tirsdag den 8. marts 2011

4 ønsker til mit køkken

Ascaso Dream espressomaskine i lyserød. 
Vi har ikke plads til den her hvor vi bor nu, og vi er faktisk heller ikke de store kaffedrikkere, men arhmen altså  - den er jo bare så flot! Den skriger jo amerikansk diner fra 50'erne.
Jeg tror vi skal arbejde på at blive lidt voksne og begynde at drikke lidt mere kaffe, så denne her kan pryde det store dejlige køkken vi får i drømmehuset når vi engang flytter hjem til Danmark. Ja, man har vel lov at drømme ikk ;o)
Desuden kan den jo altså også skumme mælk til matrikelfavoriten chai latte.

Verdens bedste stavblender - Bamix. 
Vores stavblender er lige brændt sammen, så dette lækre stykke køkkengrej står helt øverst på vores køkkenønskeliste. Babymos er jo lige om hjørnet, og så er sådan en tryllestav jo helt og aldeles uundværlig.


La cafetiere stempelkande i keramik. Den giver da vist Bodum klassikeren kamp til stregen.


Lille gul brødkasse fra Wesco. 
Vi fik faktisk en Wesco brødkasse i bryllupsgave, som vi byttede. Ikke fordi vi ikke kunne lide designet, men fordi vi syntes den var for stor. Nu har Wesco så lavet denne mindre model, og den er helt perfekt i størrelsen synes jeg.

8 kommentarer:

  1. Skønne køkkenønsker! Espressomaskinen er da uimodståelig - også for en ikke-kaffedrikker som mig ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting! Den der espresso-maskine måtte også godt komme hjem til mig...

    SvarSlet
  3. Espressomaskinen kan jeg godt leve uden, men den skønne skønne stempelkande må jeg bare eje. Hvor har du fundet den henne i den smukke blå farve? Har søgt og søgt på nettet, men kan ikke finde netop den :-(

    SvarSlet
  4. Åhh den espressomaskine skal jeg da vist eje...
    ---

    selvom jeg ikke har små børn, så kan jeg slet ikke forestille mig et liv uden min Bamix :) Den er - trods drillerier - en af de bedste gaver min mand har givet mig :)

    SvarSlet
  5. Anne du kan købe den her:

    http://1848024.shop13.dandomain.dk/shop/keramik-kande-30c1.html

    Ja, den er slet ikke til at stå for :-)

    Joan, ja jeg har også kun hørt positivt om den Bamix, så må da bare eje sådan en :-)

    SvarSlet
  6. uhh den første vil jeg også gerne have til mit køkken .. SÅ lækker farve!!

    SvarSlet
  7. Wesco står på vår ønskeliste også:)

    SvarSlet
  8. Ved at min kæreste godt kunne tænke sig en brødkasse i retro design, så måske vi finder én blandt de mange forskellige varianter af brødkasser :-)

    Hvor har I fundet jeres?

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.