mandag den 28. februar 2011

Weekenden i billeder



Vejret denne weekend har ikke været strålende. Bedst som vi troede foråret var på vej droppede temperaturen ned til 5 grader og solen har vi slet ikke set, så det var på med huer og vanter igen.
Det skulle dog ikke holde os fra alligevel at have en hyggelig weekend. Det blev blandt meget andet til gåtur langs Rhinen, ansigtsmaling på maverne til to små Mainz05 fans, hjemmelavet pizza (favoritten quattro formaggi til mig - mums!) med assistance fra Edward Olivehand, og så selvfølgelig lidt sødt bagværk. Spongy banan cupcakes. 

10 kommentarer:

  1. Skønne billeder Ulla - du har da simpelthen de skønneste drenge. Er vild med den gule strikcardigan yngstesønnen har på :) Tror næsten det er samme model, som jeg har strikket til Emilie i varm lilla - så lækker at give de små pus på :)

    SvarSlet
  2. Tak, Dorte :-)
    Ja, den gule cardigan er super lækker. Det er én fra Trendsales der har strikket den. Jeg har også én i en større størrelse til Bertram, som min mors veninde har strikket. Jeg mener at opskriften er fra Drops.
    Den er super god med hætten der sidder godt til og varmer ørerne :-)

    SvarSlet
  3. Du har simpelthen jordens lækreste drenge... Men det ved du sikkert allerede!

    SvarSlet
  4. Tak Lisbeth, hvor er du sød!

    SvarSlet
  5. Ud fra de skønne billeder kan man se i har haft en skøn weekend!

    SvarSlet
  6. Du har simpelthen de skønneste unger... Det ser super hyggeligt ud.. :O)
    Og lækker gul cardigan... ;)
    Kh Susan

    SvarSlet
  7. Fint billede med olivenfingre! Her har vi også en lille dreng, der elsker oliven :)

    Det ser ud som om det er lidt varmere i Tyskland end her, hvor flyverdragten endnu ikke er pakket væk. Dine billeder får mig til at glæde mig til foråret.

    Og hvor er Alfred lækker i gul strik og hjertebukser :D

    God dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Hej Ulla

    Nej, man kan godt se på billederne, at det ser koldt ud. Jeg kan trøste dig med, at det er det samme her i DK - men det ved du vel.
    Den gule cardigan er jeg også helt vild med.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  9. dine drenge er altså bare for smukke og skønne...endnu engang må jeg lægge veto ind og droppe at se din blog...mine æggestokke går jo fuldstændig amok. manden min er også lidt træt af, at jeg viser ham billeder af andre smukke børn- bare fordi jeg gerne vil have en lille dreng, hehe...men skulle du mangle nogle piger til drengene, hahaha (håber du ved, hvordan jeg mener det:))

    SvarSlet
  10. Jeg faldt også straks for den skønne gule cadigan. Tror, jeg må have sat min mor igang med en i en lignende farve til Magne.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.