lørdag den 8. januar 2011

May the Force be with you!



10 kommentarer:

  1. Nårh, ham Master Yoda er cool. Hvis mine sønner ser denne, så kommer Mutter på arbejde....årh Mor, kan du ikke lave en Darth Maul, eller Darth Vader....eller bare noget andet ondt!!! Ved ikke om det bare er mine sønner, der er let forskruede, men der er sgutte nogle af dem, der foretrækker Luke eller Obi Wan - de er simpelthen for fesne, mener de...:-).

    SvarSlet
  2. Fantastisk! Han er da alt for skøn :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Hold nu kæft hvor er han fin! Perler holder bare 100%
    Respekt til dig, Ulla - og fortsat god weekend :)
    Peace, T

    SvarSlet
  4. Synes godt om ! Synes rigtig godt om ! :)

    SvarSlet
  5. Nej hvor er den bare skøn :)

    SvarSlet
  6. Du er da bare for sej til de dersens perler - RESPEKT ;O)
    Jeg må hellere vise min Malthe ham her,så tror jeg Hama perler får deres revival hos os ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.