tirsdag den 15. marts 2011

19 grader

Idag har været årets første lune dag hernede i det centraltyske. 19 grader viste vores termometer hen ad eftermiddagen og jeg skal da lige love for, at det gav sommerstemning i maven.

Marked inde i byen.
Elsker den farve!
Min yndlingsmåde at købe ind på.
Alfred hygger sig i barnevognen imens mor handler.
Flower power.
7 km. gåtur med barnevognen hjem til forstaden.
Termometeret på vores terrasse.
Foråret har indfundet sig.
Legekammerat på besøg - på vej til isboden.
Farligt at have en italiensk isbod lige om hjørnet.
Venter på is...
Citronis med flødeskum.
Bertram i himmelen.
Uhmmm!
Rasmus har vist fået Bertrams trøje på.................Iskaffe til moi.
Ingen is til Alfred, men til gengæld fik han indviet solhatten :-)


 Fantastisk dag  


20 kommentarer:

  1. Sikke en skøn dag du I har haft. Vi nyder også varmen stort. Der sker virkelig noget med en når det rykker i plusgraderne. Cool termometer I har, Hvem har lavet det?
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. ihh Ulla, billederne gjorde ikke misundelsen mindre. for pokker hvor ser det skønt ud. Vil altså gerne bytte en dag med dig:)
    kh kirsten

    SvarSlet
  3. Åh, det ser skønt ud. Sender du ikke noget af det lune vejr længere nordpå?:)

    SvarSlet
  4. ah, dumpet innom via RomantiskRetro - og jeg drømmer nå om sol og varme. Midt i Norge (altså i forhold til lengderetningen) er det fortsatt snø og is, men det blir vel vår (og sommer!!) her også. Deilig å se at den fortsatt finnes der ute i verden!

    Ønsker deg en god natt langt der syd!

    SvarSlet
  5. 19 grader? Det er jo helt sommer! Hvor må det bare være herligt. :)

    SvarSlet
  6. Tak søde Ulla- jeg kom helt i forårshumør:-)

    SvarSlet
  7. Eeeeeej hvor ser det bare sommeragtigt ud! :D Send det lige videre til DK.

    SvarSlet
  8. Årh hvor ser det skønt ud. 19 g det er jo helt vildt at der er så stor en forskel på 2 nabolande!

    SvarSlet
  9. 19 grader......... nøj hvor lyder det dejligt og sikke nogle skønne billeder. Lille mig sidder her oppe i det kolde Norge, og er helt misundelig ;o)

    SvarSlet
  10. Skønne billeder, man kommer helt i ferie stemning.....og drengene, de er da bare fantastiske ;O)

    SvarSlet
  11. Åh, hvor ser det skønt ud...

    SvarSlet
  12. skønt vejr, skønne billeder og skønne børn, ej at forglemme:-)

    SvarSlet
  13. Dejlige isbilleder :) Jeg glæder mig til man her kan sætte tænderne i sådan én uden at få forfrysninger i tandkødet ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  14. Nøj hvor ser det hyggeligt ud, skønne skønne billeder og unger ;)

    SvarSlet
  15. nej nej jeg er slet ikke misundelig :) skønne billeder så kan jeg jo så glæde mig til at foråret snart kommer til danmark :)

    SvarSlet
  16. Sikke en dejlig dag!
    Det marked er da lige til at blive misundelig over - og isboden ikke at forglemme :)

    SvarSlet
  17. Sikke nogle skønne skønne billeder. mhhhh man kan næsten mærke forårsvarmen og stemningen på markedet helt hjem til kolde Danmark og jeg fil da lige lyst til at lave iskaffe (:

    SvarSlet
  18. Ja det må være din gode ved at flytte til Tyskland, men som vi siger herhjemme " alt godt kommer til den der venter..."

    SvarSlet
  19. Tusind tak fordi du delte dine skønne billeder med os Ulla - det er lige præcis den slags der vidner om lysere og varmere tider:-) Og åh hvor har vi da bare brug for det...

    Og så er du jo bare fantastisk go til at fange de der kodak moments:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.