fredag den 18. marts 2011

SpecialDay giveaway

Ih, jamen dog en giveaway der ligefrem rimer...
SpecialDay har været så søde at udlove denne skønne "Mine første år" bog til en af mine læsere.
Bogen er en meget smukt udført scrapbog med plads til alle de bedste og mest mindeværdige øjeblikke fra barnets første år.


Jeg synes den er så fin den bog. Super lækker i designet med fine farver og skønne illustrationer.
Det jeg især er vild med er, at bogen strækker sig helt fra graviditeten og frem til 7-års fødselsdagen, og er dermed ikke bare en bog over babys første år, som mange lignende bøger på markedet er.


Jeg har selv bogen til Alfred og glæder mig rigtig meget over, at jeg de næste 7 år kan fylde den med alt fra hårlokker, fødselsdagsbilleder, ferieminder, første skoledag og alt muligt andet. Der er masser at sider til skriblerier og billeder, så når Alfred fylder 7 år, vil vi have en tyk og smuk bog om alle de største øjeblikke fra hans tidlige barndom. F.eks. er der en lomme, hvor man kan gemme avisforsiden fra den dag baby kom til verden. Jamen, det er da en sjov idé.
Jeg tror da næsten jeg er nødt til også at anskaffe mig sådan to til Rasmus og Bertram. Deres bøger stopper jo ved 1 års fødselsdagen, og jeg vil jo nødigt gøre forskel på mine børn ;o)



Reglerne for at deltage i lodtrækningen er ganske simple. Du skal blot lægge en kommentar til dette indlæg. Du må hjertens gerne låne billeder og linke alt det du vil, men det giver ingen ekstra lodder.
Konkurrencen løber frem til og med 1. april, hvorefter jeg trækker den heldige vinder.

Good night and good luck :-)

154 kommentarer:

  1. For en skjønn bok.
    Skulle gjerne hatt en sånn til Frida.
    Ha en fin helg.

    SvarSlet
  2. Ville elske at lave sådan en bog til Ava :) Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  3. Sikke en fin bog, den ville pryde bogreolen :)

    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Dejlig blog du har Ulla og sådan en fin give away vil jeg gerne have fingrene i:)

    SvarSlet
  5. Jeg må hellere være med her. Vil super gerne have den til Mikkel i det jeg har den gamle model til Lea. Så håber jeg er heldig. Det nemlig en rigtig lækker bog. ;-)

    SvarSlet
  6. Wauuu, den ser spænnende ud, den vil jeg da gerne vinde. :)

    SvarSlet
  7. Sød bog. Jeg elsker bare disse bøger som følger barnet gennem deres barndom.
    Håber jeg bliver den heldige vinder.
    God weekend.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  8. Wow den ønsker jeg mig helt vildt... Ville elske at sidde og lave den og min dreng ville elske at kigge i den... Håber jeg er den heldige:-)

    SvarSlet
  9. JUBIII - den ville jeg elske, er bestemt også med.

    SvarSlet
  10. dejlig bog at kunne give til vordende forældre:)

    SvarSlet
  11. WOW den er godt nok fin!! Det er en super idé at den går helt op til 7 års alderen.
    Den ville jeg gerne eje.
    God weekend :D

    SvarSlet
  12. Jag har set denne bog før, de er bare rigtig fin, så jeg håber jeg er heldig. :)

    SvarSlet
  13. Skøn bog, som jeg er sikker på at min datter vil elske, når hun bliver stor.Jeg vil meget gerne deltage.

    SvarSlet
  14. Hvor er det en lækker bog :-)

    SvarSlet
  15. Hej Ulla
    Den dejlige bog ville jeg gerne have. Min dejlige Frida bliver 4 måneder på den 22 marts og fylder mit liv med mange dejlige timer, som kunne være dejligt at skrive ned i sådan en bog. Læser sin blog tit især nu, hvor jeg er på barsel.

    SvarSlet
  16. Kære Ulla

    Hvor ser den bare fin ud! Lækre farver og detaljer!

    Jeg vil MEGET gerne være med!

    Smil fra Mia

    Ps. har du set min giveaway? Der er en tavle fra DESIGN LETTERS i spil!

    SvarSlet
  17. Herlig bok, den vil jeg gjerne være med på å vinne :o)

    Klem fra Mia

    SvarSlet
  18. Åh - skøn bog! I´m in ;-)

    SvarSlet
  19. Ej den er vel nok fin - jeg deltager gerne :-)

    Frk.Munk

    SvarSlet
  20. Fin fin bog, den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  21. Wauw en flot bog.....

    Jeg håber jeg er så heldig

    SvarSlet
  22. Hej. Den lyder super god og den vil jeg da så gerne vinde! Så kan lille-mandens barndom blive foreviget.

    SvarSlet
  23. Sikke en fin bog. Den vil jeg gerne vinde til min baby som kan komme hvert øjeblik!! :)

    SvarSlet
  24. Åh venter jo vores lille babybror til verden april/maj, og hvor kunne det være skønt at lave sådan en fin mindebog til ham.
    KH Ulla

    SvarSlet
  25. Jeg har faktisk godt kigget på den bog et par gange før, men min datter er 1 år, og jeg har en bog om hendes første år, så tænkte det var lidt for sent, men da ikke hvis den går helt op til hendes 7(!) års fødselsdag - dén er da genial!

    Egentligt så har jeg besluttet at min søsters datter skulle have den i dåbsgave...


    rebeccag5@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Ih hvor er den smuk, sådan én ville jeg elske :-)

    SvarSlet
  27. En super lækker bog til min super dejlige prinsesse - vi krydser fingre :-)

    SvarSlet
  28. DEN var fin!! Håber lykken går min vej, for sådan en fin bog skal min lille Vilhelm da ha´! :

    Rigitg god lørdag! :)

    SvarSlet
  29. Nøj en lækker præmie, den vil jeg rigtig gerne vinde :) Synes det er så hyggeligt med mindebøger :)
    KH Micha

    SvarSlet
  30. Uha, lækker bog! Med termin 11. maj ville den gøre stor lykke herhjemme!
    Jeg vil gerne være med og linker fra min blog!
    -Dorthe

    SvarSlet
  31. Ihh, hvor er det bare en lækker give away - jeg er nødt til at vinde den!! Kom så kom så kom så!! :)

    SvarSlet
  32. Jeg har termin i juni, så sådan en fin bog ville passe perfekt.. :-)

    SvarSlet
  33. Jeg venter en lilleny, så sådan en bog er en helt perfekt start :-)
    Johanne (johannebjerre@hotmail.com)

    SvarSlet
  34. Åååh ja, det der med at gøre forskel, jeg havde svoret at min nr. 2 Isabel skulle have samme slags bog som storebror, men ak, når først hverdagen indfinder sig med to børn...jeg har så dårlig samvittighed og en barnets bog står på min to-do-liste. Hvis jeg vinder den skønne bog, er der bare ikke flere undskyldninger for ikke at få den lavet.
    Kh Mia

    SvarSlet
  35. Ih sikke en dejlig bog, jeg er helt klart med. ;0)

    SvarSlet
  36. dejlig bog og go forårsdag :)mig og troldeungen vil gerne være med

    SvarSlet
  37. Ejjiii - den vil jeg elske at eje og lige den vi mangler ;o) Har købt én til lillesøster Agnes fra august 2010, men som du siger Ulla - så vil jeg heller ikke gøre forskel og ønsker den derfor til storebror Mads ;o)
    Kh Ulla

    SvarSlet
  38. Sød sød bog, ville jeg mægtig gerne vinde.

    SvarSlet
  39. Ej hvor er den skøn :0). Uh den vil jeg gerne vinde til min lille dreng som jeg venter til maj! Krydser finger :0).

    Rigtig god weekend!

    Mvh Maria

    SvarSlet
  40. Ser ut som en flott bok! Jeg vil gjerne vinne :-)

    SvarSlet
  41. Jeg ville elske at vinde denne bog. Jeg har længe kigget på den. Vil så gerne have den til Ida.

    SvarSlet
  42. Sikke en skøn bog - den vil jeg utrolig gerne vinde...
    Mange hilsner Lisa

    SvarSlet
  43. Jeg må være med her. Det er jo lige perfekt timing inden den lille pige jeg venter kommer til verden :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  44. Ih altså! Nu blev jeg nødt til at bestille en til Luna Marie! Men jeg vil super gerne vinde en til Karoline, så begge tøser har en.

    KH Anna

    SvarSlet
  45. Den vil jeg rigtig gerne vinde. Og jeg vil forære den til min søde veninde, som lige har fået en søn. Hun fortjener :)

    SvarSlet
  46. Wow - sikke en lækker bog og en god idé at den strækker sig ud over graviditet og babystadiet:-) Det er da lige noget for os! Med termin i dag kan vores lille søn jo komme til verden når som helst:-)

    SvarSlet
  47. Er så imponeret over at du overhovedet har nået at tænke i 'barnets bog' med barn nr. 3. Jeg har - som andre, kan jeg til al held læse- endnu ikke fået gjort nået ved barn nr. 2's bog. Hmm... Alletiders at denne strækker sig til 7 år - måske man så kan nå det? JUHU - gid jeg vinder!

    SvarSlet
  48. Den vil jeg da gerne vinde!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  49. Ih den er super sød den bog, den vil jeg gerne vinde:-)
    Hilsen Mette
    mette_green@live.dk

    SvarSlet
  50. uuh jeg håber sådan at jeg er den heldige vinder!

    SvarSlet
  51. Suuuper lækker give away Ulla...Den vil jeg gerne være med i.

    Og kig forbi min blog i dag - der kommer også en give away i gang, som jeg er sikker på du også vil synes er rigtig god:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  52. Nååårh, hvor er den fin. Den hapser jeg gerne :-)

    kram

    SvarSlet
  53. Sikke en flot og genial bog. Der vil jeg gerne være med i lodtrækningen..

    SvarSlet
  54. Jeg er med! Uhh ville være skønt at vinde en Give Away og bogen er da fantastisk.

    SvarSlet
  55. Uha lige hvad vi mangler til lillesøster. Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  56. Nej hvor vil jeg gerne vinde den lækre bog til Noah! Krydser hvad krydses kan :-)

    SvarSlet
  57. Ej, hvor vil jeg gerne vinde den fine bog. Jeg har slet ikke fået udfyldt en barnets bog til Kaja, og troede, at det var alt for sent. Men det er det jo slet ikke, når nu bogen går helt til 7 år!

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  58. Huha - hvor kunne det være fedt at vinde denne bog.
    Fingrene krydses.
    Mette Volf

    SvarSlet
  59. Jeg prøver lykken.
    Den er bare så fin, den bog. Og helt perfekt til nr 3 som kommer snart :)

    SvarSlet
  60. Det lyder til at være en helt fantastisk bog. Jeg selv venter mig og har termin d. 1 august, så jeg håber og krydser fingre for at jeg vinder denne fine bog :-)

    SvarSlet
  61. Sikke en skøn bog, den ville min datte clara sofie og jeg helt sikkert få mange timer til at gå med, og mon ikke også vores far syntes det er lidt hyggerligt. Nu må vi se hvis vi er de heldige vinder..

    Ellers en rigtig dejlig blog du har..

    MVH. Pernille

    SvarSlet
  62. Nøj hvor er den fin! Jeg er ikke super vild med den jeg har i forvejen, så jeg prøver da lige lykken her :)

    SvarSlet
  63. Den vil jeg MEGET gerne vinde til mit nyeste skud på stammen, lillesøster på 24 dage.

    Faktisk giver dit indlæg mig ualmindeligt dårlig samvittighed, da jeg gik i gang med en "barnets bog" til storesøster, og den er langt fra up to date...

    SvarSlet
  64. Hvor er den fin! Kender snart en som skal føde og med et stramr budget som mit vil det være lækkert at vinde sådan en fin gave!

    SvarSlet
  65. Sikke en skøn bog til min skønne datter..
    Så er det bare at håbe på det bedste..

    God weekend..

    SvarSlet
  66. Øj, den må jeg da vinde til lillebror. Jo lige hvad vi står og mangler!!

    SvarSlet
  67. Deltager gerne her
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  68. Det vil jeg sørme gerne vinde til min lille Alma!!!!

    God weekend, M...
    maria_ranch@hotmail.com

    SvarSlet
  69. den var nydelig:) jeg er med!

    SvarSlet
  70. Jeg må straks smide et lod:)

    SvarSlet
  71. Den vil jeg sørme gerne vinde, så jeg kan få lavet en bog til den mindste, Har gule lapper der ligger over alt, tror det ville være godt at få skrevet i en bog. :) Krydser fingre for det er Os der vinder... Kh Janni

    SvarSlet
  72. Åh sikke en lækker lækker bog, den ville jeg gerne vinde :)

    knollkristina@gmail.com

    SvarSlet
  73. Sådan en lækker bog kan jeg godt bruge til min søn Leo

    SvarSlet
  74. Vil da helt sikkert gerne deltage :-)

    SvarSlet
  75. jeg har termin den 24. april så det ville bare være perfekt

    SvarSlet
  76. Ej den vil jeg vildt gerne vinde:-)
    Den er vel nok fin:-)

    SvarSlet
  77. Skøn bog den vil jeg gerne have fingre i ;o))

    SvarSlet
  78. Jeg napper oz et lod ;o)

    SvarSlet
  79. Skøn bog. Og så bliver det vist også nemmere når alt er tilrettelagt for én, i stedet for, at man selv skal udfylde en tom bog.
    Jeg vil meget gerne være med.

    Kh Louise

    SvarSlet
  80. Ajjj, den vil jeg verdens gerneste vinde til min lille datter som bliver et år om få uger. Jeg x'er fingre-.

    SvarSlet
  81. Hvor er den bare fin, sådan en kunne jeg godt tænke mig til et fremtidigt barn, så har jeg også mulighed for at få alt med fra begyndelsen :-)

    SvarSlet
  82. sikke en sød og skøn bog. Håber jeg vinder så jeg kan give den til min veninde der skal have sin første-fødte til oktober :)

    SvarSlet
  83. Åh ja, den er så fin, så fin! Jeg har også flere gange haft lyst til at købe den "bagud" til Carla, for hendes fra Holly´s er desværre også "løbet ud".

    SvarSlet
  84. woop -. er da helt sikkert med (Igen) - og denne gange håber jeg på lidt held .. :O)

    SvarSlet
  85. SÅdan en bog ville jeg MEGET gerne have til min lille Alfred, for super skøn er den! :-)

    SvarSlet
  86. Måske jeg skulle skrive min mail :-)

    dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  87. Sikke en skøn bog! Jeg vil rigtig gerne være med

    SvarSlet
  88. hvor er den bare fin, og super idé at den følger til barnets 7 år..
    den må gerne ende hjemme hos mig, det ville jeg elske.

    SvarSlet
  89. Fantastisk bog - den må jeg hellere være med i konkurrencen om!

    SvarSlet
  90. Uhh, en fin bog! Den ville være perfekt til den lille dame, der sparker i maven pt ;)

    SvarSlet
  91. Hej min ven. Jeg SKAL bare vinde denne bog til lille Sally. Din mor har været her idag efter stof :) Så du får det imorgen. Vi ses snart forhåbentlig!! Mange knus Nanna.

    SvarSlet
  92. Tænk engang, hvor fin en bog jeg kunne lave af denne til min lille datter, Vera!
    Bare jeg vinder!

    SvarSlet
  93. Ville elske den bog til MIN lille Alfred;o).

    jeanetterefskov@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Jeg er sikker på at min Alfred ville elske en sådan bog at kigge i;-)

    SvarSlet
  95. Hvor ser den skøn ud - vi krydser fingre for at Karen bliver den heldige ejer :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  96. Krydser fingre for at jeg bliver vinder af denne skønne bog. Så kan jeg give Tobias den når han bliver gammel nok.

    SvarSlet
  97. Jeg vil meget gerne deltage i denne give away med den fantastiske præmie.! :)

    SvarSlet
  98. For en flott bok - jeg vil gjerne vinne den! :)
    (Besøk gjerne bloggen min, jeg har en giveaway selv for tiden)

    SvarSlet
  99. Gud den ser da bare helt fantstisk ud?:)ville jeg da gerne vinde?:)

    SvarSlet
  100. Sådan en vil jeg gerne vinde til den lille, jeg har i maven :-)

    SvarSlet
  101. Den er godt nok fin! Det må jeg eje inden det bliver september til den lille baby, jeg har i maven. Så håber jeg vinder, ellers må den på ønskesedlen. :)

    SvarSlet
  102. Wauww, den ville jeg gerne vinde til vores lille prinsesse vi venter :-)

    SvarSlet
  103. De bøger er bare for skønne - jeg vil virkelig gerne vinde, og linker naturligvis :)

    SvarSlet
  104. Sådan en skøn bog vil jeg gerne have til min lille Anton Synes du har sådan en hyggelig og dejlig blog :)

    Lenablondie@hotmail.com

    Venlig hilsen Lena Mogensen

    SvarSlet
  105. Den vil jeg virkelig gerne vinde. Lige noget jeg kan bruge :) Kh Susanne

    tushstar@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Uha, sådan en ønsker jeg mig da rigtig meget til baby i maven!!!

    SvarSlet
  107. Hvor ser den fin ud!
    Jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  108. Super fin bog!! Den ville jeg også rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  109. hvor er den fin - den ville jeg gerne eje ;-)

    SvarSlet
  110. Hvor ser den lækker ud - den vil jeg meget gerne vinde. Kh. Mette

    SvarSlet
  111. Det er godt nok en fin bog, den vil jeg meget gerne vinde:)

    SvarSlet
  112. Jeg vil også gerne være med.. :)

    SvarSlet
  113. Uhhh, sådan en fin bog vil min lille Louis da gerne have. (Eller mor vil ;-)).
    Skøn blog ellers.
    VH Mette miss_blicher@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Hej.
    Jeg vil da også gerne deltage i lodtrækningen, bogen ser meget sød ud.

    SvarSlet
  115. Hvor er den skøn....håber! :-)

    SvarSlet
  116. Nøj. Håber, jeg vinder!
    Vh Louise (mail@louise-lindberg.dk)

    SvarSlet
  117. Jag vill gärna vara med i denna tävlingen :)

    SvarSlet
  118. Sikke en fiiiin bog:-)
    Den vil jeg gerne vinde!

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Hej - Den bog er en skøn ide´da den løber over mange år. *krydser fingre*...
    Vh Eva
    kvindei30erne@yahoo.dk

    SvarSlet
  120. Den er jeg helt med på. Er helt sikker på den vil glæde Klemens min senere hen...

    SvarSlet
  121. Den er jeg helt med på. Er ret sikker på at min lille fister vil værdsætte den senere hen...

    Kathrine

    qackmire@gmail.com

    SvarSlet
  122. Håber jeg kan blive den heldige vinder, så fin bog. Vh Anita, anitawildt@gmail.com

    SvarSlet
  123. Åh, jeg har aldrig fået lavet en bog til Ingrid, og nu hvor lillesøster også snart kommer, så er det vist på tide??!

    Har selv lige søsat en give-away fra RetroVilla, hvis du vil være med? :)

    SvarSlet
  124. Jeg har deres julebog og den er skøn, så vil da rigtig gerne være med.

    SvarSlet
  125. Min lille Emil vil blive glad for den bog en dag..

    Iøvrigt lækker og inspirerende blog du har! :-)

    ditte007@yahoo.dk

    SvarSlet
  126. Sådan en bog kunne jeg virkelig godt tænke mig. Der kunne godt blive brug for den om ca 5 måneder.

    SvarSlet
  127. Den er sååå fin, den bog - lige hvad jeg kan bruge det sidste af min barsel på;-)

    SvarSlet
  128. Sikke en skøn blog du har - fine, fine ting du laver;o) deltager gerne med 1 lod, for denne ville være perfekt til min lille nye prinsesse.
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  129. Årh, dén kunne være så fin! Også selv om man så måtte fremskaffe et eksemplar til, så der ikke bliver gjort forskel ;-)

    SvarSlet
  130. Skøn bog... den vil jeg virkelig gerne vinde!!!

    SvarSlet
  131. Så fin en bog - den vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  132. Det ser ud til, at være en rigtig skøn bog =)

    SvarSlet
  133. Jeg vil rigtig gerne være med! Jeg her helt solgt over den bog...

    Venlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  134. Med med :) Håber jeg er heldig ;)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  135. åh jeg har kigget efter netop den her bog til min rigtig gode veninde som faktisk er sat til at føde d.1 april :) hvor ville det være skønt at kunne give hende den her bog til hendes allerførste lille baby

    SvarSlet
  136. Dejlig bog, har tit sukket over den!
    Krydser fingre for at jeg vinder:)

    SvarSlet
  137. Uh la la! Den er fin. Jeg vil nyde at skrive i den, og min Elisabeth vil helt sikkert synes det er spændende at kigge i den!

    SvarSlet
  138. Uhhhhh hvor er den fin!!
    Kan simpelthen ikke udstå de der baby bøger hvor det hele skal være så lyserødt eller blåt, og romantisk.
    Denne her er perfekt <3

    SvarSlet
  139. Hvordan kunne jeg dog misse dette indlæg ??
    Den ville vække glæde her til en af mine tre... mon så jeg også må købe to mere Ü

    SvarSlet
  140. Du kunne jo godt lige trække mig!!

    SvarSlet
  141. Hvor er den fin! Den må godt lige nå at følge slutspurten af min nr. to graviditet. Jeg er ikke så god til at få skrevet ting ned - måske sådan en fin bog ville hjælpe!

    SvarSlet
  142. lige på falderebet: sikke en skøn bog! Den ville min lille pige blive glad for

    SvarSlet
  143. Sådan en ønsker jeg mig til min lille Solvej!

    SvarSlet
  144. Hei,

    jeg kom over den herlige bloggen din for noen dager siden. Akkurat nå nyter jeg en deilig kopp kaffe mens jeg hygger meg her inne!
    Siden du har en giveaway med frist 1.april så henger jeg meg på!

    Beste hilsen fra Solveig i det høye nord, Norge

    SvarSlet
  145. Det vil gøre ikke blot moderen herhjemme glad, at vinde denne give away men også mindstemusen Emilie - vi XXXXXXXX for at vi bliver de heldige :) Kram fra Dorte

    SvarSlet
  146. Jeg kunne da godt tænke mig at være med i den fine konkurrence :)
    Har lige stået og savlet over bogen i babysam... ;)

    SvarSlet
  147. Kan jeg mon nå at være med. Hvor er den bare fin!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.