lørdag den 15. januar 2011

I'm not fat - I'm just well-covered!


Min mor er Asterix og Co. fan, så jeg er vokset op med den komplette samling tegneserier. Nu bor samlingen her hos mig og kærligheden til de gæve gallere er nu videregivet til mine drenge. Jeg tror de synes det er ret sejt, som de trylledrikkende fyre kan slå en romer ud af hans sandaler eller svinge ham rundt, så han ender i toppen af et træ. Det er vold på så tilpas et urealistisk og humoristisk plan at det er helt ok ;o)
...og Obelix er bare min yndling!

7 kommentarer:

  1. Hi hi. Hvor er den fin!! både Hama Obelixen og den skønne Bertram dreng. Er også helt vild med hans seje slange Tee. Hvor har du mon fundet den henne?

    Kh Iben

    SvarSlet
  2. Slange blusen er såmænd ene halvdel af en pyjamas fra Baby Gap købt i USA. Jeg sværger til nattøjet fra Gap - det er så fint. Både svigerinde og svoger arbejder hos SAS og har ture til USA, så de køber med hjem.
    Ellers har jeg også fundet noget på Ebay igennem årene.
    God søndag til dig :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Nej hvor er han bare fin.
    Du har godt nok fået lavet nogen flotte nogen.

    SvarSlet
  4. Imponerende som du tryller med de perler!!!:)
    Virkelig fin..
    KH Anne

    SvarSlet
  5. Er SÅ imponeret over den perleplade....meget flot arbejde!

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  6. Hej Ulla,
    jeg faldt over din blog og shop og noterede mig, at du bor i nærheden af Frankfurt, da jeg selv netop er flyttet til Karlsruhe med mand og 2 børn.
    Arbejder med interiørdesign og prøver at finde et designnetværk hernede. Hvis du har lyst, så kig forbi www.dittemaigaard.com der kan du også finde mine kontaktoplysninger. Ha' en super dag! /Ditte
    Super blog og shop i øvrigt!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.