mandag den 31. januar 2011

Kortbetaling på webshoppen - endelig!!


Imens jeg venter på flere forårsvarer fra Moonkids og Danefæ, vil jeg råbe juhuuu og takke en sød venindes kæreste for på få timer at formå, hvad jeg ikke har kunnet formå på 16 måneder. Nemlig at få mit kortbetalingssystem på webshoppen op at køre. 
Så tak Thomas, fordi der nu kan betales med Dankort, Visa og Mastercard på Lullaby.dk!

I skrivende stund sidder jeg og venter på at bomstærke Ikea mænd med værktøjsbælter skal komme og sætte lagerreoler op i mit ny-ryddede kælderrum samt i vores lille forrådskammer/depotrum - I ved sådan et rum der er guld værd! 
Et rum til støvsugeren, rengøringsmidler, kassen med elpærer og batterier, urtepotteskjulere, vaser, toiletpapir, vin mm.
Jeg er virkelig ked af at jeg ikke fik taget nogle førbilleder af de to rum. Altså før oprydningsbilleder, for hold da kæft hvor kan man rode i de rum, som ingen nogensinde ser!
Nu er de tomme, men senere idag er de fyldt op igen - men på den organiserede måde. Uh, I like!!

Ellers ser min morgen omtrendt sådan her ud....


Smukt, ikk?

9 kommentarer:

  1. Tillykke med kortbetalling! Det er total sejt, så er det en "rigtig" butik ;-) ... ved godt det også var det før, men stadig, det det her er super prof. Det er min store drøm også en dag at åbne webshop.... drømme,drømme

    Dejlig morgen, med den kæreste lille gut.
    :-)

    SvarSlet
  2. Altså hvis der ikke vae så langt til Tyskland på cykel, så kom jeg gerne ned forbi. Særlig for at nøsse de trutkinder, hvor er han bare lækker.
    Go mandag.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.
    Sikken skøn lille dreng!
    Jeg har forgæves ledt efter en mailadresse på dig. Jeg ville gerne købe den grønne åkande-kjole i butikken, men får en fejlmeddelelse fordi computeren vil have mig til at vælge størrelse. Kan vi mon finde en løsning på det?
    Laura

    SvarSlet
  4. Sofie, jeg har det på helt samme måde. Selvom webshoppen nu har eksisteret i snart 4 år, så føler jeg også at den nu med kortbetalingen er gået ind i en anden liga ;o)

    Uglemor, jamen jeg åbnede skam også gerne dørene! Jeg ville så gerne lave et blogtræf - føler snart jeg er den eneste i blogland som ikke har mødt nogle af alle mine medblog søstre irl. Det gør det selvfølgelig bare lidt svært når jeg bor hernede, men jeg er dog hjemme på ferie i ny og næ :-)

    Laura, så er den fikset, så nu kan du gå ind og købe den og betale med kort :-)
    Min mailadresse står i øvrigt nederst på forsiden af shoppen, men måske en god idé om jeg lige skrev den inde under handlesbetingelser også.

    Dejlig dag til jer :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Kære Ulla,
    Tillykke med kortbetalingen! Alt andet lige er det altså bare nemmere for kunderne.

    Hvor lyder det skønt med al den oprydning og organisering! Gid det var mig ;-) Det roder også fuldstændig uhæmmet i vores kælder, og jeg drømmer sådan om at få ryddet ud og op dernede. Og ligesom udnytte pladsen mere fornuftigt! Måske jeg kunne bruge et af rummene i kælderen til forråds/depotrum, som du også omtaler, sådan et har jeg nemlig altid drømt om at have i forbindelse med køkkenet. Men måske det kan gå an at have det i kælderen..
    Nå, sikken en masse tanker fra mig ;-) Håber du viser de nye, organiserede rum frem?

    Og sikken en dejlig morgenstund! Han ser så dejlig ud din lille fyr!!

    SvarSlet
  6. Deilig med morgenstund sammen med en liten baby :-) Her hos meg har jeg min lille jente på snart 8 uker.

    Jeg gleder meg masse til å se hva for noe fint du skal sy til webshoppen, og farlig for meg nå som jeg kan betale med kort :-)

    SvarSlet
  7. han er da simpelthen for lækker... :) Skøn morgen. Ikke noget mere skønt end at vågne med en eller flere smuksakker omkring sig. Love it!! :O)
    Sikke hurtigt det går hva, sys ikke det er lang tid siden du viste billede af en lille nyfødt.. :)

    SvarSlet
  8. Tillykke... Det gør virkelig en stor forskel for forretningen, at man bare kan svinge kortet;o)
    Uha... overvejer så meget igen at starte min egen forretning, men det er bare så tidskrævende med baby på armen... Tænker tænker.
    Fortjenesten er bare lidt for lav, når jeg sælger gennem en forretning.
    Hvor er han bare sød lille Alfred...

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.