søndag den 9. januar 2011

Livet er for kort til grim emballage...

Ligeså meget en sucker jeg er for lækker emballage, ligeså lidt synes jeg grim emballage har at gøre i mit køkken.


Disse små fancy sølvindpakkede bouillonterninger jo nærmest skriger "Luk os ud af denne grimme papæske så vi kan skinne"!
Et projekt der tager 2 minutter, og som jo bare pynter så meget mere end den kedelige emballage.
Alt jeg har brugt er et gammelt krydderiglas, hvid label, lille hjertestempel, stempelpude og tuschpen. Voila - smuk og personlig emballage.

4 kommentarer:

  1. Gemüsebrühe - jeg vil snart en tur til Tyskland!

    Fin idé til omemballering. Det vil måske også forhindre Frida i at pille dem ud af pakken med sine små pølsefingre og bide i dem, fordi hun tror de er karameller.

    God søndag til dig, Ulla:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  2. Ja, der kan du bare se - de SER lækre ud de sølvterninger ;o)

    Arhmen, tysk er sådan et lækkert sprog!

    Også dejlig søndag aften til dig, Lis.

    Knus U.

    SvarSlet
  3. Nøj det bringer minder, når man nu selv er født og har boet i Tyskland det meste af sit liv. ;0) Forresten er Hama perler billig i Tyskland i forhold til DK ved du det? Mvh Dorthe

    SvarSlet
  4. åh, så pyssligt. Fint det blir, jag är också en riktig sucker för fina förpackningar: )

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.