onsdag den 2. februar 2011

Imorgen skal jeg sove i et tog

Sammen med min lille Alfie bumler jeg imorgen aften afsted mod København med nattoget. Fredag står den så på CPH Kids messe, hvor der skal shoppes efterårsvarer til webshoppen. Senere skal der total tøsehygges med fire veninder, sushi og en lille smule Asti.

Vi er fire tidligere kolleger fra en bar i Århus, som nu er spredt for alle vinde. Én bor i Australien med mand og lille 1 årig søn, én i Århus med mand og tre børn, én i København med mand og 2 piger, ja og så mig i Tyskland. Fredag er vi helt utroligt alle samlet i et lille hus i Valby, hvor der først skal hygges, leges og dikkes med vores børn, og når barnestemmerne er stilnet af skal der sludres, catches op, skraldgrines og skåles i Asti. Ufatteligt som jeg glæder mig!!

Lørdag drager jeg så fra Valby til Christianshavn og besøger min svigerinde, svoger, nevø og niece. Så skal Tante Ulla på hyggevisit og jeg tror der er nogen der glæder sig til at se hvor stor deres lille Fætter Alfred er blevet.

Når jeg på søndag atter er hjemme igen, skal der arbejdes videre på mine Lullaby forårskreationer. Her et lille sneak peak af dagens kreation, hvor jeg bevægede mig lidt ud af min comfort zone og brugte en lidt mere tøset og tuttenuttet farvevifte.

9 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare som en rigtig god fredag aften du har i vente! Og fede farver i dit sneak peak - glæder mig til at se det hele.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Det kan da kun blive en god weekend i selskab med gode gamle veninder og Asti :)
    Go togtur og have fun til modeugen - det skal nok blive godt!

    synes den lille "sag" på billedet ser skøn ud, er meget spændt på at se hvad du kommer frem med...

    Jeg sukker jo også stadig efter et stofsalg fra din side igen - du ligger uden tvivl inde med de absolut lækreste sager:)
    Man har jo lov at håbe, ik!

    SvarSlet
  3. Ihh det lyder godt nok hyggeligt!
    God tur!!

    SvarSlet
  4. Lyder som en helt fantastisk weekend, skønt i stadig kan finde tid til hinanden trods i bor som i gør.
    Rigtig dejlig tur :)

    SvarSlet
  5. Jaaa.. du skal mødes med Pauli :O) hihi.. jeg har lige haft playdate med hende og Tyson ;O), så hun sagde godt i skulle mødes...
    Han er en rigtig charmer, ham Tyson ;O)
    Hils dem mange gange... det var skønt at se dem igen :O)
    Go tur til kbh.

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn weekend du har i udsigt..:) Lyder som den helt rette kombination..
    Og en skøn lille sag du viser frem! Glæder mig meget til at se hvad du får strikket sammen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Mette, ja jeg glæder mig også helt vildt. Går og pakker lidt og forbereder. Bliver spændende hvordan Alfred tager turen i toget i nat :-)

    Vibeke, ja det bliver helt afgjort en fantastisk weekend! Uh ja, stofsalg. Har taget tilløb i flere måneder nu, men når aldrig i mål med det. Det skal nok komme her i foråret ;o)

    Rikke, tak :-)

    Natanja, ja det bliver så skønt :-)

    Susan, ja det er jo lige præcis det jeg skal. Det bliver rigtig hyggeligt. Det er vel 5-6 år siden jeg sidst har set hende. Vildt, så hurtigt tiden går, for jeg syntes da lige vi alle arbejdede nede på Flinten ;o)
    Jeg skal nok hilse dem begge.

    Anne, ja der findes vel ikke rigtig nogen bedre kombi end veninder, shopping og sushi :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Du forstår at tease ;-) Glæder mig til at se alle dine nye ting!

    Rigtig god tur til Kbh!

    SvarSlet
  9. Hold da op! Tager hatten af for, at du tager sådan en lang tur i tog med lille Alfred - det er jeg ikke sikker på, jeg havde mod på.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.