lørdag den 19. februar 2011

Rundstyk Alfie!

Det var ikke med vilje at du lige præcis havde lilla tøj på fra top til tå, den dag jeg tog et billede af dig liggende i dobbeltsengen. Det var heller ikke med vilje at der lige præcis den dag var lilla sengetøj på både vores dyner og din babydyne, og jeg sværger (!) - det var ikke med vilje at din lilla rangle tilfældigvis lå lige ved siden af dig. Amar' halshug - det var virkelig ikke med vilje!! Sammentræffet gik først op for mig, da jeg så billedet på displayet. Rundstyk!


Måske jeg lige er gået lidt OTT med den lilla farve.....?

(Pssst - det var med vilje at jeg satte lilla kant om dette billede)

19 kommentarer:

  1. Lille lilla lurendrejer.

    Glædelig lørdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. hahahahhaha hvor fedt:) men han er nu også MEGET lækker i lilla...

    SvarSlet
  3. Lilla er herlig.
    Skjønn baby også:)

    SvarSlet
  4. men han er jo en dreng! Og det hvad enten han er i lilla eller ej. Jeg mener, selv om han er i lilla, så er der ingen tvivl om, at han er dreng og ikke pige..
    Ai jeg håber du ved, hvad jeg mener :)

    SvarSlet
  5. Haha, han må tidligt i livet lære at være metroseksuel som jo også er tidens trend. Men han ser dælme dejlig ud! ;o)

    (Og det gør det lilla blomstrede sengetøj altså også!)

    SvarSlet
  6. Hvor er HUN dog bedårende. Så mild HUN er! (:

    SvarSlet
  7. Kirsten, ja lige præcis sådan én er han :-)

    Ja Lene - lille og lilla ;o)

    Kirsten, ja jeg synes også den farve er god til ham, og så længe det er mig der bestemmer, så får han lilla på så tit som muligt ;o)

    Trine, helt enig og tak ;o)

    Onkel, jeg er helt med! Man er ikke i tvivl. Det er jo ikke muligt for en pige, at rende rundt med så stort et hoved ;o)

    Maiken, jamen det kan hans mandighed også sagtens bære ;o)

    Ha ha ha, Camilla. Jeg er vant til det fra Bertram, så du kan ikke slå mig ud med den dér ;o)

    Karoline, tak ;o)

    SvarSlet
  8. Lækkert sengetøj - mon du har et helt sæt af det lillablomstrede? Det kunne man sy mange dejlige kreationer ud af, men det ville også være ærgerligt at klippe i stykker.
    Anyway, dette er min første kommentar - jeg har længe fulgt med dig og alle de andre krea-kvinder, og nu har jeg oprettet min egen blog. Så kig forbi;-)

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  9. he he stakkels dreng ;D ! Godt han er så lille så han nok ikke bekymrer sig om farverne :D Men skøn ser han ud i alt det lilla, og jeg synes godt man kan se han er en dreng, på trods af de tøsede omgivelser!

    SvarSlet
  10. Verdensklasse, he-he....

    Og man kan da aldrig gå over the top når det gælder lilla?!

    (eller... det vil Alfie måske en dag mene noget andet om, når han ser billeder fra sin tidlige barndom ;-)

    SvarSlet
  11. Aldeles dejlig dreng og aldeles dejlig farve. Plus + plus = plus, så det kan jo ikke være bedre. Også virkelig skøn blog, du har.
    Kh Kristine

    SvarSlet
  12. Selvom at det ikke var med vilje, så er det nu da et dejligt billede alligevel :)

    SvarSlet
  13. Men han ligner jo en dreng... Der er intet at tage fejl af der! Jeg elsker lilla...

    SvarSlet
  14. Ulla for f... - nu stopper du sgu... stakkels Alfred :-)

    SvarSlet
  15. Ha ha, hvor sjovt, hvis ikke det var bare lidt planlagt med alt det lilla :)

    Jeg har faktisk også et indlæg med lilla som omdrejningspunkt i støbeskeen, fordi jeg har købt ret meget med den farve på det seneste.

    Hav en skøn søndag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  16. Hej Ulla

    Kan se, at du i den butik har haft smølfetapet. Har snart gennemsøgt alt! Du skulle vel ikke ligge inde med 1/2 meter til en hukitstol?

    Vh. Jane

    SvarSlet
  17. Jeg synes, han er dejlig - lilla eller ej :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.