mandag den 3. januar 2011

Vægpynt til min systue

12 kommentarer:

  1. Verdensklasse!!! Jeg begynder ligefrem at elske de HAMA-perler som jeg ellers har haft et anstrengt forhold til gennem mine næsten 10 år som pædagog i en børnehave.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. hahah Ulla du går HELT amok i perler .. super skønt!!

    SvarSlet
  3. Orv, hvor er det skønt, Ulla!

    Kan du mon sende mig en mail på min nye adresse karlssonskludeskab@gmail.com for jeg kan ikke komme ind på min hotmail og der står der jo nogle meget vigtige oplysninger om dig jeg skal bruge;))

    Kh
    Lis

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint. Og sikke en god idé!!

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint...
    Har også lige lavet et sørskilt til vores nye lejligheder i perler. Gog ide med trekanterne i kanten!

    SvarSlet
  6. ARMEN altså, hvor er det toppen af fedt!

    SvarSlet
  7. Fantastisk!!! Mon min mand går med til et HAMA-skilt i pangfarver på postkassen? ;-)

    SvarSlet
  8. Rigtig fedt!!
    Jeg har også gang i et "dør"skilt til Karoline - men dit er superfedt med den kant;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Fantastisk idé!! Så hyggeligt :)

    SvarSlet
  10. Det løfter helt klart hama perler op på et andet niveau! :o)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.