torsdag den 27. januar 2011

Nye varer fra Moonkids og verdens lækreste model


De nye forårsvarer er kommet fra Moonkids. Super skønne og klare farver. Lige til at komme i forårsstemning af.
Jeg fik igår taget billeder til shoppen, og Rasmus var mand for at hjælpe mor. Fotosession kostede denne gang et kinderæg, en minipose vingummibamser og en bluse efter eget valg. Det blev den rød og hvid stribede.

Billederne blev super fine - de bedste var faktisk dem jeg ikke brugte til shoppen. Dem med lidt "for meget" fart, gak og gøgl på. Elsker desuden at min store dejlige dreng ikke er for fin til at posere i tøsefarver. Lyserød klær' ham da godt. Shit, han kommer til at hade mig for det her, når han bliver voksen ;o)





10 kommentarer:

  1. Hei Ulla! Så morsomt å ha en gutt som liker å bli tatt bilde av...Min er motsatt. I K K E ta bilde av meg mamma!! Sier han på 5 år, før han skyver kameraet i ansiktet på meg ;) Jeg d i g g e r de nydelige kantene du har rundt bildene dine. Rett og slett vakkert synes jeg det er. Skal kanskje ikke så mye til for å glede meg, men....hverdagslykke er fint! ;)

    SvarSlet
  2. Nu skal jeg vist købe flere Moonkids trøjer. Jeg er så glad for den jeg købte af dig til min søn, den er virkelig lækker og har en super pasform. Min mand har endda kommenteret, at det er en lækker bluse og det plejer han ellers ikke, hi hi...
    Jeg er helt vild med den med abrikosfarvede striber :)

    Og sikke en dejlig model søn du har :)

    Kh. Maria

    SvarSlet
  3. ReVinyl, han har været vandt til at skulle posere i mors kreationer og andre varer til shoppen, så han synes det er helt sjovt. Og når man så får en lille lækker snack bagefter er det jo helt ok :-)

    Maria, ja man bliver helt hooked på de rib trøjer, så snart man har købt sin første. De er bare super lækre!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Hej Ulla....hvor er det bare skønne billeder. Jeg er helt forelsket i den rød/hvid stribede må hellere lige vise Emil om det er noget - han har desværre allerede meninger om den slags :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er han bare en lækkerbidsken :-)
    Tag i øvrigt gerne et kig hos mig og se min spæde blog-start :-)

    SvarSlet
  6. Aij hvor nogle fede forårssager. Lige så skuffet som jeg var over Moonkids vinterkollektion lige så overmåde begejstret er jeg for disse her skønne nye varer!!! Weeeh jeg kommer og plyndrer din shop lige om lidt. Er lidt i tvivl med hættetrøjen dér Ulla, hvor lille er den? Min Kalle er to et halvt og ca 95 cm høj. Tror du jeg skal snuppe 98 eller 104?
    Rasmus er da bare den lækreste model. Han er så sej i svensker outfittet der med de gule bukser og den knaldblå bluse. I love it!!!

    SvarSlet
  7. Mette, ja den rød/hvide er så skøn!! Jeg er også glad for at det var den Rasmus valgte. Han er nemlig også begyndt at have en mening ;-)

    Ditte, tak :-)
    Skøn blog du har og velkommen til blogland. Her hyggeligt!

    Iben, ja det er nogle super skønne farver denne sæson.
    Åh ja, jeg elsker også svensker kombi'en. Gul og blå sammen holder bare altid !
    Lige præcis hættetrøjen er en lille smule til den lille side, så jeg ville nuppe en 104 til Kalle. I alle de andre styles rækker en 98 :-)

    Kh Ulla.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Hmm.. tror det bliver svært at begrænse sig.. :-)

    SvarSlet
  9. hahahahahhaha det er god humor....jep, han kommer til at bande og svovle, når han bliver ældre og ser mors billeder...

    SvarSlet
  10. Hvor er han skøn og fedt tøj!! han er da bare et rigtigt mandfolk der ikke er bange for pigefarver!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.