mandag den 14. februar 2011

Forårsfavoritter

Foråret er lige på trapperne og jeg har allerede taget forskud på varmen. Butikkerne bugner nemlig af skønne lette luftige sommerklæder, og her er mine personlige favoritter der skal holde mig laber og lækker det næste halve år! Mon også de fjerner sorte rande under øjnene?


Ternet skjorte fra Nué Notes (billede lånt hos www.ankerliving.dk)
Shiny buks i sølv/beige og sort fra Graumann (billeder lånt hos www.ankerliving.dk)
Lys mint skjorte fra Nué Notes (billede lånt hos www.nuecph.com)
Cardigan i silke og cashmere fra Lovechild 1979 (billede lånt hos www.nuecph.com)
LOVE ringe i porcelæn fra Anne Black (billede lånt hos www.shopanneblack.com)

5 kommentarer:

  1. Tuuusen takk for så herlig kommentar inne på bloggen min. Ja, den vogna er vakker. Og gutten likeså.

    Er så glad i bloggen din. Elsker bilder og tekst.
    Takk for at DU er her, Ulla!

    Klemmeklem

    SvarSlet
  2. Ååh, så sød du er!! Dejligt at starte dagen på sådan en kommentar.

    Jeg skal snart tage billeder af min vogn. Den er mere retro end romantisk ;o)

    Knus

    SvarSlet
  3. Fint, men det ville slet ikke gå til mig... Jeg kan heller ikke finde ud af modetøj;o) Jeg tror jeg ville dø over mig selv i sølvbukser... Griner faktisk ved tanken;o) Men du vil sikkert se fantastisk ud;o)

    SvarSlet
  4. Hvor er du übercool, og hvor når du meget. Jeg følger dig flere gange om ugen, og syntes du har en vældig spændende blog....du er inspirende....

    Louise

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.