tirsdag den 18. januar 2011

En kasse med øko lækkerier

Idag kom posten med en hel kasse fyldt med økologiske lækkerier. Tørrede frugt snacks fra Tropical Wholefoods indeholdende intet andet end økologiske frugter og masser af solskin. Det er købt lige her (til under halvdelen af hvad de koster hos Meyers Deli). Mums, en fryd for både gane og øje! 


Jeg er i øvrigt gæsteblogger hos hende her idag, hvor jeg skriver lidt om hvad velvære er for mig. Hele ugen kan du på hendes blog læse om velvære i forskellige former og der er skønne wellness giveaways tilmed, så skynd dig at smutte forbi smilende Mia ;o)

13 kommentarer:

  1. Så d e i l i g å også handle slike ting og få det rett i posten. Og i tillegg rimelig! Takk for tips :) Siw

    SvarSlet
  2. MUMS det ser lækkert ud...var lige inde og tjekke siden, hvor meget gir du for fragten til Tyskland? Kan se at man skal kontakte dem hvis man bor udenfor UK....

    Og tak for linket forresten:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare lækkert ud, vil da lige hoppe videre og læse mere..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Vil straks gå til linket og tjekke de lækre varer ud....Tak for tippet.

    Hav en dejlig dag - Camilla

    SvarSlet
  5. hej
    uha ja de er gode..... Nu vi er ved mad og lækkerier, vi skal til Lübeck en tur og vil i den forbindelse gerne have tanket økovarer op, er der nogle kæder af øko supermarkeder der har butikker overalt i Tyskalnd jeg kan søge på, tænkte at du måske kunne hjælpe mig :-)
    vh. Louise

    SvarSlet
  6. Malene, jeg må være dig svar skyldig. Kan ikke huske præcis hvad jeg gav i porto, men det var ikke dyrt. Jeg tror omkring 100 kr.
    Jeg købte stort ind, så portoen ikke slugte den besparelse der var på produkterne.
    Jeg kontaktede dem ikke inden, men det har de måske lavet om siden jeg kom og købte en hel kasse fuld ;o)
    Håber ellers det går godt med den lille :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  7. Louise, der er jo masser af øko supermarkeder hernede. Jeg kan ved en hurtig google søgning se at det der hedder Reformhaus i hvert fald har filialer i Lübeck.
    Biomarkt har også et par stykker.

    Her er et link til en liste over økosupermarkeder i Lübeck.

    http://www.mh-luebeck.de/en/hochschule/studierendenschaft/tipps/bio-laeden.html

    Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  8. God link. Jeg elsker tørret frugt. Og især tørret mango.

    Det kan være jeg lige skal ind og kigge lidt mere på den side.

    SvarSlet
  9. hej Ulla
    mange tak for hjælpen, ved jo at der er en del at spare :-)
    vh. Louise

    SvarSlet
  10. Hej Ulla

    Jeg sender dig en blog leg, du bestemmer selv om du vil deltage.

    Se mere på min blog!

    Mette

    SvarSlet
  11. Hov tror da lige jeg har lagt det stof med elefanter ind på min blog idag, prøv og kigge ind, om ikke det er det du mangler? Hvis ja så finder vi ud af det:)

    SvarSlet
  12. Hej Ulla
    Jeg har givet dig en Stylish blogger award for din lækre blog.

    se mere her:
    http://linsensprojekter.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    Håber du vil lege med;-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.