarSlet
  15. Hvor er de fine jeg er med og håber jeg vinder ;O)

    SvarSlet
  16. Hvor er de fine - elsker billederne :-)

    Deltager gerne

    Frk.Munk i forårs humør

    SvarSlet
  17. Vil også rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  18. FABULOUS si'r jeg bare - jeg er helt klart med og håååber jeg vinder :)

    SvarSlet
  19. Hvor er de fede! Dem vil jeg helt klart gerne vinde ;o)
    KH Mette

    SvarSlet
  20. Hvor er det nogle skønne bøger, jeg er med.

    SvarSlet
  21. Fine, fine bøger. Jeg er med!

    Randi

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med på et lod.. :-) Sikke fantastiske bøger..

    SvarSlet
  23. Lekre bøker som gjerne må få flytte inn hos oss!

    SvarSlet
  24. Sikke nogle fine bøger. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne være med. Og tror da lige mine tyskevner rækker til en oversættelse af de bøgr;o)

    SvarSlet
  26. De ser så fine ud. Jeg må også være med.. Kender en der kan bruge dem løbet af efteråret :)

    SvarSlet
  27. Sååå fine bøker....jeg er gjerne med.. Har en liten som snart skal tas med inn i bøkenes verden..

    Marit

    SvarSlet
  28. Hvor er de sjove, er helt klart med, er sikker på at det vil glæde barnebarnet med en ny bog næste gang han kommer på besøg :-)

    SvarSlet
  29. dette var en premie jeg har skikkelig lyst på ;)

    håper jeg har lykken med meg!

    SvarSlet
  30. Nej hvor er de bare fine... Deltager meget gerne og håber jeg bliver den heldige vinder... :)
    Kærlige hilsner Janni

    SvarSlet
  31. Jeg er selv født i tyskland, så min bettefis tager ikke skade af et par tyske gloser.

    Louise

    SvarSlet
  32. Hvor er de skønne !
    Vi har børnebøger på dansk, engelsk, fransk, islandsk og forhåbentlig snart også på tysk - det har aldrig været en hindring for en god historie Ü

    SvarSlet
  33. jubii.. super give away..
    Håber virkelig jeg vinder!
    Kh Michelle

    SvarSlet
  34. Uuh jeg er med - er sikker på at Eliott kan læse tysk ;)

    SvarSlet
  35. Så søde,
    jeg vil gerne være med:)

    SvarSlet
  36. Jamen vi kan godt tysk her i huset, så de ville være super gode på læseliste. Så selvføldig er jeg med:O)

    SvarSlet
  37. Skønne billeder, og det er vel aldrig for sent at lære tysk.

    SvarSlet
  38. Så fine.
    Jeg vil gjerne være med.

    SvarSlet
  39. Hvor er de skønne - er vild med dem. Jeg vil gerne deltage :) Kram fra Dorte

    SvarSlet
  40. Super fine - jeg vil helt sikkert gerne være med :-) Fedt at de laver nye udgaver af gamle ting!

    Hvis du er til DUNS har jeg også en lækker give away kørende.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  41. Sikke en fantastisk idé... Mine børn forstår tysk ( argh måske ikke den mindste endnu) Så yeah- dem ville jeg gerne vinde til dem

    elinhclemmesen@sol.dk

    SvarSlet
  42. Er sikker på at Viola vil elske en så fin bog, hvis vi er så heldige...Louise (louiselebeck@gmail.com)

    SvarSlet
  43. Vi bor tæt på grænsen, så Oscar skal jo lære tysk, så vi er så meget med :) Alles gute :)
    Solskin og knus,
    Berit

    SvarSlet
  44. Eeej, det vil jeg gerne være med til :)

    SvarSlet
  45. Jeg vil veldig gjerne være med:) Fantastisk fine bøker:)

    SvarSlet
  46. jeg vil gjerne være med:) herlige bøker!

    SvarSlet
  47. Dem vil jeg og min bette Edith-fims meget gerne eje!!
    Det er også på tide hun lærer tysk...

    SvarSlet
  48. WAUW - Det vil jeg rigtig gerne vinde!

    SvarSlet
  49. Fantastiske bøger og det er vel aldrig for tidligt at komme i gang med at lære fremmedsprog :-)

    SvarSlet
  50. Jeg vil rigtig gerne vinde!

    SvarSlet
  51. Åh hvor fine! Det skader vel ikke, at de små lærer lidt sprog i en tidlig alder :-D Vi vil i hvert fald meget gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  52. Nåååårh, hvor er de fiiiiiine :)
    Jeg vil meget gerne være med.

    Tak for din altid spændende og vildt inspirerende blog!

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  53. De er bare fine! Ville virkelig gerne vinde en af de fine bøger, er nemlig i gang med at samle bøger til min bønnes værelse :)

    Kig også forbi min blog har en også en give away :)

    Kh Sasha ( Som elsker din blog! )

    SvarSlet
  54. Hej..Fine bøger lige noget for mig og de børn jeg passer;-) Ha´ en dejlig dag:-)

    SvarSlet
  55. I'm in !! ...helt klart ;o)

    SvarSlet
  56. Ej dejlige bøger, lige noget for barnebarnet, hun elsker at "læse" bøger :)

    SvarSlet
  57. De bøkene var n y d e l i g e!
    Jeg vil gjerne være med og trekke et lodd :) Takk!

    SvarSlet
  58. Although I can't read the book I do like the colours and drawings! I would love to join in!

    SvarSlet
  59. Yay, jeg vil gerne være med..... de er da for lækre, de bøger!!
    Peace, T

    SvarSlet
  60. Hvor er de bare fine! Min lille Valdemar på 14 måneder ville elske at bladre og kigge i en af disse bøger. Jeg er klart med!
    Nina

    SvarSlet
  61. Skønne bøger, ej hvor ville jeg gerne vinde.
    Hilsen Carina

    SvarSlet
  62. Ihhhhhhh, nogle fine bøger :-)
    Dem vil jeg BARE gerne vinde!
    Og pyt med sproget - man er vel sønderjyde ;-)


    Hilsen Mette

    metpet1980@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Hvor er de skønne! Jeg vil rigtig gerne være med...

    Nyder at følge dine hverdage fra Tyskland!

    Venlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne være med! Er ikke en ørn til tysk men vil elske at kigge på alle billederne!
    -Dorthe

    SvarSlet
  65. Skal HELT sikkert også være med - hvor ser de dejlige ud! Har en lille trold der ville elske dem (I hvertfalf vil jeg) ;-))

    Kram B

    SvarSlet
  66. Vill jättegärna vinna!

    SvarSlet
  67. Hvor er de søde, kender en sød lille tysk pige der nok ville elske dem:)

    SvarSlet
  68. Ej, hvor er de fine, og Otto mangler nye bøger. Jeg vil meget gerne være med:)

    SvarSlet
  69. Det er da nogle skønne bøger. Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  70. Hvor er de bare fine!! Sådan en ville jeg frygtelig gerne vinde til min basse ;)
    Julie

    SvarSlet
  71. Uhhh...fede fede bøger! Jeg sender lige en kommentar så jeg også kan være med :-)

    SvarSlet
  72. Jeg vil meget gerne være med - sådan en bog ville bringe glæde her i vores lille hjem.

    SvarSlet
  73. Hej Ulla

    Jeg vil også gerne være med. Jeg er tysklærer, så min lille Lara må gerne få tyske bøger:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  74. Jeg vil gerne være med ;-)

    SvarSlet
  75. Nøj, dem vil jeg gerne vinde!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  76. Sikke nogen super duper skønne bøger, hvis bare man kunne vinde dem begge ;-) Ellers må du meget gerne linke til boghandlen...hvis de altså er på nettet. Mig og lillepigen krydser alt hvad der krydses kan. Forårshilsner herfra ;-)

    SvarSlet
  77. Jeg vil også gerne være med:-)

    SvarSlet
  78. Dem vil jeg sandelig gerne vinde en af ;O) Elsker Graziela

    SvarSlet
  79. Sådan en bog ønsker jeg mig!!
    Er klart med :-)

    SvarSlet
  80. Så søte bøker !!!
    En slik en hadde vært super for min lille baby og meg. Jeg kunne trenge å repetere litt tysk siden skoledagene - jeg husker stort sett bare "an-auf-in-hinter-neben-uber -unter-vor-zwischen.... og den lille kunne kose seg med de fine bildene :-)
    Skulle jeg være heldig er min mail:
    elisabeth.4515@hotmail.com

    SvarSlet
  81. prøver igen.. hvor er de skønne.
    jeg xxx mine fingre for de bliver mine
    gitte

    SvarSlet
  82. Åhh hvor er de skønne, jeg vil meget gerne være med:)
    Og så kunne det jo være en god anledning for moderen at få genopfrisket sit tyske ved højtlæsning:)

    SvarSlet
  83. Ååååh! Jeg er veldig gjerne med!! :)

    -og gratulerer med dagen, forresten! (hihi, det er vel i ekte 70-tallsånd?) ;)

    Klem

    SvarSlet
  84. Vil meget gerne være med. tushstar@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Fantastiske prints. Jeg er med!

    SvarSlet
  86. Nøj en af dem ville jeg da elske at vinde, ISÆR fordi de er på tysk. Nøj det bringer minder om min barndom. ;0)

    SvarSlet
  87. Hvor er de skønne! Dem må jeg gøre et forsøg på at vinde :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  88. Totalt skønne bøger... :))
    Jeg er da med..

    SvarSlet
  89. I love Graziela så jeg er selvfølgelig med på den:)

    God dag:)

    SvarSlet
  90. Jeg vil gerne vinde... Er det ikke snart min tur?

    SvarSlet
  91. åå de var superfine! jeg vil gjerne vinne en;)

    SvarSlet
  92. Jeg vil også gerne være med - Lige noget for Samuel. :)
    Louise

    SvarSlet
  93. Ih hvor er de fine. Sådan en vil jeg meget gerne vinde.
    kh Tine

    SvarSlet
  94. Nej, det må jeg være med i. Har en (imorgen) 3. mdr gammel niece i Kina. Ser hende til Maj, når hun skal døbes i DK. Om bogen så end er tysk, kinesisk, norsk (hendes far er Nordmand) eller dansk, tror jeg hun ville blive glad for den :-)

    kh
    www.wauralang.blogspot.com

    SvarSlet
  95. De er søde ulla... Dem vil jeg selvfølgeligt gerne være med i kampen om.. :)

    SvarSlet
  96. Skønne skønne bøger- perfekte til de små i mit lille hjem!
    Pian75@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Ooooh... love them!
    Can I join from the Netherlands too? :)
    Like reading (watching) your blog anyway!

    SvarSlet
  98. Jeg er helt sikkert med.. De er da super fine.. Håber jeg vinder!
    Lykke

    SvarSlet
  99. Åhhh mit hjerte smelter, mmm en præmie :)

    SvarSlet
  100. Count me in! Putter et lod i puljen...

    p.s. det er virkelig en fin blog du har, med masser af skøn inspiration til mor med dreng!

    SvarSlet
  101. Hvor er de fine og Sofia kan da ligeså godt lære lidt tysk før eller siden :-)

    SvarSlet
  102. Hvor er de fine.
    Jeg vil meget gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  103. De er godt nok lækre. Jeg vil meget gerne være med...:-)

    SvarSlet
  104. Der er vist kamp til stregen om disse dejlige bøger, men må da gøre forsøget alligevel

    SvarSlet
  105. Super fine bøger, som jeg bliver nødt til at være med i kampen om.

    SvarSlet
  106. Uh, jeg vil da også rigtigt gerne deltage! ;)

    SvarSlet
  107. Åh waou vi vil sørme også gerne være med i lodtrækningen om sådan en lækker bog.
    Fantastisk med sådan en konkurrence. Vi takker mange gange (og iøvrigt også for en fin blog, nu hvor jeg lige er ved at skrive en hilsen).
    Vi glæder os til at øre resultatet af lodtrækningen :)
    Kram fra Malene og de to krudtugler

    SvarSlet
  108. Sikke fine bøger. Vil meget gerne vinde.

    Kh Laura

    SvarSlet
  109. Jeg smider et lod i den efterhånden store pulje.
    Mette

    SvarSlet
  110. Så fiine :)
    Jeg vil gjerne være med!!

    SvarSlet
  111. Hvor fine! Desuden en meget inspirerende og hyggelig blog, du har.

    SvarSlet
  112. Jeg bor jo i Norge da, og ble lettet da du skrev at geografi ikke betyr noe. Men ja Ulla, jeg vil veldig, veldig gjerne være med. Du vet jeg er så glad i bloggen din!

    SvarSlet
  113. Å, jeg vil veldig gjerne være med!! For noen fantastisk fine bøker :) Jeg er avstandsforelska i Graziela sine stoff, nå også babybøker!

    SvarSlet
  114. Wow jeg er bestemt også med. Jeg har en lille trold der har fundet glæden i og læse bøger, så han vil elske dem her.

    SvarSlet
  115. Ej hvor er den sød.. denne ville jeg gerne eje.. er da nød til at deltage her :)

    SvarSlet
  116. Nøj hvor er de fine. Dem er jeg sikker på mindste-pigen kan få en masse glæde af :)
    Jeg er helt sikkert med, og har iøvrigt linket :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  117. Med lille baby i maven, ville det være herligt at vinde de skønne bøger.

    Vh Leila
    l.arge@live.dk

    SvarSlet
  118. Sikke nogle fine bøger, dem vil jeg da gerne vinde!

    SvarSlet
  119. ej hvor fantastiske bøger!!
    selvom jeg ikke har nogen børn (endnu), så kan jeg ikke gå forbi disse, elsker alle farverne!
    tak og god weekend :)

    SvarSlet
  120. ej hvor er det bare nogle skønne billede.....dem vil jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  121. UHH jeg er da helt solgt. De vil pynte på legeværelset.

    SvarSlet
  122. You make such beautiful things, lovely

    SvarSlet
  123. what a nice idea! Thank you for that competiton. I will have a try. Lots of greetings from germany.

    SvarSlet
  124. Kan lige nå at være med. Skøn give away. Krydser alt hvad der krydses kan

    SvarSlet
  125. Hei. Så kule:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  126. vi tycker sa mycket om teckningar och alla fina säcker fran lullaby! fint! sa BRITTA

    SvarSlet
  127. Sikke nogle skønne bøger - dem vil William (1år) elske. Han er helt vild med at kigge i bøger. Hans første bog er nærmest allerede slidt op! Han har klaret en jule gudstjeneste på 45 min. uden at sige et ord, fordi han var så optaget af hans yndlingsbog "Dig og mig og vi to". Den kan anbefales ;0).

    Jeg har lige startet min egen blog... Tjek den ud. Jeg trækker snart en GIVEAWAY som jeg tror vil være noget for dig :0).

    God weekend!

    SvarSlet
  128. jaaaa den tyske familie i DK vil blive sååååå glad for bøgerne:)

    Kh Stephanie
    stephanie.wulf@gmail.com

    SvarSlet
  129. Sylvester vil elske dem! Han taler alligevel volapyks, så det gør vist ingen forskel de er på tysk hihi.

    SvarSlet
  130. hej ulla,
    mon jeg når det???prøver i al fald lige. Vil meget gerne være med, tak:)

    SvarSlet
  131. Så fine - håber jeg kan nå at være med

    SvarSlet
  132. Nice drawings!! you have a very creative mind!! keep the good job!! love your blog

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.